Yvona C. (yvčac) ID 72798
|
Oblast: Nymburk |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 16. 8. 2007 |
Naposledy: 15. 11. 2015, 11:34
|
|
|
|
|
|
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS)
ID 7297
, mimibazar.cz/HAPPYKIDS
(28. 3. 2008, 22:26)
|
Ja mam s pani Yvonou - jako s nakupujici bohuzel spatnou zkusenost ...koupila zbozi - to se ji nelibilo ( to je samozrejme vec kazdeho ....nekdo to same chvali, nekomu se nelibi)...ALE pani Yvona nenapsala ani radek o tom, ze by zbozi chtela vratit - a rovnou mi napsala špatne hodnocení Nejak nechapu za co? To same zbozi se jinym maminkam libi a chvali ho ....Vas nazor Vam neberu a bez řečí bych Vam vratila penize - kdyz byste zbozi nechtela a poslala zpet ....delam to tak nekolikrat do mesice ...nemam s tim problem ...proto nechapu - za co jsem si zaslouzila NEGATIV? Vzdyt Vy jste se ani NEPOKUSILA se me nejprve zeptat.... Myslim, ze je obvykle toto resit pres E-maily a teprve, kdybych Vam odmitla vyhovet - tak bych si NEGATIV zaslouzila ...ale tohle fakt nechapu ..... ![:-S](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/8.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Yvona C. (yvčac)
ID 72798
(29. 3. 2008, 20:50)
|
Toto negativní hodnocení mi sice není příjemné. Na druhou stranu je dobré, že špatná zkušenost paní Jany se odvíjí od toho, že jsem jí napsala kritiku na její zboží a netýká se mého placení-což je asi to nejdůležitější u nakupujících. Ale o tom paní Jana už nepíše, že platba byla v pořádku,.Já jsem se jí snažila i přes negativní odezvu na kvalitu poděkovat za obchod a za dárek....Ale pokud Vás ostatní mohu požádat, podívejte se na hodnocení,které jsem paní Janě psala.Jedná se zde o to, že jsem nebyla spokojena s kvalitou zboží,které bylo opravdu velmi podřadné.Pěkně nafocená autíčka, ale" skutek utek..."Paní Jana zakončila debatu tím,že mi napsala"a co jste čekala za vyvolávací cenu 139Kč?" Tak jsem tedy milí nakupující čekala, že zakoupená autíčka budou prostě jezdit.Tolik k celé debatě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS)
ID 7297
, mimibazar.cz/HAPPYKIDS
(30. 3. 2008, 12:51)
|
Yvono - pořad se to točí kolem stejneho problému. Já si myslim, ze se v hodnoceni ma soudit prodavající a obchudek s ním ..... Vas nazor na zbozi je sice Vase vec - ale to same zbozí se proste jinym lidem zda v poradku a pekne a maji z nej radost .... Jako poskozovani me osoby citim to, ze jste si proste uplne zbytecne a nejak sebemrskačsky ponechala zbozi - ktere podle VAŠEHO NÁZORU je nekvalitni ( auta funguji dobre - pokud ne - muze to byt vadny kus a ja Vam reklamaci nabízela) a ze jste si nezvolila mnou nabizenou moznost vymeny za funkcni a neposkozene , nebo ze jste nevyuzila moznosti vraceni zbozi ....O TO MI CELOU DOBU JDE - O SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ .... Takze jsem Vam psala - ze Vam mile¨rada vratim Vase penize a Vy mi muzete vratit zbozi, co se VÁM nelibi a ze pak muzeme byt spokojene obe ..... Me by nevadilo HODNOCENÍ - kdybych udelala nejakou chybu - treba poslala neco jineho, nebo Vam neposkytla moznost vymeny, nebo vraceni ....PAK BYCH SI HODNOCENI ZASLOUŽILA .....Me proste jen vadi, ze tu pisete ŠPATNÁ HODNOCENÍ a vlastne k tomu nemate valny duvod - TO MI VADÍ a TOMU SE BRANIM, ANO ![:-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/1.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Yvona C. (yvčac)
ID 72798
(30. 3. 2008, 21:13)
|
tak to jste mě dnes překvapila, dnes sebemrskačsky....prosím Vás, jak si můžu něco sebemrskačsky ponechat a přitom poškodit vaší osobu? ??? Tak ještě jednou naposledy.Autíčka synovi brát nebudu, bylo by mu to líto.Kvalita se mi nelíbí. Že je to nekvalitní zboží, na tom trvám. Sama jste to naznačila větou, co bych za tu hodnotu Kč chtěla...Asi se holt budete muset smířit s jednou zákaznicí, která si nedala maily ani vzkazy zavřít pusu a dovolila si vyslovit nesouhlas i přes Vaše milé a laskavé nabídky kompenzace.S pozdravem Cintlová. |
ODPOVĚDĚT
|