Veronika Sáblíková (Verca19) ID 90363
|
mimibazar.cz/verca19
|
Oblast: Šumperk |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 11. 2007 |
Naposledy: 28. 11. 2020, 20:32
|
Aktualizace: 6. 9. 2020, 13:00
|
|
|
|
|
|
Marta T. (mataaa)
ID 152165
, mimibazar.cz/mataaa
(23. 4. 2013, 14:32)
|
Veroniko, dne 4.4. Vám byla připsaná platba, dnes je 23.4. a já nemám balíček, info žádné, na vzkazy nereagujete, i když jste byla přihlášena... Můj první negativ, ráda hodnocení upravím Marta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(26. 4. 2013, 11:17)
|
na vzkaz jsem odpověděla... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka C. (lencet)
ID 375302
(upraveno 25. 12. 2012, 20:11)
|
Dnes měním původní zprávu/hodnocení z 15.12. na negativní a jsem opravdu moc zklamaná. Ač očividně přidáváte další inzerci, tak nemám od 29.11. ani zboží ani peníze a důrazně tak před Vámi varuji ostatní nakupující. Je to s Vámi asi jako sázka do loterie-někomu se zadaří, ale moje zkušenost-doufám, že jediná špatná zde na MMB-je jen ta nejhorší. Aby jste se skoro měsíc neozvala... A že jsem pro dceru neměla očekávaný dárek-no jen můžu doufat, že od Vás dostanu alespoň zpět platbu....? Ponechávám i původní zprávu: Veroniko, nevím jak jinak Vás kontaktovat - na email jsem nedostala odpověď a nemám ani zboží-uhrazené 29.11. - nerada bych psala své první negativní hodnocení, tak zatím zkouším ještě tuto cestu, abych se dozvěděla, zda můžu ještě očekávat balíček-ráda bych měla hračku pro dceru do Vánoc... Pokud by to nemělo být, musím požádat o vrácení platby. Děkuji a čekám odpověď - nějakou Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jarmila K. (hornet2)
ID 314248
, mimibazar.cz/hornet2
(26. 9. 2012, 16:14)
|
Já se bohužel nemohu přidat k té přehršli pozitiv a chvály. Objednala jsem si cyklosedačku, po urgenci z mé strany jsem konečně dostala podklady k platbě a po té, co jsem zaslala peníze, tak tím vše skončilo. Nemám ani sedačku, ani peníze a na emaily a vzkazy mi paní zásadně neodpovídá, tak nevím, kde je problém. Vždy se dá přece vše vyřešit, ale musí se chtít a zde prozatím žádnou snahu nevidím. Takže POZOR, POZOR!, dámy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(27. 9. 2012, 7:03)
|
Dobry den, abych to upřesnila.... objednala jste cyklosedačku, ale ja byla na dovolene. Takže jsem nemohla reagovat hned... nechapu tedy Vaše slova o urgenci.... Zaslala jsem Vam podklady k platbe, čekala 7 dni a penize nepřišly a ani žadne info od Vas. Prodala jsem tedy sedačku dalšimu zajemci. Vy mate penize za sedačku zpět, tak nevim, co je tady víc k řešení... taky Vam nepišu hned do hodnocení, že objednávate a pak neplatíte.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vlasta K. (motýlek)
ID 12078
(31. 7. 2012, 10:32)
|
Zdravím všechny maminky, bohužel já musím paní Veronice napsat negativní hodnocení. Objednala jsem si od ní dětské chůvičky v hodnotě 800,- Kč . Inzerovala, že jsou ve výborném stavu. Chůvičky, bohužel, přišly nefunkční a uvnitř byly vyteklé baterie + ulomená umělohmotná pacička na dvířkách. Když jsem paní Veroniku požádala o navrácení peněz, tak mne odbyla s tím, že má svědky na to, že byly funkční. Já mám zase svědky, že po vybalení vůbec n |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(31. 7. 2012, 11:16)
|
Samozřejmě nesouhlaím. Chuvičky byli funkční zkoušené před zabalením. V inzerci jsem psala, že chuvičky jsou v bezvadnem stavu funkční. Za čímž si stojím. Poučení pro mě... takovou věc už přes MMB nikdy prodavat nebudu. raději osobní převzetí a vyzkoušení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ludmila H. (kapelnicka)
ID 188099
(1. 5. 2012, 20:04)
|
Totální nespokojenost ,nedoporučuji!!!!!Zaslali jsme peníze a tři týdny čekáme na balíček a nic,komunikace vázne. .Jsem na MMB už nějakou dobu a s tímto jsem se teda ještě nesetlala!!!Rozhodně nedoporučuji!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Linda B. (Angie)
ID 22404
, mimibazar.cz/angie02
(30. 4. 2012, 12:33)
|
Veliká nespokojenost s prodejcem minimální komunikace se zákazníkem. Zavádění ohledně doby podání balíku. A na to všechno, prodejce jako živnostník, nedodá ke zboží fakturu - což je zároveň i doklad pro evnet. reklamacii!!! Za 6 let na MMB jsem se s tímhle ještě nesetkala!!!!! Za mě určitě nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kristyna B. (kristynka73)
ID 155237
(upraveno 21. 10. 2011, 10:01)
|
Balicek objednany a zaplaceny 4.9. Prisel 6.10. Zbozi jine barvy, bez faktury. Pani Nemcova absolutne nekomunikovala a nepostrehla jsem ochotu chybu napravit. Anoi omluvu jsem za tech x telefonatu s pani Nemcovou neslysela. Jsem opravdu velmi nespokojena a to zcela poprve po nekolika letech co nakupuji pres internet. Nechapu, proc, kdyz se pani prihlasi na MMB, nemuze rovnou odpovedet i na maily. Never more. BTW nechapu k cemu mate obchodni podminky, kdyz je nedodrzujete. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(21. 10. 2011, 18:46)
|
Sama vite, že baliček šel teměř 14 dni a to ne mou vinou, ale vinou pošty. Jste naštvana, protože Vam pošta nechce uznat reklamaci a vratit poštovne. Za to ja nemohu. Vyměnu jsem Vam nabidla. POštovne bych hradila ja.. nechtela jste. Je mi to lito. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristyna B. (kristynka73)
ID 155237
(21. 10. 2011, 19:36)
|
Pani Nemco, ted uz se mi nelibi ani to, ze lzete! Balicek jste poslala sedm dni pred dorucenim, takze skutecne nchapu,co tady povidate o dorucovani 14dni. Zbozi jsem kupovala jako darek k narozeninam, takze uz ted je orpavdu hloupe, ze ho dotycny jeste nema. Dalsi cas jsem tomu uz oúpravdu venovat nechtela, jisstota, ze to poslete obratem zpet pro me neni zadna. A jak jsem uvedla, omluvu jsem neslysela ani jednou a zda se, ze ani zadnou odpovednost necitite. Nesnasim LZI! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristyna B. (kristynka73)
ID 155237
(21. 10. 2011, 19:44)
|
a ano, na postu jse nastvana, ale ani z poloviny tolik,jako na vas Je mi to skutecne lito, komunikovla jsem s vami vzdy slusne a dala jsem vam spúoustu casu na odpoved, ktera se mi nikdy nedostala, az teprve po tom, co jsem vam zavolala. Pokd na neco nemate, nemela byste to delat. A je jedno, zda jste slusny clovek nebo podvodnik. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila K. (Kamule)
ID 1914
, mimibazar.cz/kamule
(28. 9. 2011, 19:38)
|
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákaznicím. Nejdřív jsem čekala a říkala jsem si, že stát se mohlo cokoli. Ale už mě docela naštavalo, že paní neměla zboží, když už měla peníze na účtě. Nakonec jsem peníze dostala zpět, ale to bylo až poté, co jsem pohrozila, že budu kontaktovat dovozce. Tak nakonec tedy vše dobře dopadlo. Ale už nikdy více Kamila |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(28. 9. 2011, 21:43)
|
Kamilo, penize jste měla na učtě obratem zpět. Někdy obchůdek nevyjde z duvodu, ktere nejdou ovlivnit. To myslim negativ nezasloužilo. Podvodnice nejsem. Díky Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristyna B. (kristynka73)
ID 155237
(21. 10. 2011, 9:59)
|
podvodnice nejspis nejste, ale z vaseho jednani /nebo spise nejednani/ to na lidi skutecne takovymd dojmemem muze pusobit |
ODPOVĚDĚT
|
|
Daniela L. (lipp11)
ID 72985
(28. 9. 2011, 14:03)
|
Tak tedy nevím, co se děje, peníze již máte skoro měsíc na kontě a balíček nikde, ani se neozýváte, nepíšete. Vůbec nedoporučuji jednat s touto paní, Daniela... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie Kaderková (kaďousek)
ID 231289
, mimibazar.cz/kadousek
(28. 12. 2009, 14:38)
|
Děkujeme,že díky vaší nevstřícnosti a planým slibům o bezproblémovém dokladu pro pojišťovnu,jsme přišli o příspěvek 1000,-Kč,který vyplácí na autosedačky.Nejen,že jsme na ní dva měsíce čekali,ale přišla (po velké urgenci)jiná barva,než bylo dohodnuto,faktura úplně od jiné firmy a dohodnutý doklad nikde.Vůbec s vámi nejsem spokojená a ostatní ať si dají pozor. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(28. 12. 2009, 15:26)
|
Lucko samotna faktura za autosedačku je jistě v pořadku, to nevim z jakeho duvodu o ni pišete Udaje tam jsou spravne uvedene, cena, druh zboží, částka datumy... razítko, podpis. S dokladem na pojišťovnu mě to mrzi. Rovnou jsem Vam měla dat kontakt na meho nadřizeneho, aby dohody vedly přimo přes něj. To me samozrejme mrzi. Jinak myslim - a kdyz se kouknete do historie hodnoceni - mam velice malo nespokojenych zakazniku. Presne dva za vice jak tri roky prodeje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela K. (profivlasy)
ID 235015
, mimibazar.cz/profivlasy
(23. 11. 2009, 7:37)
|
Je to skoro měsíc a půl a my autosedačku nemáme. Už jsme si ji museli koupit jinde, protože dcera nám ve vajíčku už dost trpěla a razantně ji odmítala. Přesto jsme ji museli do ní ještě měsíc nutit. Taky doufáme, že nám vrátíte peníze. Když si čtu všechny ty pozitivní hodnocení, tak mi nad tím zůstává rozum stát. Komunikace vázla od začátku. Na otázky odpovídá až od 3 dnů a více. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(26. 11. 2009, 21:05)
|
Vaše hodnoceni neni uplne presne. To jsem si vyjasnili v mailu. Jsem rada, ze uz mate sedacku doma a vse dopadlo dobre. |
ODPOVĚDĚT
|
|
jolana n. (jolaaelis)
ID 228939
, mimibazar.cz/jolaaelis
(21. 11. 2009, 21:52)
|
ráda bych viděla zpět svoje peníze. sedačku si koupím jinde. u někoho kdo je spolehlivější. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Sáblíková (Verca19)
ID 90363
(upraveno 22. 11. 2009, 12:05)
|
Jolano dobry den, bohuzel se mi zde objedvilo moje prvni negativni hodnoceni. Dodavatel se bohuzel zdrzel s dodanim zbozi. Je uz predvanocni shon a my expedujeme postupne od prijatch objednavek. Bohuzel, kdo prodava, zna situaci, kdy dodavatel zplame. me to samozrejme moc mrzi. Verim, ze se situace vyresi v nejblizsich dnech. |
ODPOVĚDĚT
|