Hana P. (hankapiler) ID 82551
|
|
mimibazar.cz/hankapiler
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 10. 2007 |
Naposledy: 25. 3. 2016, 18:30
|
Aktualizace: 25. 4. 2015, 7:37
|
|
|
|
|
Jitka T. (Jika1101)
ID 259417
(30. 12. 2013, 21:48)
|
Velké zklamání co se týká kostýmu spinderman ...velikosti neodpovídají inzerovaným a objednaným velikostem. Objednáte si velikost L (122,128,134) a po rozbalení je velikost tak na dvou až tříleté dítko....Pod cedulkou L je cedulka jiná a to S. Chtělo by to více kontrolovat odesílané zboží!!! Přitom jsem se několikráte ujišťovala, že skutečně dostanu velikost L a mému 6 letému synkovi to bude. Měl to být vánoční dárek a bylo to velké zklamání!!! POZOR NECHTE PŘEMĚŘIT. Jitka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana P. (hankapiler)
ID 82551
, mimibazar.cz/hankapiler
(31. 12. 2013, 18:09)
|
Jitko, nechápu vaše hodnocení a je mi to velmi líto. Reagovala jsem ihned na váš e-mail a nabídla jsem klasické vrácení zboží. To, že se může stát chyba, především v předvánoční době, to je lidské. Přeji všem maminkám, jen spokojené a fér nakupující. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka T. (Jika1101)
ID 259417
(6. 1. 2014, 22:37)
|
JJ vrácení zboží jste mi nabídla a za to děkuji, i když nevím zda jiná adresa než Vaše je dostačující...není záruka, že to zboží se k vám skutečně dostane . A vím, že chyba je lidská. Ale několikráte jsem se ptala zda mu obeček velikosti L bude a vy jste mě ujistila....to zklamání bylo hrozné ....to by jste musela vidět oči dítěte, když mu vemete vánoční dárek! Ctělo to obleček zkontrolovat a poslat rozměry...ujistit se, že odpovídají inzerovanému . |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jitka T. (Jika1101)
ID 259417
(6. 1. 2014, 22:46)
|
Nedá se nic dělat tento obchod se nevyvedl a já ho bohužel kladně hodnotit nemohu...přeji co nejméně omylů a doufám v brzské vyřízení reklamace  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana C. (kujonka)
ID 273837
(10. 1. 2012, 18:03)
|
Dobrý den, před Vánoci jsem si objednala šmoulu...když dorazil, tak vůbec neodpovídal popisu ani obrázku.....Komunikace a odeslání zboží bylo naprosto v pořádku...zde se nedá nic vytknout. Až když jsem paní psala, že se šmoulou nejsem spokojena...tak už se nikdo neozval ..Je to velice milá paní, ale to zboží, nic......moc Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka P. (jitkahla)
ID 189090
(28. 12. 2011, 8:57)
|
Bohužel, objednala jsem si ovečku shaun, ale přišla jiná, než byla na obrázku - byla v sedící poloze, ale byl to obrázek té "stojící na 2 nohách", já dostala stojící na 4, když se posadí jako na obrázku, hlava je vzadu (je tak šitá). Paní jsem psala, neobtěžovala se reagovat. Zaslání bylo sice rychlé, ale takto si obchod nepředstavuji  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana P. (hankapiler)
ID 82551
, mimibazar.cz/hankapiler
(3. 1. 2012, 8:09)
|
Dobrý den Jitko, právě jsem se vrátila s plánované dovolené. Musím říct, že reklamaci tohoto typu jsem opravdu nikdy nedostala, ovečka je vyfocená jako imagová fotka, dostáváme je spolu se zbožím. Nevydím jakýkoliv důvod, proč byste měla být nespokojená, navíc jsem vám vyšla před vanoci vstříc. No každopádně vám přeji pěkný Nový rok. Hanka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
HELENA C. (Karls)
ID 44837
(24. 3. 2011, 7:40)
|
Paní mi blokovala celý měsíc zboží,na mé vzkazy nereaguje NEDOPORUČUJI! Helena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marcela L. (marlot)
ID 222099
, mimibazar.cz/marlot
(5. 2. 2011, 13:22)
|
dobrý den. moje hodnocení je rozpačité.na zboží jsem čekala skoro 14 dní od zaslání peněz,pak mi přišel uplně jiný kostým než jsem objednala, komunikace hodně vázla a když se ptám jestli mi zašlete správné zboží tak neodpovídáte. nabízíte mi vrácení peněz za špatný kostým ale po takové době od nákupu mi je tahle možnost k ničemu, protože už je po karnevale.panenka kterou jsem objednala k tomu je v pořádku.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana P. (hankapiler)
ID 82551
, mimibazar.cz/hankapiler
(6. 2. 2011, 18:44)
|
Je mi to velmi líto, ale také bych ráda na toto hodnocení reagovala! To, že vám pošta doručila balíček po 14 dnech není moje vina! Bohužel tuto zkušenost s českou poštou má více lidí. Za další jsem k vaší reklamaci přistoupila, tak že jsem vám nabídla výměnu zboží či vrácení peněz za nepoužitý kostým, který je z části identický s tím co jste objednávala a s části ne to jste nepřijala a ještě mi píšete špatné hodnocení nezlobte se, ale ro |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Emilie Skotnicová (emlik)
ID 32336
, mimibazar.cz/emlik
(24. 1. 2011, 18:14)
|
Hm, prý jsem jediná nespokojená. Na karneval jsem potřebovala kostým hned, sice mi přišel, jak jsem paní prosíla, ale úplně jiný model, prý mám být ráda. Jsem ráda, že teda máme aspoň něco, ale určitě se tu už neobjevím. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana P. (hankapiler)
ID 82551
, mimibazar.cz/hankapiler
(24. 1. 2011, 18:28)
|
Já vám Emilie vyšla vstříc a nabídla vám ať zboží vrátíte a já vám vrátím peníze zpět, to již ve svém hodnocení, ale neuvádíte. Nic podobného, že máte být ráda atd. jsem vám nepsala. Přibarvujete si skutečnosti a to se mi opravdu nelíbí. Pěkný večer Hanka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Emilie Skotnicová (emlik)
ID 32336
, mimibazar.cz/emlik
(24. 1. 2011, 18:49)
|
Hm, že to můžu poslat, se mi fakt vyplatí........ano, paní mi to nabídla, ale to není teda řešení, není lepší se zeptat, jestli jinší zboží chci? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
zaneta u. (ostruvek)
ID 113868
(4. 1. 2011, 13:45)
|
koupila jsem sedací vak ,asi před měsícem na vánoce, bohužel jsem ho nerozbalila hned, až na vánoce a zjistila jsem že je tam díra jak vrata.Paní Hanka tvrdí že to kontrolují ve skladě o čemž já pochybuji,protože takové díry by si všiml i slepec.TAKŽE TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI źaneta |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lenka P. (julec)
ID 202706
, mimibazar.cz/julec
(3. 12. 2010, 14:34)
|
Dobrý den Hanko. Nezbývá mi nic jiného, než Vám napsat negativ Dělám to opravdu nerada Balíček sice dorazil, jak měl, ale nemile mě překvapila velikost křídel. Vůbec by mě nenapadlo, že rozměry, co uvádíte jsou rozměry pouze 1 křídla. Takže skutečná velikost je x2 a malá za křídlama není vůbec vidět. Na emaily, abysme se mohly nějak domluvit, vůbec nereagujete Tak maminky pozor, ať vám pak doma neleží zbytečná věc za dost peněz. Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana P. (hankapiler)
ID 82551
, mimibazar.cz/hankapiler
(4. 12. 2010, 20:08)
|
Dobrý den Lenko, musím říct, že jsem ještě nezažila reklamaci jen kvůli tomu, že si něco špatně změříte. Pokud by něco bylo poškozeno nebo by byla chyba na mé straně, reklamace je samozřejmostí, ale v tomto případě vám vstříc prostě nevyjdu. Stojí mě to dost na poštovném a chyba na mé straně není. Byla jsem teď mimo Prahu a na vaše e-maily reagovat nemohla. Hezký den a pěkné Vánoce. Hanka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka P. (julec)
ID 202706
, mimibazar.cz/julec
(7. 12. 2010, 22:02)
|
Hanko, já měřila správně. To vy jste uvedla rozměr pouze 1 křídla a roztažené jsou 2x větší a to se prostě nedělá. Vždy se uvádí rozměr celý. To je jakobych Vám změřila složené kalhoty!!! A neříkejte, že tratíte na poštovném. Poštovné stálo 36,- a vy jste chtěla 50,- L. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka K. (kamashe)
ID 13818
(upraveno 30. 10. 2009, 13:37)
|
Dobrý den Hanko, s průběhem obchůdku jsem moc spokojená nebyla.Na zboží zaplacené téměř do minuty jsem čekala po urgenci přes týden, byl to dárek pro děti k narozeninám, proto jsem jednala s předstihem, bohužel marně. U zboží(papoušek, který nebyl ani zabalený jen vložený v krabici) nabízené jako nové, jsem marně hledala daňový doklad a záruční list, uznáte mi reklamaci v případě poruchy, bez těchto dokladů.....???Jitka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|