Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hana P. (hankapiler) ID 82551

Hana P. (hankapiler) ID 82551
mimibazar.cz/hankapiler
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 10. 2007
Naposledy: 25. 3. 2016, 18:30
Aktualizace: 25. 4. 2015, 7:37
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1842
VŠECHNY FOTOGRAFIE 31
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 9 negativních hodnocení
Jitka T. (Jika1101) ID 259417 (30. 12. 2013, 21:48)
Velké zklamání co se týká kostýmu spinderman ...velikosti neodpovídají inzerovaným a objednaným velikostem. Objednáte si velikost L (122,128,134) a po rozbalení je velikost tak na dvou až tříleté dítko....Pod cedulkou L je cedulka jiná a to S. Chtělo by to více kontrolovat odesílané zboží!!!
Přitom jsem se několikráte ujišťovala, že skutečně dostanu velikost L a mému 6 letému synkovi to bude. Měl to být vánoční dárek a bylo to velké zklamání!!! POZOR NECHTE PŘEMĚŘIT. Jitka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana P. (hankapiler) ID 82551 , mimibazar.cz/hankapiler (31. 12. 2013, 18:09)
Jitko, nechápu vaše hodnocení a je mi to velmi líto. (N) (N) (N) Reagovala jsem ihned na váš e-mail a nabídla jsem klasické vrácení zboží. To, že se může stát chyba, především v předvánoční době, to je lidské. Přeji všem maminkám, jen spokojené a fér nakupující.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jitka T. (Jika1101) ID 259417 (6. 1. 2014, 22:37)
JJ vrácení zboží jste mi nabídla a za to děkuji, i když nevím zda jiná adresa než Vaše je dostačující...není záruka, že to zboží se k vám skutečně dostane :-(. A vím, že chyba je lidská. Ale několikráte jsem se ptala zda mu obeček velikosti L bude a vy jste mě ujistila....to zklamání bylo hrozné ....to by jste musela vidět oči dítěte, když mu vemete vánoční dárek! :-| Ctělo to obleček zkontrolovat a poslat rozměry...ujistit se, že odpovídají inzerovanému :-(.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jitka T. (Jika1101) ID 259417 (6. 1. 2014, 22:46)
Nedá se nic dělat tento obchod se nevyvedl a já ho bohužel kladně hodnotit nemohu...přeji co nejméně omylů a doufám v brzské vyřízení reklamace :-$
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana C. (kujonka) ID 273837 (10. 1. 2012, 18:03)
Dobrý den,
před Vánoci jsem si objednala šmoulu...když dorazil, tak vůbec neodpovídal popisu ani obrázku.....Komunikace a odeslání zboží bylo naprosto v pořádku...zde se nedá nic vytknout. Až když jsem paní psala, že se šmoulou nejsem spokojena...tak už se nikdo neozval (N)..Je to velice milá paní, ale to zboží, nic......moc :-S Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jitka P. (jitkahla) ID 189090 (28. 12. 2011, 8:57)
Bohužel, objednala jsem si ovečku shaun, ale přišla jiná, než byla na obrázku - byla v sedící poloze, ale byl to obrázek té "stojící na 2 nohách", já dostala stojící na 4, když se posadí jako na obrázku, hlava je vzadu (je tak šitá). Paní jsem psala, neobtěžovala se reagovat. Zaslání bylo sice rychlé, ale takto si obchod nepředstavuji :( (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana P. (hankapiler) ID 82551 , mimibazar.cz/hankapiler (3. 1. 2012, 8:09)
Dobrý den Jitko, právě jsem se vrátila s plánované dovolené. Musím říct, že reklamaci tohoto typu jsem opravdu nikdy nedostala, ovečka je vyfocená jako imagová fotka, dostáváme je spolu se zbožím. Nevydím jakýkoliv důvod, proč byste měla být nespokojená, navíc jsem vám vyšla před vanoci vstříc. No každopádně vám přeji pěkný Nový rok. Hanka
ODPOVĚDĚT nahlásit
HELENA C. (Karls) ID 44837 (24. 3. 2011, 7:40)
(N)Paní mi blokovala celý měsíc zboží,na mé vzkazy nereaguje NEDOPORUČUJI! Helena
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marcela L. (marlot) ID 222099 , mimibazar.cz/marlot (5. 2. 2011, 13:22)
dobrý den. moje hodnocení je rozpačité.na zboží jsem čekala skoro 14 dní od zaslání peněz,pak mi přišel uplně jiný kostým než jsem objednala, komunikace hodně vázla a když se ptám jestli mi zašlete správné zboží tak neodpovídáte. nabízíte mi vrácení peněz za špatný kostým ale po takové době od nákupu mi je tahle možnost k ničemu, protože už je po karnevale.panenka kterou jsem objednala k tomu je v pořádku.
(child12)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana P. (hankapiler) ID 82551 , mimibazar.cz/hankapiler (6. 2. 2011, 18:44)
Je mi to velmi líto, ale také bych ráda na toto hodnocení reagovala! To, že vám pošta doručila balíček po 14 dnech není moje vina! Bohužel tuto zkušenost s českou poštou má více lidí. Za další jsem k vaší reklamaci přistoupila, tak že jsem vám nabídla výměnu zboží či vrácení peněz za nepoužitý kostým, který je z části identický s tím co jste objednávala a s části ne :-( to jste nepřijala a ještě mi píšete špatné hodnocení :-( nezlobte se, ale ro
ODPOVĚDĚT nahlásit
Emilie Skotnicová (emlik) ID 32336 , mimibazar.cz/emlik (24. 1. 2011, 18:14)
Hm, prý jsem jediná nespokojená. Na karneval jsem potřebovala kostým hned, sice mi přišel, jak jsem paní prosíla, ale úplně jiný model, prý mám být ráda. Jsem ráda, že teda máme aspoň něco, ale určitě se tu už neobjevím.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana P. (hankapiler) ID 82551 , mimibazar.cz/hankapiler (24. 1. 2011, 18:28)
Já vám Emilie vyšla vstříc a nabídla vám ať zboží vrátíte a já vám vrátím peníze zpět, to již ve svém hodnocení, ale neuvádíte. Nic podobného, že máte být ráda atd. jsem vám nepsala. Přibarvujete si skutečnosti a to se mi opravdu nelíbí. Pěkný večer Hanka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Emilie Skotnicová (emlik) ID 32336 , mimibazar.cz/emlik (24. 1. 2011, 18:49)
Hm, že to můžu poslat, se mi fakt vyplatí........ano, paní mi to nabídla, ale to není teda řešení, není lepší se zeptat, jestli jinší zboží chci?
ODPOVĚDĚT nahlásit
zaneta u. (ostruvek) ID 113868 (4. 1. 2011, 13:45)
koupila jsem sedací vak ,asi před měsícem na vánoce, bohužel jsem ho nerozbalila hned, až na vánoce a zjistila jsem že je tam díra jak vrata.Paní Hanka tvrdí že to kontrolují ve skladě o čemž já pochybuji,protože takové díry by si všiml i slepec.TAKŽE TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) źaneta
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka P. (julec) ID 202706 , mimibazar.cz/julec (3. 12. 2010, 14:34)
Dobrý den Hanko.
Nezbývá mi nic jiného, než Vám napsat negativ (N)
Dělám to opravdu nerada :´(
Balíček sice dorazil, jak měl, ale nemile mě překvapila velikost křídel. :-| Vůbec by mě nenapadlo, že rozměry, co uvádíte jsou rozměry pouze 1 křídla. Takže skutečná velikost je x2 a malá za křídlama není vůbec vidět.
Na emaily, abysme se mohly nějak domluvit, vůbec nereagujete :-@
Tak maminky pozor, ať vám pak doma neleží zbytečná věc za dost peněz.
Lenka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana P. (hankapiler) ID 82551 , mimibazar.cz/hankapiler (4. 12. 2010, 20:08)
Dobrý den Lenko, musím říct, že jsem ještě nezažila reklamaci jen kvůli tomu, že si něco špatně změříte. Pokud by něco bylo poškozeno nebo by byla chyba na mé straně, reklamace je samozřejmostí, ale v tomto případě vám vstříc prostě nevyjdu. Stojí mě to dost na poštovném a chyba na mé straně není. Byla jsem teď mimo Prahu a na vaše e-maily reagovat nemohla. Hezký den a pěkné Vánoce. Hanka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka P. (julec) ID 202706 , mimibazar.cz/julec (7. 12. 2010, 22:02)
Hanko, já měřila správně. To vy jste uvedla rozměr pouze 1 křídla a roztažené jsou 2x větší a to se prostě nedělá. Vždy se uvádí rozměr celý. To je jakobych Vám změřila složené kalhoty!!! (6)
A neříkejte, že tratíte na poštovném. Poštovné stálo 36,- a vy jste chtěla 50,- :-(
L.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jitka K. (kamashe) ID 13818 (upraveno 30. 10. 2009, 13:37)
Dobrý den Hanko, s průběhem obchůdku jsem moc spokojená nebyla.Na zboží zaplacené téměř do minuty jsem čekala po urgenci přes týden, byl to dárek pro děti k narozeninám, proto jsem jednala s předstihem, bohužel marně. U zboží(papoušek, který nebyl ani zabalený jen vložený v krabici) nabízené jako nové, jsem marně hledala daňový doklad a záruční list, uznáte mi reklamaci v případě poruchy, bez těchto dokladů.....???Jitka :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu