![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Dagmar H. (dasadasa) ID 158018 (14. 9. 2008, 15:04) |
Takze vazena pani - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana J. (Oja) ID 7424 , mimibazar.cz/oja (14. 9. 2008, 16:10) |
Pospíšila jste si! Tak, abych to uvedla na správnou míru. Paní se s reklamací ozvala po více jak třech měsících . ![]() Bundičku jsem prodávala jiné paní z Čech. Tato paní je Slovenska a nikdy před tím jsem s ní nejednala. Napsala mi, že je na bundičce zašitý zip a že tato vada nebyla uvedena v popisu bundičky. Ano, tato skutečnost uvedena nebyla, neboť jsem jí za "vadu " nepovažovala. Zip byl zašitý,ale funkční!!!!!!!. Bundičku jsme normálně, denně nosili a bez problémů.Rozhodně bych vadnou bundičku nenabízela, nemám k tomu důvod.A také jsem nikdy nepsala, že jsem bundu opravovala já. Vyšla jsem paní vstříc a nabídla jsem jí, že jí vrátím peníze,včetně poštovného, jaké mi zaplatila. Bohužel, paní chce zaplatit poštovné z Čech i ze Slovenska, což tedy nemohu akceptovat, když jsem bundičku prodávala do Čech. Mou nabídku však nepřijala!!!!!!!!!. Naopak mne neustále,jak je vidět i zde, napadala, že jsem jí oklamala a podvedla a že mi dělá podvodné jednání radost. Napsaly jsem si toho opravdu hodně a naše nedělní dostaveníčko u mailu jsem ukončila se závěrem,že má paní nevyvratitelnou představu, že se na ní udál "podvod století". Nevím, co k tomu více dodat. ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Dagmar H. (dasadasa) ID 158018 (14. 9. 2008, 18:41) | |
moja jedina chyba je, ze som sa ozvala po 3 mesiacoch - ale KTO NOSI ZIMNU BUNDU V HORUCOM LETE???? vsadzala som na doveru, zial sa mi to u vas nevyplatilo. ked poviete a, povedzte aj b - teda ze ja som navrhla dve riesenia a vy ste ich a priori odmietla a stale omielala len to svoje - my sme bundicku normalne nosili a kedze som zips zasila, tak som chybu neuvadzala.... ale chyba tam bola a velka, to neodskriepite a radsej napiste, ze vam bolo luto zlavnit z ceny bundicky. OKLAMALA ste vlastne kazdeho predavajuceho, ktory by si ju bol od vas kupil - ten zips by sa zazracne neopravil sam od seba. vy ste ale velmi dobre vedela, ze bunda ide na slovensko (to zase uprimne radsej priznajte, mam vase maily) - vzdy sme to tak robili - kamaratka mala u vas konto a ona objednavala a kazda sme si platili svoje vecicky. kvoli tomuto hodnoteniu som sa zaregistrovala, aby sme to riesili medzi sebou. rovnako ten vas navrh - chranila ste len seba, nebrala ste ani trosku do uvahy mna ako nakupujucu. s tym podvodom stoleti - to je vas krasny nazov ![]() takze ja rada dodam kedykolvek - pretoze taketo spravanie na MMB nepatri a takto to akurat nastrbuje doveru v slusnych predavajucich. |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana J. (Oja) ID 7424 , mimibazar.cz/oja (14. 9. 2008, 18:59) | ||
Nezlobte se na mě, ale bundu jste si klidně mohla užívat třeba na horách, ne všude je totiž takové vedro. Ono ani teď není zrovna velká zima. To jen na ty vaše jakoby nezpochybnitelná fakta. Osobně bych si totiž nedovolila po takové době nic reklamovat, pokud by tedy nešlo o nové zboží. Jsem pro vás velká podvodnice a to i přes to, že jsem vám nabídla vrácení peněz za bundu, ale neakceptovala jsem vrácení peněz za poslání na Slovensko, když jsem ji posílala po Čechách. Taky jste si bundu mohla nechat poslat na Slovensko třeba taxíkem a po mě mohla teď chtít i několik tisíc Kč. Mám takový pocit, že jsem snad oklamala všechny na celém světě. Kdybych byla taková podvodnice, nemusela jsem na Váš mail vůbec reagovat a tedy dělat mrtvého brouka. ![]() ![]() |
||||
ODPOVĚDĚT nahlásit |