Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Martin Dušek (martas13) ID 79687

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Martin Dušek (martas13) ID 79687
mimibazar.cz/martas13
Oblast: Praha - západ
Registrace: 18. 9. 2007
Naposledy: 29. 6. 2015, 0:25
Aktualizace: 17. 6. 2015, 11:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
43006817
HODNOCENÍ 6505
VŠECHNY FOTOGRAFIE 534
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 2
NÁVODY 0
ČTĚTE POZORNĚ! POKUD SE STANE, ŽE VÁM PODKLADY NEDORAZÍ DO 48 HOD, TAK KLIKNĚTE PROSÍM ZNOVU. DĚKUJI
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 50 negativních hodnocení
Celkem: 50 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Blanka K. (banisekk) ID 262167 (16. 4. 2012, 17:26)
Můj nejhorší obchod na MMB. Vše začalo 13/3 objednávkou - ihned zaplaceno, po urgencích mi bylo zasláno zboží, částečně popletená zásilka, vratka svetru(27/3), do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze, i když mi p. Martin psal 5/4, že je pošle. Další urgence - bez odezvy. (N) (N) Měla jsem pochopení, ale už mi došla trpělivost, takže píši negativní hodnoceni - JIŽ NIKDY VÍCE!!!
Blanka
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (kropinka) ID 182141 (21. 3. 2012, 16:50)
I já nemůžu dát jiné než negativní hodnocení....Zboží jsem zaplatila hned po objednání a skoro měsíc jsem čekala na balíček... :^)Věci přišly teprve včera, ale naštěstí byli v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Radka H. (Radlice) ID 17251 (upraveno 28. 3. 2012, 17:41)
Tohoto prolhaného "obchodníka" nikomu nedoporučuju. Zboží jsem zaplatila ihned,po dotazu asi po týdnu, zda už zboží poslali, přišel 11.3. mail, že 13.3. odesílá, nedošlo ani 16.3., další dotaz, kde zboží je a odpověď, že bude odesílat 19.3. Zboží přišlo-jiné než jsem objednala, smradlavé od kouře, použité (kalhoty určitě a úplně jiné než byly inzerovány). Zboží mělo být NOVÉ. Žádala jsem o vrácení peněz několika maily, žádná odpověď. Peníze v nenávratnu a zboží na hovno. Řeším to už s administrátorem, snad pomůže
ODPOVĚDĚT
Soňa N. (homolci) ID 263852 (21. 3. 2012, 15:59)
Já také čekám na zboží, po dvou vzkazech zde na mmb jsem poslala i jeden mail a opět jsem bez odpovědi. Vsázela jsem na spoustu kladných hodnocení (N).
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petulak121) ID 284086 , mimibazar.cz/petulak121 (22. 3. 2012, 14:04)
Zdravím Soni i já stále čekám na odpověď, už jsem poslala dva mailíky a nikdo mi neodpovídá a balíček nikde. Jsem z toho zklamaná. Petra
ODPOVĚDĚT
Soňa N. (homolci) ID 263852 (22. 3. 2012, 14:35)
Pan Prchal mi večer napsal, prý dnes posílá balík. Jsem zvědavá.....každopádně pokud ano, pak dojde nejpozději v pondělí. Určitě budu informaovat, jak jsem dopadla.
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petulak121) ID 284086 , mimibazar.cz/petulak121 (22. 3. 2012, 20:50)
Soni, já dostala taky odpověď, že půjde zítra. Tak taky napíšu, jak jsem dopadla. Hezký večer. Petra
ODPOVĚDĚT
Simona M. (SIMČA) ID 13872 , mimibazar.cz/0502756599 (25. 3. 2012, 20:09)
Tak i já mám dost, v po 19.3. jsem po tel.dohodě převedla peníze, banku máme stejnou a zboží které jsem si objednala měli skladem. Stále čekám na balík i na nějaké meily. *-) Špatná komunikace.
