Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Yvona C. (yvčac) ID 72798

Yvona C. (yvčac) ID 72798
Oblast: Nymburk
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16. 8. 2007
Naposledy: 15. 11. 2015, 11:34
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 72
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 1 negativních hodnocení
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (28. 3. 2008, 22:26)
(N) (N) Ja mam s pani Yvonou - jako s nakupujici bohuzel spatnou zkusenost (N) (N) ...koupila zbozi - to se ji nelibilo ( to je samozrejme vec kazdeho ....nekdo to same chvali, nekomu se nelibi)...ALE pani Yvona nenapsala ani radek o tom, ze by zbozi chtela vratit - a rovnou mi napsala špatne hodnocení *-) *-) Nejak nechapu za co? To same zbozi se jinym maminkam libi a chvali ho ....Vas nazor Vam neberu a bez řečí bych Vam vratila penize - kdyz byste zbozi nechtela a poslala zpet ....delam to tak nekolikrat do mesice ...nemam s tim problem ...proto nechapu - za co jsem si zaslouzila NEGATIV? Vzdyt Vy jste se ani NEPOKUSILA se me nejprve zeptat.... :-( :-( :-( Myslim, ze je obvykle toto resit pres E-maily a teprve, kdybych Vam odmitla vyhovet - tak bych si NEGATIV zaslouzila ...ale tohle fakt nechapu ..... :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Yvona C. (yvčac) ID 72798 (29. 3. 2008, 20:50)
Toto negativní hodnocení mi sice není příjemné. Na druhou stranu je dobré, že špatná zkušenost paní Jany se odvíjí od toho, že jsem jí napsala kritiku na její zboží a netýká se mého placení-což je asi to nejdůležitější u nakupujících. Ale o tom paní Jana už nepíše, že platba byla v pořádku,.Já jsem se jí snažila i přes negativní odezvu na kvalitu poděkovat za obchod a za dárek....Ale pokud Vás ostatní mohu požádat, podívejte se na hodnocení,které jsem paní Janě psala.Jedná se zde o to, že jsem nebyla spokojena s kvalitou zboží,které bylo opravdu velmi podřadné.Pěkně nafocená autíčka, ale" skutek utek..."Paní Jana zakončila debatu tím,že mi napsala"a co jste čekala za vyvolávací cenu 139Kč?" Tak jsem tedy milí nakupující čekala, že zakoupená autíčka budou prostě jezdit.Tolik k celé debatě.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (30. 3. 2008, 12:51)
Yvono - pořad se to točí kolem stejneho problému. Já si myslim, ze se v hodnoceni ma soudit prodavající a obchudek s ním ..... Vas nazor na zbozi je sice Vase vec - ale to same zbozí se proste jinym lidem zda v poradku a pekne a maji z nej radost .... Jako poskozovani me osoby citim to, ze jste si proste uplne zbytecne a nejak sebemrskačsky ponechala zbozi - ktere podle VAŠEHO NÁZORU je nekvalitni ( auta funguji dobre - pokud ne - muze to byt vadny kus a ja Vam reklamaci nabízela) a ze jste si nezvolila mnou nabizenou moznost vymeny za funkcni a neposkozene , nebo ze jste nevyuzila moznosti vraceni zbozi ....O TO MI CELOU DOBU JDE - O SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ .... Takze jsem Vam psala - ze Vam mile¨rada vratim Vase penize a Vy mi muzete vratit zbozi, co se VÁM nelibi a ze pak muzeme byt spokojene obe ..... Me by nevadilo HODNOCENÍ - kdybych udelala nejakou chybu - treba poslala neco jineho, nebo Vam neposkytla moznost vymeny, nebo vraceni ....PAK BYCH SI HODNOCENI ZASLOUŽILA .....Me proste jen vadi, ze tu pisete ŠPATNÁ HODNOCENÍ a vlastne k tomu nemate valny duvod - TO MI VADÍ a TOMU SE BRANIM, ANO :-)
ODPOVĚDĚT
Yvona C. (yvčac) ID 72798 (30. 3. 2008, 21:13)
tak to jste mě dnes překvapila, dnes sebemrskačsky....prosím Vás, jak si můžu něco sebemrskačsky ponechat a přitom poškodit vaší osobu? ??? (smich)Tak ještě jednou naposledy.Autíčka synovi brát nebudu, bylo by mu to líto.Kvalita se mi nelíbí. Že je to nekvalitní zboží, na tom trvám. Sama jste to naznačila větou, co bych za tu hodnotu Kč chtěla...Asi se holt budete muset smířit s jednou zákaznicí, která si nedala maily ani vzkazy zavřít pusu a dovolila si vyslovit nesouhlas i přes Vaše milé a laskavé nabídky kompenzace.S pozdravem Cintlová.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu