Lenka B. (lentilkaa) ID 73199
Lenka Benešová
|
|
mimibazar.cz/lentilkaa
|
Oblast: Nový Jičín |
|
Telefon: 605 781 182 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 19. 8. 2007 |
Naposledy: 9. 2. 2021, 20:32
|
Aktualizace: 4. 12. 2014, 1:54
|
|
|
|
|
|
Gabriela S. (dasenka57)
ID 99156
(25. 10. 2012, 9:08)
|
NEDOPORUČUJI !!! NESPOLEHLIVÝ INZERENT !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(25. 10. 2012, 10:15)
|
Vážená paní, nevylívejte si zlost. Vy jste mi zrušila mou objednávku, tak proč mi tady píšte, že JÁ jsem nespolehlivý inzerent. Měla by jste si zamést před vlastním prahem!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka M. (L&M&T)
ID 78
, mimibazar.cz/lemate
(9. 3. 2012, 13:20)
|
Nakoupila jsem zda dva "chytré telefony", dohromady cca za 22 tisíc Kč. S nákupy jsem byla spokojena, bohužel jenom do 1. reklamace . U jednoho z telefonů začalo zlobit V ZÁRUCE dobíjení . Po dohodě s paní Lenkou jsem telefon poslala na adresu jejich firmy. Telefon jim dorazil včera, 8.3., dnes ho mám zpět (9.3.). Silně pochybuji, že v té rychlosti stihl vůbec nějaký technik telefon prohlédnout . Záruka se neuznává , cena opravy jsem se nedozvěděla , takže telefon, koupený za 11 tisíc Kč mám zřejmě vyhodit . Podivné a především PROTIPRÁVNÍ jednání komerčního prodejce ! Lenka M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(12. 3. 2012, 15:41)
|
Reklamace Vám byla zamítnutá z důvodu hrubého zacházení s přístrojem, který jeví známky po několika pádech (takové vrypy v krytech, které telefon má, se Vám v kapse nebo běžným používáním neudělají). Dále byly porušeny záruční podmínky, kdy jste si sami a neodborně vyměnili kryt (od toho jsou servisy, které Vám tuto službu provedou odborně). Poté co technik shledal tyto uvedené věci na Vašem přístroji reklamaci zamítl a ihned odeslal zpět, proto Vá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka M. (L&M&T)
ID 78
, mimibazar.cz/lemate
(13. 3. 2012, 17:03)
|
Dnes jsem mluvila se společností NOKIA. Jste podvoníci. Telefon nebyl vůbec určen pro český trh a proto také nejste schopni uznat záruku. Zároveň nejste ani autorizovaný servis, nemáte přístup k náhradním dílů, takže Vám nezbývá nic jiného, než zákazníky podvádět a odmítat bezdůvodně veškeré záruky. Včera jsem mluvila s Vaším mužem a ten mi sám potvrdil, že vůbec netuší, co telefonu je, protože se dovnitř ani nepodíval , natož aby měl fotodokumentaci co je na telefonu zničenél Jak jsem již včera říkala, věc řeší Obchodní inspekce a právník, sejdeme se u soudu a následně k Vám pošlu exekutora. Nákupy u Vás NIKOMU NEDOPORUČUJI !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(18. 3. 2012, 23:12)
|
Vážená dámo, Vy jste si sama objednala dovozový telefon, mohla jste si vybrat i telefon, který je určen pro český trh, ale pravděpodobně u Vás hrála roli cena, která je u dovozových telefonů podstatně nižší než u českých. To že prodáváme i telefony dovozové neznamená, že jsme podvodníci, važte slova nebo ještě já Vás zažaluji za křivé obvinění. My sice autorizovaný servis nejsme, ale telefony k reklamaci posíláme do autorizovaných servisů podle země |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (L&M&T)
ID 78
, mimibazar.cz/lemate
(19. 3. 2012, 20:27)
|
Proč jste tedy můj telefon do ŽÁDNÉHO servisu neposlali ? Že telefon NENÍ určený pro český trh jste mi nějak zapomněli říct ... A částka 11 tisíc Kč Vám připadá nízká cena ??? Z té jsem měla pochopit, že prodáváte telefony BEZ ZÁRUKY ? Proč tedy u svých inzerátů tvrdíte, že záruka je 2 roky ?????? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(24. 3. 2012, 22:00)
|
Opět píšu to stejné, telefon jsme do servisu neposlali z toho důvodu, že náš technik zamítl reklamaci z důvodu hrubého zacházení s telefonem a nepprávněného vniknutí do přístroje. Jestli telefon je nebo není určen pro český trh jste si mohla SNADNO přečíst v popisku. Záruka je 24 měsíců jak na dovozové, tak i české telefony. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (L&M&T)
ID 78
, mimibazar.cz/lemate
(30. 3. 2012, 9:00)
|
Dobrý den, mám vyjádření autorizovaného servisu NOKIA v ČR, firmy CELL NET. Záruka telefonu NOKIA N8 je k uznání. Vzhledem k tomu, že jste telefon koupili v Německu, potřebuji originál záručního listu, který jste s telefonem dostali. Já od Vás dostala pouze Váš ZL, který je k ničemu. Záruku mi vyřídí české zastoupení ... když Vy jste nebyli ochotni se záruční opravou vůbec zabývat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(30. 3. 2012, 21:11)
|
Firma Cell Net není bohužel autorizovaný seris, co já vím, tak je to pouze jakási sběrna mobilních telefonů, která je dále rozesílá do autorizovaných servisů podle značky telefonů. Troufám si říci, že tato firma by telefon odeslala k reklamaci do společnosti Britex, která je autorizovaným servisem značek Nokia. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka M. (L&M&T)
ID 78
, mimibazar.cz/lemate
(5. 4. 2012, 10:59)
|
Podívejte se na stránky společnosti NOKIA. Firma CELL NET JE autorizovaným servisem pro ČR. Z jakého důvodu jste mi neposlali německý záruční list, resp. dodavatelskou fakturu, kterou jste mi slíbili poslat v pátek 30.3.2012 ???????? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka B. (lentilkaa)
ID 73199
, mimibazar.cz/lentilkaa
(5. 4. 2012, 23:52)
|
Tak mi tedy vysvětlete, proč by Váš telefon společně s německou fakturou odesílali do autorizovaného servisu Britex, když oni sami (jak tvrdíte) jsou autorizovaný servis? Toto není z mé hlavy, mluvila jsem telefonicky s panem Šimáčkem (můžete si to prověřit) a on sám mi sdělil, že čekají na fakturu, aby telefon mohli odeslat do Britexu. A fakturu jsem Vám z důvodu dovolené naši účetní odeslala dnes dopoledne emailem a rovněž emailem do firmy cell net. |
ODPOVĚDĚT
|