ODPOVĚDĚT
Simona M. (SIMČA) ID 13872 , mimibazar.cz/0502756599 (26. 3. 2012, 10:42)
Tak balíček dnes dorazil. Hurá :-)
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petulak121) ID 284086 , mimibazar.cz/petulak121 (26. 3. 2012, 18:57)
,-) ,-) My máme také doma
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (27. 3. 2012, 16:07)
Dobrý den, tak balíčky už máte všichni doma, paní Radlice má i přes své vulgární a lživé hodnocení peníze zpět a tak je na čase abyste pro své debaty používali stránky na MMB k tomu určené. Děkuji. Martin
ODPOVĚDĚT
Radka H. (Radlice) ID 17251 (28. 3. 2012, 17:01)
Nevím, proč se tedy ještě k tomu vracíte. A co je lživé na tom, že odesíláte úplně jiné zboží než se objedná a na maily reagujete, až když vám teče do bot?. Přestaňte obhajovat neobhajitelné, přestaňte se divit negativům a raději dělejte něco pro zlepšení jak komunikace, tak zboží. Btw, to zboží co jste zaslal mně opět prodáváte. Snad jste to alespoň vypral. O tento komentář jste si napsal sám.Howgh (N)
ODPOVĚDĚT
Edita M. (Edit) ID 312944 (upraveno 28. 3. 2012, 10:15)
tak balíček už dorazil :-).
ODPOVĚDĚT
Kamila G. (Kamilák.) ID 26746 , mimibazar.cz/kamilak (2. 4. 2012, 9:47)
Radko, dneska mi přišel (G) s pyžamem. Pyžamo je nové, čisté a nenošené, je prostě super |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) (clamp) (clamp). Jsem maximálně spokojena |:o) |:o) |:o) (Y) (Y) (Y).
Kamila
ODPOVĚDĚT
Radka H. (Radlice) ID 17251 (5. 4. 2012, 22:29)
Kamilo a co já s tím? Já jsem vám žádný pyžamo neposílala. Ale spíš předpokládám, že vás požádal Prchal-Lagrus, abyste mi toto napsala. Mně přišlo pyžamo úplně jiné než jsem chtěla a ještě k tomu smradlavé. Tak buďte ráda, že, pokud vám zaslal to pyžamo, které odeslal i mně ( o čemž ale pochybuju, protože byste musela ztratit čichové buňky ) se spokojíte za ty nekřestaňský peníze opravdu s málem. Sladké sny :-D
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas133) ID 271414 , mimibazar.cz/martas133 (2. 4. 2012, 12:02)
tak nevím nevím, kde je chyba..... stejné pyžamo zaslané nové zájemkyni a druhá paní je velmi spokojená, žádné onošení ...prostě pyžamo v pořádku...... Tak příště objednávejte jinde a asi jinou velikost (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H)
ODPOVĚDĚT
Radka H. (Radlice) ID 17251 (upraveno 3. 4. 2012, 12:39)
Jak jsem už psala, úplně jiný pyžamo - pročtěte si maily a zašlete mi zpět ten, ve kterém jsem chtěla to, co jste mi neposlal. Ale to už je fakt debata o ničem. Ve velikosti to nebylo. To pyžamo bylo úplně jiné. A kdyby tak nesmrdělo, dalo by se na něco možná i použít. Ale za 620 takovej shit, to fakt ne. Hlavně, že jste psal omluvné maily a stěžoval si na nějaký brigádnice, který jste tam měl, prý to ony špatně poslaly. A to si pište, že u vás už nikdy. (
ODPOVĚDĚT
Jana R. (J.Randy) ID 135082 , mimibazar.cz/jrandy (16. 2. 2012, 21:48)
Velice ráda bych se také připojila k zástupu spokojených zákazníků, ale bohužel nemohu....
Před měsícem jsem objednala zboží, které do dnešního dne nedorazilo, takže po měsíci nemám ani zboží, ani vrácené peníze. K tomu všemu prodávající nekomunikuje a nereaguje na e-maily.
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (16. 2. 2012, 22:46)
Dobrý večer, po dvou týdnech kdy jsem vás o to žádal mi konečně pošlete číslo vašeho účtu a po 24 hodinách napíšete negativní hodnocení a to mám ještě k vyřízení před vaším mailem ze dne 14.2. 118 mailů než bych se dostal k tomu vašemu !!!! Vy jste fakt dobrá. Prosím vás o zkopírování do negativního hodnocení kdy jste mi poslala mnou žádané vaše číslo účtu. Martin
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (Natirlich) ID 388951 (7. 2. 2012, 20:17)
Chtěla bych všechny upozornit (N)na tento obchůdek je velmi nespolehlivý a na dotazy nereaguje :-S,zaplatila jsem za zboží a přišla mi jenom půlka a nikdo se neráčil mě kontaktovat :-@.Nikomu nedopuručuji a žádám o vrácení peněz,nebo poslání věcí. 8o| .Už si od vás nic neobjednam sbohem (6) Budu si stěžovat
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 14:43)
Dobrý den, ani já nejsem s naprosto neprofesionálním jednáním paní Martiny / pana Martina spokojena... Chtěla jsem využít jejich nabídky nákupu se slevou 50 % při výběru 4 neslevněných věciček z kolekce 2011 nad 1000 Kč - ještě jsem byla emailem zpětně ujištěna, že tato akce stále platí - a poté, co jsem si 4 věci vybrala, bylo mi stroze sděleno, že na 2 ze 4 věcí se akce nevztahuje. Jako zájemce jsem byla smazána a Martin/Martina ihned poté ceny 3 ze 4 !!!
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 14:51)
...ceny 3 ze 4 !!! mnou zvolených inzerátů upravili... Žádala jsem opětovně o rezervaci zboží do doby, než se vše vyřeší, načež mi bylo paní Martinou sděleno, že chybovat či opomenout nejakou malickost je přece lidské a jestli jsem normální, pochopím to - a opět mne jako zájemce smazali... U jedné položky bych to třeba i pochopila, ale u 3 ze 4, zadaných v různých datech??? Navíc ani slovo omluvy !!! Vystupujete zde v roli OBCHODNÍKA a ke svým ZÁKAZNÍKŮM se chováte takto???
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 15:02)
Stejně jako mnoho dalších Vašich nespokojených zákazníků budu ŽÁDAT ADMINISTRÁTORA o prošetření celé transakce... Dala jsem Vám možnost dohodnout se minimálně na nějakém kompromisu, chápu, že splést se může každý, ale ne u 3 položek ze 4. Bohužel jste již (přes Vaše opětovné přihlášení na MMB) nereagovali. Nezlobte se, ale takové jednání si jako zákazník líbit nenechám.
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 15:27)
Vážená paní Bočková, naštěstí mnoho nespokojených zákazníků jak zcela nesmyslně píšete není. Díky vaší nenežranosti ač jsem vám hned obratem napsal, že na zimních kompletech už sleva je, že se níž s cenou jít nemohu a jestli vám bylo málo, že jeden komplet byl z 2700 zlevněn na 1100,- a druhý z 1800,- na 900,- tak se prosím choďte oblékat do tržnice!!!! O žádném kompromisu jste nikdy nepsala jen jste stále požadovala další nesmyslnou slevu, kterou js
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 15:30)
em vám dát už opravdu z 1100,- dalších 50% procent a z 900,- dalších 50% nemohl což jsem vám hned napsal a vysvětlil. Díky vaší nenažranosti od této chvíle se slevou končím a mnoho spokojených zakáznic vám může jen poděkovat. Martin
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 15:43)
A ještě jedno upřesnění, na 2 ze 4 věcí jsem vám napsal, že vám slevu 50% dám a na 2 věci na kterých byla dohromady sleva více jak 75 % a vy jste se dožadovala další 50% slevy jsem vám napsal, že níž jít nemohu a nepůjdu, tak tu nelžete.
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 15:58)
O slevě v inzerátu u kompletů psáno nic nebylo, upravili jste je až v zápětí, mám obě kopie k dipozici - původní i nový inzerát. Pokud jste udělali chybu, měli jste se v prvé řadě omluvit, projevit snahu o smír a ne mne jen jako zájemce anulovat a až poté oba inzeráty upravit a označit zboží jako již slevněné... Právě to se mi na Vašem jednání nelíbí, nedokážete pochopit, že jako obchodník jste tu pro zákazníky a ne oni pro Vás...
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 15:59)
Proto jsem se rozhodla celý případ zveřejnit... Hrubé urážky, kterými mne tu častujete, o Vás a Vaší profesionální úrovni také ledacos vypovídají :-D
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 16:10)
A ta Vaše zpráva o tom, že alespoň na 2 položky ze 4 slevu dáte, mi tedy nedorazila... Napsali jste pouze, že na 2 komplety se slevy nevztahuje (ač v inzerátu nebyly uvedeny jako již slevněné, byla tam normální pevná cena) a zda máte transakci anulovat... To jste bez mého souhlasu udělali a vzápětí upravili cenu i u 3. položky, tak nevím, kdo si tu vymýšlí (Y). O slušnou omluvu a případný kompromis jsem žádala včera večer, klidně přepošlu email znovu...
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 16:17)
Já váš souhlas nepotřebuji vůbec k ničemu a to, že jsem vám ihned odpověděl na inzerát s růžovými oteplovačkami a s mikiniu Next, že na tyto věci se sleva vztahuje popříp nemůžete!!! Tak prosím vás paní už NELŽETE !!!
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 17:05)
Ptali jste se pouze, zda si budu brát ty komplety, ovšem až poté, co jste zpětně upravili jejich ceny - o oteplovačkách a mikině již poté zmínka vůbec nepadla, tak mne prosim STÁLE NEOBVIŇUJTE ZE LŽI, ano? Navíc jste na webu upravili i cenu těch oteplovaček, což zrovna nevypovídá zrovna o tom, že aspoň ty jste mi slevou chtěli nechat (N). Jak jsem již psala v úvodu, na Vašem jednání mi vadí hlavně to, že jste se hned v úvodu nedokázali za chybu OMLUVIT, tot vse...
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 17:10)
tady je kopie odpovědi, po vašem druhém naléhání na další 50% slevu, kterou jste obdržela včera ráno.....dobrý den, 2 kusy nemám, pouze jsem u tohoto inzerátu zapoměla uvést slevu a myslím, že chybovat či opomenout na nějakou maličkost u takové spousty inzerátů je lidské. Pokud o zboží máte zájem za námi inzerovanou cenu, klikněte si znovu a doufám, že jste "normální" a pochopíte, že za pár stovek nemohu prodávat věc, která stojí několik tisíc :-))))
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 17:13)
nemyslím, že se jedná o spor, pouze o lidskou domluvu. Martina......tím bych to z mé strany s vámi uzavřel.
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 17:56)
Ani mne nebaví se dohadovat... Uznávám, že všichni jsme lidé, ale tady jsme bohužel nebyli v rovnocenném postavení, v obchodě platí i jiná pravidla, a chyba se tu nebere jako samozřejmost... Je tedy třeba se zákazníkem jednat v tomto duchu hned v úvodu... Toť z mé strany rovněž vše...
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (lebo79) ID 224560 , mimibazar.cz/lebo79 (30. 1. 2012, 17:35)
U jednoho inzerátu ano, ale u 3 ze 4 ??? :-D Cenu jste včera brzy ráno upravili nejenom u obou kompletů, ale i u oteplovaček, a teprve až poté jsem Vám znovu psala - a kopie dopisu výše dorazila jako reakce... Těch několik tisíc, o kterých píšete, je doporučená prodejní cena, nikoliv cena v období výprodejů, ta bývá mnohdy až na 25 % původní hodnoty, např. zrovna v lednu u zimních oblečení v H&M... Na Vámi nabízené slevě jsem tedy neviděla nic nenormálního.
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 16:21)
Proč tu do pr.... zase lžete!!! hned jsem se vás zeptal jestli si věci budete za tu cenu brát !!! Nebo vám to také nedorazilo?
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (30. 1. 2012, 16:13)
To, že při tak velkém vkládání zboží se stalo, že jsem zboží zlevnil o více jak 75% a jen jsem zapoměl zaškrnout políčko SLEVA jsem vám napsal ihned co jste se dožadovala další 50% slevy. Bohužel jste to nevzala a to svědčí jen o vaší nenažranosti, to si myslím není hrubá urážka.
ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (bobina.mt) ID 196994 (31. 1. 2012, 15:10)
přesně tak, opětovné přihlašování na MMB a všechny moje "obtěžování" podle pana Martina bez odezvy a snaha dohodnout se, prostě dělal mrtvého brouka a pak se na zákazníky ještě rozčiluje v mailech. Míša
ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (bobina.mt) ID 196994 (31. 1. 2012, 15:08)
Dobrý den, dnes mi také pan Martin po mailu "vynadal" a nutil mě k tomu, abych do hodnocení připsala, že jsem vlastně neschopná já, páč jsem vrácené zboží špatně odeslala a sama jsem se nesnažila zjišťovat po vlastech českých, kdeže balík vlastně je. Vrácené zboží jsem odeslala na sídlo firmy zmiňované tady na MMB a to na : Provozovatel
PRCHAL – LAGRUS
PRCHAL – LAGRUS

Vršovická 93
Praha 10
100 00
Česká republika
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (sweetipie) ID 214754 (upraveno 23. 1. 2012, 14:40)
Dobrý den,
také nejsem s tímhle obchůdek spokojena (N). Objednala jsem si a zaplatila 4 věci, právě dorazily pouze 2, které jsou naštěstí v pořádku. Pán absolutně nekomunikuje, dluží mně kolem 835,- kč za nedodané zboží, doufám že platba zpět nakonec přijde, jinak kontaktuji administrátora.Měl mně varovat už začátek, kdy jsem si musela několikrát žádat o podklady k platbě. Značku HM určitě dál nakupovat přes mmb budu, ale stoprocentně jinde. :-S

D
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (23. 1. 2012, 19:06)
Dobrý den, paní Iveto pouze sice aktualizuji fotky a pomáhám kamarádům, kteří si dovolili odjet na dovolenou s dětmi a to již v sobotu!!!, tuto skutečnost i avizovali na svých stránkách a tudíž si myslím, že JE NEFÉR TO ŘEŠIT tímto způsobem!!!Pokud máte problém, měla jste to nejprve řešit vzkazem a jistě by se Vám Martin ozval, jelikož akutní věci předávám týž den!!! Jde vám teď hlavně o platbu za neobdržené věci, pošlete č.ú. přes vzkazy, popř.te
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (23. 1. 2012, 19:10)
popř.tel., hned jak se vrátí, bude vše dáno do pořádku!!! jinak dle info, doplatila jste dvě věci dříve, než vám byly zaslány podklady a tudíž jste ani nečekala na odpověď. Viz podmínky prodeje, věci se prodávají i jinde!!!
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (sweetipie) ID 214754 (24. 1. 2012, 10:38)
Právěže jsem psala dost vzkazů a mailů a nikdo se mi neozval.Jediné co jsem věděla že není skladem byly objednané tepláky a za ně jsem navrhovala že si vezmu riflovou košili aby pan Martin nemusel vracet platbu.A opět ani odpověd, ani kompletní objednaný balíček,ani platba zpět. Mohu přeposlat mail ve kterém jsem psala co vše si vezmu. Takže možná celá situace vznikla nedorozuměním, ale hlavně kvůli špatné, téměř žádné komunikaci z vaší strany a podle p
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (Goodies) ID 307150 , mimibazar.cz/goodies (21. 1. 2012, 18:43)
Jsem absolutně znechucená z tohodle obchůdku. Za zboží jsem zaplatila již minulý týden, pán slíbil, že zboží hned odešle, protože jsem na něj spěchala. Do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze a nedočkala jsem se žádné odpovědi. Pánovi jsem psala min. 5 e-mailů, odepsal na jeden, ale neodpověděl, co je se zbožím a dále již nekomunikuje. Dávám tedy negativní hodnocení a budu kontaktovat administrátory těchto stránek.
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Želvička78) ID 144902 , mimibazar.cz/zelvicka78 (2. 12. 2011, 7:38)
Koukám, že jsem si vytáhla černého Petra - já tedy spokojená nejsem. Nemám peníze ani objednané kalhoty. Tohle berte jako varování a rychle to nějak vyřešte nebo píšu na správu mimibazaru.
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (2. 12. 2011, 11:33)
Dobrý den, toto hodnocení předávám České poště a podávám reklamaci.
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Želvička78) ID 144902 , mimibazar.cz/zelvicka78 (22. 12. 2011, 22:03)
Nakonec jste mi po několika urgencích vrátil peníze, tak nevím, nač ty řeči na reklamaci u pošty, když jste mi balíček vůbec neodeslal.
ODPOVĚDĚT
Marie V. (MarieSl) ID 86911 , mimibazar.cz/mariesl (21. 7. 2011, 19:30)
Dobrý den,
tak já tedy dobré zkušenosti s touto prodávající bohužel nemám. :-S Dne 29.6. jsem si objednala mikinu a tentýž den jí zaplatila, ale do dnešního dne jsem jí neobdržela. Přes opakovanou reklamaci, jsem se nedozvěděla, proč mi mikina nebyla zaslaná. S paní prodávající je velice špatná komunikace, téměř neodepisuje na meily a když odepíše, tak se vymlouvá na brigádnici. JEDNOZNAČNĚ NEDOPORUČUJI :-( :-( :-( !!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Petra K. (p.mamkulinka) ID 113071 , mimibazar.cz/pmamkulinka (28. 6. 2011, 21:20)
(N) Milé maminky mám špatnou zkušenost s touto prodávající. Objednala jsem si zde kalhoty pro svou dcerku. Penízky jsem odeslala ihned ale bohužel jsem si nevšimla, že jsem neudala var. symbol a platbu jsem odklepla. Paní jsem se hned několikrát velmi omlouvala, poslala jsem jí email z banky o potvrzení transakce a jelikož máme společnou banku penízky tam během druhého dne měla. Bohužel mi paní velmi stroze odpověděla , jak má asi dohledat mou platbu, když jí cho
ODPOVĚDĚT
Martin Dušek (martas13) ID 79687 , mimibazar.cz/martas13 (29. 6. 2011, 13:55)
Petro, já se vám omlouvám za neodeslaný balíček, ale platby bez VS kontrolujeme jednou měsíčně po uzávěrce. Všechny nespárované platby posílám zpět. Proto posílám podklady s VS, protože máme nastavený systém, kde všechny balíčky evidujeme POUZE pod VS.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (p.mamkulinka) ID 113071 , mimibazar.cz/pmamkulinka (30. 6. 2011, 19:11)
I já se Vám znovu omlouvám, vím, že byla chyba ohledně v.symbolu na mé straně. Jak jsem psala. Jen by to nemuselo dojít tak daleko pokud by jste mi tohle vše napsala do emailu respektive kdyby jste vůbec nějak na mé emaily reagovala. Samozřejmně bych to chápala a na balíček bych si počkala.
Nakonec vše dobře dopadlo, balíček dnes dorazil a proto měním své hodnocení.
Petra :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Monika Čvančarová (Moni27) ID 83152 , mimibazar.cz/moni27 (26. 10. 2010, 20:07)
DOBRY DEN !!! POKUD BUDETE OBJEDNÁVAT zboží od této paní, tak se předem ujistěte,jestli NEMÁTE MLÉKO NA MOZKU !!! paní Dofková ,když není schopna po 10dnech odeslat zboží,které má zaplacené a obdrží negativní komentář,tak trvdí,že maminky,které ho píší mají mléko na mozku !!!!!paní nedoporučuji ( podklady k platbě posílala 14dní) a dalších 10dní jí trvá,než zboží po obdržení platby odešle a to ještě zboží nemám stále doma!!! když svou práci
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (Sepa) ID 88351 (26. 10. 2010, 10:33)
Vážené maminky, paní Martinu D. nikomu nedoporučuji!!! Byla jsem první zájemce o bundu HM, podklady k platbě mi přišly až po mé druhé urgenci a hned po zaplacení mi paní napsala, že bunda měla neopravitelnou vadu, takže si mám vybrat něco jiného. Potom mi řekla, že bundu omylem zaslali jiné paní. Pak mi ísto 870,- Kč vrátila 830,- !!! Velice špatná komunikace, její pravá ruka neví, co dělá levá ... Zapomíná a všechno poplete!!!!
ODPOVĚDĚT
Ilona Ž. (ILLA) ID 85514 , mimibazar.cz/555666 (23. 12. 2009, 13:07)
Dobrý den, je mi líto, že musím dát negativní hodnocení, ale hodnotím vždy podle pravdy. Objednané džíny byly odeslány pozdě a ještě jiné než jsem si objednala. Omluva ani vysvětlení žádné. Ilona
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (lenuska676) ID 119895 , mimibazar.cz/lenuska676 (17. 9. 2009, 12:45)
Ještě jsem nikomu nenapsala negativní hodnocení, vždy se dá nějak dohodnout, ale s Vámi je to těžké. Je to už měsíc, co jsem zaplatila čepici, ale do dnešního dne nemám ani čepici a ani peníze. Jednou mi napíšete, že jste mi balíček poslal, poté že neodešel, ale že odejde další den. Jen doufám, že se probudíte a pošlete buď peníze nebo čepici. V žádném případě Vás nedoporučuji!!!! (N)
ODPOVĚDĚT
Dana K. (ellinecka) ID 218543 , mimibazar.cz/ellinecka (16. 8. 2009, 20:58)
Dobrý den,negativní hodnocení jsem psát nechtěla,ale nějak mi už po všech průtazích,které trvají již dva měsíce došla trpělivost. Před 14 dny jste slíbili navrácení peněz za zboží které neodpovídalo velikostí ani vzhledem. Zboží jsem vracela dvakrát, protože jste asi nevěděli,kdy odjíždíte na dovolenou a úplně jste zapomněli na stěhování. Absolutně nechápu,jak někdo jako vy,může být ověřený obchodník.Nedoporučuji vás a budu se bránit!
ODPOVĚDĚT
Kristina Č. (Tindulka) ID 47268 , mimibazar.cz/tindulka (upraveno 27. 7. 2009, 8:14)
Tak já bohužel musím napsat negativní hodnocení. 14 dnů jsem čekala na podklady k platbě. Stále jen výmluvy a odklady. A po čtrnácti dnech mi pán napsal, že bohužel věc nemůže najít, takže k obchodu nedojde.
Měla jsem zájem o bundu ne o to psát záporné hodnocení, ale zdá se mi to jako nefér jednání.
:-( Myslím, že kdyby mi bylo sdělet hned, že je bunda pryč, mohli jsme si ušetřit zbytečné problémy :-S
ODPOVĚDĚT
František T. (valíček) ID 28015 (4. 8. 2009, 19:33)
Pan martin,je celkově zvláštní...psala jsem na svetřík do dnes nepřišli ani podklady natož nějaká odpověd,ale asi po týdnu jsem si objednala asi 5 věciček a druhý den,přišla odpověd ,že den před tím je prodal kamarádce...přitom ten den byli znova aktualizovány....náhoda,že kamarádka zrovna koupila to samé..u pěti kusů je to zvláštní..nic už zde nenakoupím....Val 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Romana G. (romanag) ID 197822 , mimibazar.cz/romanag (upraveno 22. 6. 2009, 23:29)
Martine,
Vámi několikrát slibovaný klobouček Hello Kitty vel. 68 opět nedorazil. 15.5. jste mi poslal jinou velikost, než jsem požadovala a na zboží byl hnědý flíček. Psala jsem Vám maily, hovořili jsme spolu po telefonu i poté, co jste pak přišli o data ve Vašem PC. 11.6. jste mi v telef. hovoru sděli, že se můžu 100% spolehnout a zboží ten den posíláte.
Hodnotím tedy jako velice nespolehlivý obchůdek a NEDOPORUČUJI!!!
S pozdravem
Romana
ODPOVĚDĚT
Blanka B. (BB72) ID 138273 , mimibazar.cz/bb72 (24. 3. 2009, 23:35)
Dobrý večer.Je mi velice líto že se na vás musím obracet tímto způsobem, ale na můj mail mi již přes 10 dnů neodpovídáte a někde se nám asi "ztratil" balík za +- 1000kč, což mne nenechává chladnou. Nechápu, proč mi alespoň neodpovíte na mail a nevysvětlíte mi situaci.Času jsem vám nechala až dost. Doufám, že přes četná kladná hodnocení, budou maminky více ostražité a také, že se balíku dočkám. Nemám v úmyslu věc nechat jen tak být. (N). Blanka Budinská.
ODPOVĚDĚT
Radka L. (RadkaLa) ID 201404 , mimibazar.cz/radkala (upraveno 25. 3. 2009, 19:09)
Taky bych poradila všem maminkám, aby byly hodně ostražité, protože když už balíček přes četné urgence dojde, tak jsem zjistila, že klobouček má na sobě nazelenalé flíčky. Psala jsem panu Martinovi, ale jak jsem již po předchozích zkušenostech předpokládala, žádné odpovědi jsem se nedočkala. Takže žádné reklamace asi nejsou možné!!! Pan Martin asi spoléhá na to, že spoustě maminek už nestojí za to, celé to martyrium opět absolvovat a raději případné reklamace vzdají, tak jako já. :-( (N) Radka
ODPOVĚDĚT
Monika D. (dulinam) ID 200558 , mimibazar.cz/dulinam (20. 3. 2009, 22:10)
Také mi bylo psáno, že balíček je na pondělí nachystán k odeslání, ale bohužel zatím nic nedošlo!!!!TAK doufám, že ho ještě uvidím. (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 50 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu