Martin Dušek (martas13) ID 79687
|
|
mimibazar.cz/martas13
|
Oblast: Praha - západ |
Registrace: 18. 9. 2007 |
Naposledy: 29. 6. 2015, 0:25
|
Aktualizace: 17. 6. 2015, 11:54
|
|
|
|
ČTĚTE POZORNĚ! POKUD SE STANE, ŽE VÁM PODKLADY NEDORAZÍ DO 48 HOD, TAK KLIKNĚTE PROSÍM ZNOVU. DĚKUJI
Celkem: 50 (zobrazuje se 41-50)
|
<< předchozí
1, 2, 3
|
|
Zdenka J. (zdenka009)
ID 160859
, mimibazar.cz/zdenka009
(15. 3. 2009, 7:35)
|
Dobrý den p. Martino. Včera jsem si všimla že jste mi psala také negativní hodnocení. Jedná se o tu soupravičku Hallo Kitty. Tak tedy nevím čím jsem si ho vysloužila , to že jsem koupila špatné zboží? Místo omluvy se dočkám posměšků? Já to s Vámi přes mail řešila a vy jste mi vůbec neodpověděla tak proč píšete že to šlo řešit mailem? a ta dírka nebyla tak malá aby jste si jí nevšimla . Dokonce tam byla jedna zašitá. Zboží zasílat zpět nebudu zašila jsem to al |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela B. (Marcela 1)
ID 178049
, mimibazar.cz/marcelabrozova
(14. 3. 2009, 21:20)
|
Dobrý den, jelikož se mi stále nedostává odpovědi, kdy mi dorazí zaplacený balíček, jsem nucena se ptát touto formou. Balíček by měl být zaplacený již bez mála měsíc, tudíž má otázka zní proč stále nedorazil, když jste mi před týdnem a půl psal, že další den posíláte. Jelikož mi na mé maily neodpovídáte, tak z našeho "obchodu" opravdu nemám dobrý pocit, při zasílání podkladů k platbě jste byli pružnější. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin Dušek (martas13)
ID 79687
, mimibazar.cz/martas13
(14. 3. 2009, 21:59)
|
Dobrý večer Marcelo, škoda, že si v době kdy posíláte mail nečtete vzkaz, byl jsem s manželkou v Brně na operaci a vrátili jsme se včera k večeru. Pošlete mi na vás tlf. číslo a já vám balíček v pondělí pošlu službou PPL a v úterý ho máte doma. Martin |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela B. (Marcela 1)
ID 178049
, mimibazar.cz/marcelabrozova
(18. 3. 2009, 10:34)
|
Dobrý den, je mi líto, že se musím znovu ozývat, ale balíček jsem do dneška nedostala! Nikdo s PPL mě také nekontaktoval (doufám, že se nebudete ospravedlňovat tím, že jsem neposlala své tel., to jsem totiž hned po přečtení reakce na hodnocení poslal mailem). Ráda bych se tedy zeptala, co mám udělat pro to, abych za své peníze dostala to, co jsem si objednala! Chápu, že se někdy stane, že na někoho zapomenete, ale hned třikrát (1)běžný odesílací termín, 2)po mém připomenutí a Vašem slibu odeslá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marcela B. (Marcela 1)
ID 178049
, mimibazar.cz/marcelabrozova
(20. 3. 2009, 21:23)
|
Dobrý den, balíček dnes dorazil. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana V. (ivculinek)
ID 16107
, mimibazar.cz/ivculinek
(26. 2. 2009, 8:09)
|
Dobrý den, já mám bohužel opačnou zkušenost, tedy negativní . Ztratil se mi balíček, potřebuji číslo zásilky nebo nějaké vysvětlení, zda byl vůbec poslán. Pan Dušek vůbec nereaguje na moje vzkazy a maily. Nechtěla jsem psát negativní hodnocení, ale snad aspoň zareagují-třeba si vzkazů nevšimli. Doufám, že se vše vyřeší. IvanaV. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka M. (jituskajurasek)
ID 120882
, mimibazar.cz/jituskajurasek
(26. 2. 2009, 9:27)
|
Dobrý den, mějte strpení, myslím, že jsou tento týden na dovolené, někde vpředejc psali vzkaz. Stránky jim aktualizuje známá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin Dušek (martas13)
ID 79687
, mimibazar.cz/martas13
(26. 2. 2009, 9:28)
|
Dobrý den, teď jsem vám přeposlal veškerou komunikaci s vámi, kde vás žádám o vaše celé jméno a adresu. Odpověď mi zatím nepřišla, tak bych velmi rád odeslal balíček, ale Beroun je asi dost velký, aby vás na poště znali, že? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeňka Č. (zdeni23)
ID 163182
(10. 2. 2009, 22:12)
|
Dobrý den Martino, bohužel musím napsat, že přes počáteční nadšení jsem velice zklamná Vaším jednáním. Peníze jsem odeslala hned, ale objednávka stále není kompletně vyřízena, na mé e-maily nereagujete. Takže bohužel |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin Dušek (martas13)
ID 79687
, mimibazar.cz/martas13
(upraveno 11. 2. 2009, 11:40)
|
Dobrý večer Zdeni , je mi to strašně moc líto, ale došlo na mé straně k chybičce objednávky, kde tunika měla dojít s trikem Kitty, laclovkou a světluškou Lamaze, ale nemohla jsem jej v té hromadě oblečků v obchůdku najít a pak jsem na to bohužel zapoměla ,to že jsem nereagovala na mejlíky se omlouvám, ale vzhledem k tomu, že mi od Vás padají do spamu ,jsem na to přišla až po reakci na hodnocení. Zítra vše napravím tunika je nalezená, zabalená a letí k Vám.Doufám že se nezlobíte prominte Marti |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana K. (frikulín)
ID 21677
, mimibazar.cz/ivusha
(upraveno 22. 1. 2009, 18:35)
|
Je mi líto, že se nemohu připojit ke spokojeným zákazníkům,já mám bohužel následující zkušenost...balíček dorazil se 14-i denním zpožděním,na mé 2 urgence mi paní Martina vždy odpověděla,že jsou nemocní,nicméně z hodnocení vyplývalo,že ostatním zákaznicím zboží chodí celou dobu.Nakonec v balíčku chybělo tričko a bunda nebyla vůbec zimní, jak bylo inzerováno a čemuž odpovídalo vložené katalogové foto... na to mi bylo odpovězeno, že jsou na horách a tričko mi zašle kamarádka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Světlana D. (sve)
ID 94174
(4. 12. 2008, 19:10)
|
Nákup na této adrese rozhodně nedoporučuji . Už 18. listopadu jsem zaplatila za objednané zboží. Dosud nepřišlo. Komunikace s prodávajícím vázne. Žádám o vrácení peněz. Světlana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (PITLIK)
ID 78815
, mimibazar.cz/pitlik
(1. 5. 2008, 19:53)
|
MILÁ MATRINO OD VÁS JIŽ NIKDY VÍCE TA NEOCHOTA A VÝMYSLY CO UVÁDÍTE KATASTROFA LŽETE I SAMA SOBĚ PROBOHA SE VZPAMATUJTE! PEVNĚ DOUFÁM,ŽE SE JIŽ NIKDY NESTŘETNEM |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin Dušek (martas13)
ID 79687
, mimibazar.cz/martas13
(2. 5. 2008, 9:02)
|
NEMÁM CHUŤ VÁM VYSVĚTLOVAT........., ŽE ZAKLIKAT PŘES 10 VĚCÍ, PAK MĚŘIT A PAK ŽE KUPUJETE A DRUHÝ DEN, KDYŽ JÁ TO VŠE ZAPÍŠI A PŘIPRAVÍM, TAK PAK VY NEKUPUJETE.......??????? NO JEŠTĚ ŽE JSTE PRVNÍ, CO TOHLE UDĚLALA, BÝT TAKOVÝCH MAMIN VÍC...NEVÍM, NEVÍM |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Rathuská (rajana)
ID 106891
, mimibazar.cz/janarathuska
(17. 4. 2008, 10:04)
|
Paní Martino, mrzí mě, že neumíte přijmout omluvu , nebojte Váš obchůdek velice ráda vynechám, tolyk zloby pro deset korun. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolína Š. (Bastard)
ID 567
(17. 4. 2008, 11:25)
|
Milá Jani ,paní Martinu moc dobře znám a obchůdky s ní jsou vždycky na 1* zbožíčko má nádherné a vše bez otálek pošle super rychlostí ,dokonce je možné oblečky také po dohodě vyzvednou a nebo Vám je sama doveze rovnou domů, pokud zrovinka na ně spěcháte a nebo nechcete platit poštovné .Takže si myslím že pro 10 kč se nebude hádat ,všichni tady na MMB víme ,kolik práce je doma s dětmi a s obchůdkem a to že zbytečně maříte aukci, je to proč je paní Martina nazlobená Já osobně jsem na MMB 3 roky a musím říct ,že to co se nyní tady děje je opravdu smutné ,jak na aukcích tak na rezervacích myslím že je to zcela zbytečné ,blokovat nákup jiným maminkám. určitě každá z nás omluvu umíme příjmout ale tohle vysvětlení je podivné když víte že nechcete platit tolik proč tedy nakupujete ???Kde je ten náš zdraví základ MMB ,holky zamyslete se nad svým činem každá ,kdo tohle děláte.Martinko , usměv tohle přeci není důvod k odrazení nebo smutku celého dne .Pěkný den Karolína |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana Rathuská (rajana)
ID 106891
, mimibazar.cz/janarathuska
(17. 4. 2008, 14:30)
|
Milá Karolíno, neměla jsem v úmyslu někomu škodit, a věřím že paní Martina je dobrá prodávající, snažila jsem se zachovat čestně a paní Martině jsem se omluvila, místo toho abych jí tahala za nos a nechala jí čekat, jak mají ve zvyku některé maminky, proto mě zaskočilo a taky mrzelo, že paní Martina mojí omluvu nepřijala, a vyložila si jí po svém. Taky mi taková ostrá reakce na náladě nepřidala. Jana : |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martin Dušek (martas13)
ID 79687
, mimibazar.cz/martas13
(17. 4. 2008, 19:49)
|
Paní Jano, zloba je sice ženského rodu, ale TOLYK????????????? To je nějaké nové slovo? )))) Já znám jen TOLIIIIIIIIK |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana D. (Zuzíček)
ID 25915
, mimibazar.cz/arlet
(4. 2. 2008, 8:43)
|
Bohužel já jsem s obchodováním paní Martiny velice nespokojená . Maminky pokud budete mít u paní něco objednané a zaplacené neznamená to ještě že zboží dostanete. Já měla 14 dní objednanou vestičku, paní mě psala že balíček už posílá a po týdnu kdy jsem balíček urgovala mi paní napsala že vestičku v mé velikosti nemá (tak nechápu proč mi píše že balíček posílá,když žádný neexistuje). . Vestičku jsem měla i v menší velikosti,ale jelikož jsem ji měla u paní zaplacenou a objednanou tak jsem tu naši prodala a teď díky paní Martině nemám nic . S takový obchodováním já tedy nejsem vůbec spokojená, samozřejmě chápu že se může stát , že vybranou velikost nedovezou,ale nechápu proč paní píše že balíček posílá,spíš má napsat že zboží nedodali, místo toho aby si vymýšlela. . Nashle Zuzka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Mirka Š. (miri.schier)
ID 2284
, mimibazar.cz/mirischier
(20. 12. 2007, 8:08)
|
Martino, nechápu, co to tu předvádíte???? Na vaše hodnocení jsem vám odpověděla u mne v albu, již nemám sílu psát ho znovu, jsem z vás totálně znechucená!!!!!! Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 50 (zobrazuje se 41-50)
|
<< předchozí
1, 2, 3
|