Martina S. (Martina6230) ID 8632
|
|
mimibazar.cz/martina6230
|
Oblast: Hradec Králové |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 12. 2005 |
Naposledy: 16. 1. 2025, 12:07
|
|
|
|
|
Marketa Š. (Markyyy)
ID 285816
(upraveno 22. 4. 2012, 13:48)
|
dobrý večer boty dorazili až dnes,Bohužel musím dát negativní hodnocení ještě sem se s takhle dlouhou a nespokojenou koupí nesetkala tady,Paní neustale oddalovala poslani baliku z duvodu nedostani se na poštu, přičemž ostatním balíčky deně chodili.Peníze sem odeslala hned druhý den po objednání kdy boty byly skladem, a botičky mi přišli stejně až za měsíc od objednaní,a naštavlo mě i to že balíček co jste odeslala jako balíčkem do ruky který pokud vím chodí do druhého dne mě přišel až 11den,což si myslím že jste mi lhala nezlobte se na mě ale mohla ste rovnou napsat že botk nejsou k maní nebo že budou později já bych si ráda počkala a nemuseli byt takovy problemy.Od Vás bych si nikdy neobjednala jak sem koukala na Vaše další hodnocení za poslední 2 roky nejsem první a nechápu proč mě píšete negativní hodnocení semnou problémy nebyli já Vám odeslala peníze hned druhý den po objednání ste Falešna!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Markéta Č. (marketc86)
ID 227120
(11. 10. 2011, 9:07)
|
Dne 12.9. jsme si objednata a zaplatila tašku přes rameno a je 12.10. a bohužel stále nic...nemám ani zboží ani vrácené peníze. Paní reaguje stroze - momentálně to skončilo na reklamaci na poště, ale to mě je přeci jedno, já mam platit za to, že se to prý stratilo na poště - ani nevím jestli tomu věřit....Už jsem pěkně naštvaná a vím, že do budoucna z tohoto obchodu nikdy více. Nikoho nezajímá že jsem s tím počítala jako s dárkem...tak jestli někdy zbož |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana P. (Janka402)
ID 39609
, mimibazar.cz/janka402
(11. 10. 2011, 14:42)
|
Dobrý den, právě řeším úplně stejný problém, pravděpodobně se stejnou taškou. Doufám, že se brzy vše vyřeší. Taky nemáme ani tašku, ani korunky. Snad se brzy vše vyřeší. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta Č. (marketc86)
ID 227120
(12. 10. 2011, 12:23)
|
no tak super, koukam že paní je teda opravdu skvělá..už toho mám plné zuby..  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jana P. (Janka402)
ID 39609
, mimibazar.cz/janka402
(14. 10. 2011, 18:45)
|
Omlouvám se paní Martině za můj omyl, jednalo se o úplně jinou tašku přes rameno. Sice k nám nedocestovala, ale korunky paní Martina vrátila. Jsem moc ráda, že se vše vyřešilo a obchůdek se úspěšně dokončil. Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(12. 10. 2011, 23:14)
|
Dobrý večer, bohužel nemohu za Vaši netrpělivost, vysvětlila jsem Vám, jak budu postupovat. Za ztracené zboží vy platit nebudete, to zaplatí pošta, hned jak mi dají info, že mi zasílají peníze, tak Vám za zaplacené zboží částku přepošlu. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta Č. (marketc86)
ID 227120
(13. 10. 2011, 10:44)
|
Přes měsíc tomu říkáte netrpělivost ? Víte jak dlouho trvá reklamace pošty ? Měsíc....!!! Takže čekat mě fakt nebaví....Mě vůbec nezajímá, že se zboží ztratilo, to je vaše věc na Vás je zákazníkovi vyhovět buď poslat nové zboží nebo peníze. To považuji zhlediska obchodu za správné jednání dodavatele k odběrateli. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(12. 7. 2010, 11:29)
|
Naprosto katastrofální spolupráce. Již měsíc mám objednané zboží, na které jsem nadto spěchala, 23.6. mi bylo sděleno, že balíček bude odeslán během dvou dnů, naposledy minulý týden mi bylo sděleno, že odejde ve středu a nic. Pak se mi bez oznámení objevily na účtě vrácené peníze. Ztratila jsem měsíc a teď musím objednávat znova jinde. Předpokládám, že se paní stejně jako u předchozího hodnocení bude na něco vymlouvat. Velice nedoporučuji! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(27. 7. 2010, 10:04)
|
A to, že paní dostala plachtu, kterou si objednala a peníze má zpět také, to zapomněla napsat. A nemohu za to, že firma slíbila, že plachtu odešle a neodeslala. Bohužel jsem byla delší dobu z rodinných důvodů, které se nedaly předvídat mimo net, manžel tu nechával i vzkaz, ale paní tyto důvody nezajímaly, prý se mezi námi jedná o čistě profesionální obchodní vztah, ne o výpomoc maminek. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(2. 8. 2010, 11:04)
|
Milé ostatní nakupující! Přijde Vám normální, aby jste po měsíci neustálých urgencí a slibů, že zboží je posíláno, dostala platbu zpátky na účet bez toho, aby Vám prodávající napsala jakoukoli zprávu? A pak pár dnů na to dostali balíček poté, co jste si zboží objednali jinde? A opět, bez jakékoli zprávy? Pokud Vám toto přijde normální, tak u této paní, která se stále na něco vymlouvá, nakupujte, já tedy nedoporučuji.´ |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(2. 8. 2010, 11:08)
|
A zpráva pro paní. Byla jsem teď na dovolené. Plachtu jsem dostala těsně před ní, chybí na ní dvě oka. Pokud po mě něco žádáte, musíte mi napsat!! To je totiž slušné jednání! Já slušně jednám. Čiňte taktéž! A hlavně se přestaňte vymlouvat a lhát, že váš manžel posílal nějaký vzkaz, žádný neposlal. Spojili se se mnou další vaše nespokojené nakupující, vaše výmluvy jsou stále tytéž. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(3. 8. 2010, 22:00)
|
Dobrý večer, vzkaz byl psaný mou osobou dne 25.6.2010 10:21 - lze jej najít - takže asi paní Jitka v předešlém lže. Nechápu jednání této paní, a nevím co více po mojí ženě chce. Vrátil jsem jí platbu, obdržela plachtu zadarmo. Jak píše, objednala si ji jinde, ale přímo od dodavatele, který vyráběl mnou odeslanou plachtu. Takže jsem věděl, že ji objednala znova a proto jsem ji zaslal zdarma tu původní. Pokud jí to příjde málo, tak nevím co by chtěla. Pan |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(5. 8. 2010, 12:56)
|
Vy jste opravdu divný člověk. Vylíváte si tady srdíčko, naprosto trapně, přitom stačilo napsat - posílám plachtu, sorry za velké zpoždění, uhraďte mi prosím tolik a tolik, protože jsem vám bez upozornění a bez vysvětlení vrátil peníze a pak poslal zboží, opět bez jediné zprávy. A já říkám, toto jednání není správné a normální. A jelikož mám nakupování na mmb ráda, chci, abyste toto jednání změnil /a/. Aby toto nemusely snášet další nakupujíc |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Jitka P. (jitkapoulova)
ID 91225
(5. 8. 2010, 12:57)
|
Pozn. mám mail, můžete mi napsat! Vy jste na řadě. . (jo a žádný vzkaz mi nedošel, lžete vy. Ukažte mi, že jste mi poslal vzkaz, jestli jste jej tady někde mezi inzeráty zveřejnil, aniž byste upozornil ty, které od vás mají objednáno a zaplaceno zboží, tak to je dosti chabé. Mám dvě děti, nemám čas prohlížet denně vaši stovku inzerátů. Mě žádný vzkaz nedošel!) |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(upraveno 2. 8. 2013, 9:51)
|
Paní dále uvádí, že je ve spojení s dalšími nespokojenými, tak všechny nespokojené žádám, ať mě kontaktují na email, nebo telefon a neřeší to přes nějakou paní, která nevím, co po mě ještě chce. Jo a pokud chci reklamovat zboží nejprve kontaktuji prodejce a neřeším to přes hodnocení, tam se asi nic nevyřeší. A pokud v tomto vidí tato paní slušnost, tak ji gratuluji. Jen věřím, že si odpustí další vymyšlené komentáře a v případě pot |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(3. 8. 2010, 22:05)
|
a v případě potřeby mě bude kontaktovat. Jiří Sofka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka C. (MarieKarolina)
ID 112231
(10. 12. 2009, 14:13)
|
Balíček sice dnes dorazil ale nemám ráda když se mnou někdo nejedná na rovinu a dělá ze mě blbce .Povlečení jsem u Vás obědnala a hned zaplatila 19.11. a dne 1.12. jste psala,že hned druhý den balíček odesíláte.Když jsem 7.12. psala,že ještě nedorazil,tak jste se dušovala,že jste ho odesla.Dnes dorazil a je na něm razítko z 8.12.Velmi mě vadí toto neférové jednání.Stačilo napsat,že nestíháte a to každý pochopí.Prosím zamyslete se nad svým chovaním |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(10. 12. 2009, 15:22)
|
Dobrý den, a myslíte, že by jste to pochopila?? V podmínkách prodeje mám, že zboží odesílám nejpozději do 21 dní. A stejně otázky, kde je můj balíček?? Pokud na zboží někdo spěchá, tak ho odesílám dříve, podle toho, jak se domluvíme, snažím se Všem vyjít vstříc, pokud je to v mých možnostech. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lenka C. (MarieKarolina)
ID 112231
(upraveno 10. 12. 2009, 17:02)
|
Tak nemáte psát maily typu "opravdu jsem ho již odeslala a je to vina pošty".Podle mě jste neférová .Stačilo napsat že nestíháte a já bych to určitě pochopila - je jasný,že před vánocemi toho máte hodně ale dělat ze mě blbce jste opravdu nemusela Kvůli Vám jsem děla úplně zbytečně zle na poště,protože jsem naivně věřila,že jste ho odeslala. Pěkné vánoce |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka B. (lenkaba)
ID 9827
, mimibazar.cz/lenkaba
(upraveno 16. 11. 2009, 18:40)
|
dobrý den, kamarádka kupovala od Vás povlečení, nebyla s obchodem spokojená, dlouhá komunikace, bylo řečeno, že balíček byl odeslán, ale doopravdy odešel až po několikeré urgenci. děkuji lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
martina v. (valli4)
ID 202315
(17. 4. 2009, 16:06)
|
Dobrý den Martino. Je mi to líto, ale nebylo možné s Vámi komunikovat. Na vzkaz jste nereagovala další obchůdek s Vámi radši plánovat nebudu.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(17. 4. 2009, 19:19)
|
Dobrý den, podmínky pro platbu jsem Vám posílala v mailu, čekám od Vás, kdy mi pošlete penízky a vy mi udělíte negativ?? S platbou jsem Vám počkala, jak jsme se domluvily. Tak nevím, zda spíše nebyl problém na Vaší straně. Hezký večer, Martina, nevím, zda nemám udělit negativ Vám za nekomunikaci. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana H. (janis22)
ID 162982
(15. 3. 2009, 10:43)
|
dobrý den Martino,tepláčky jsou moc slušivé.Děkuji....balíček dorazil o 14 dnů později,než jsem zvyklá u ostatních maminek.nereagovala jste na maily ...od nás bohužel dostávate palec dolů Jana a Stellinka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(15. 3. 2009, 13:17)
|
Dobrý den Jano, peníze byly připsány na můj účet 5. března (čtvrtek), balíček jsem odeslala 10. března (úterý), na maily jsem reagovala, ale vy je asi nečetla. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|