Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Adéla F. (adka) ID 91

ÚČET BYL POZASTAVEN
Adéla F. (adka) ID 91
mimibazar.cz/adka
Oblast: Liberec
Telefon: 776 785 705
Registrace: 24. 11. 2004
Naposledy: 21. 12. 2011, 18:22
Aktualizace: 13. 12. 2010, 22:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
71827099
HODNOCENÍ 1269
VŠECHNY FOTOGRAFIE 30
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Mnohem více zboží najdete na našich stránkách www.pidimuzik.cz
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Karin K. (Slečna Karin) ID 127301 , mimibazar.cz/slecnakarin (18. 1. 2011, 10:04)
Adélo, bohužel, koukám nejsem jediná nespokojená (N) (N) (N), i já se přidávám k negativu (N) (N) (N).Balíček byl sice doručel včas, ale zboží nic moc kvalitní,velikost kostýmu byla objednaná větší, přišla menší,koště vypelíchané...sice po delší odmlce jste napsala, že pošlete nějakou kačku jako kompenzaci,ale zůstalo jen u slov :-@...od té doby ticho po pěšině.Od Vás už nikdy (6) (6) (6), (mamca)bacha!!! (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Miroslava F. (černisko) ID 131724 , mimibazar.cz/cernisko (7. 1. 2011, 21:29)
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákazníkům. Před Vánocemi jsem si od Vás objednala hůlku, která sice v pořádku dorazila, ale nefunguje. Byl to jeden z dárků pod stromečkem, který si syn moc přál a po jeho rozbalení přišlo velké zklamání.
Psala jsem Vám skrz reklamaci již dvakrát a zatím jste se mi neozvala, tak nevím, co si o tom mám myslet....... (N)
Mirka
ODPOVĚDĚT
Romana Ž. (rozak) ID 47320 , mimibazar.cz/rozak (7. 1. 2011, 13:26)
Prosím o pomoc - jak mám od této maminky dostat zboží nebo peníze? Kdybych aspoň věděla, co se děje? Je tu někdo, kdo stále čeká na svůj balíček? Romana
ODPOVĚDĚT
Tereza Horká (Terr) ID 20987 , mimibazar.cz/terr (21. 12. 2010, 21:35)
Tak se take bohuzel musim pridat k nespokojenym zakaznicim! Penize za kostym davno poslany, zasilka dosud nedorazila, na maily neodpovidate! Skutecne verim, ze do Vanoc balicek dorazi, synek si o kostym napsal Jeziskovi, tak doufam, ze mu neposkodite jeho viru v nej!!!!!!
ODPOVĚDĚT
PETRA K. (PETRATO) ID 141186 (20. 12. 2010, 10:11)
dobrý den adélo,prosím vás už nevím,jak se mám s vámi spojit.příjde mi to trošku nefér.myslela jsem,že mi nefunguje e-mail,ale bohužel jenom s vámi.prosím vás,mužete se mi ozvat,čekám na hulky.kluci si je strašně přáli k vánocum,peníze jsem už poslala,tak stále věřím,že přijdou.petra
ODPOVĚDĚT
Romana Ž. (rozak) ID 47320 , mimibazar.cz/rozak (17. 12. 2010, 13:45)
Také se přidávám k nespokojeným zákazníkům. Peníze poslány 11.10, pak se balík ztratil, ponechán čas na reklamaci, ale přesto malá asi kostým k Vánocům nedostaně (N) Chápu, že toho máte moc, ale to že ani neodpovídáte na mail je smutné. Kdyby šlo o věc pro dospělého, neřeknu, ale kazit vánoce dětem. Romana
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (lenkajob) ID 333821 , mimibazar.cz/lenkajob (15. 12. 2010, 19:06)
Dobrý den Adélo, jsem z obchodu s Vámi opravdu zklamaná. Dlužíte mi peníze za vrácený most, který jsem si neobjednala. Vrácený balík jste si převzala 1.12.2010 a do dnešního dne jste mi nebyla schopná peníze vrátit (teda podle Vašeho už jste mi je před týdnem poslala). Fotky sem vkládat umíte, ale nafotit a poslat mi složenku ne (takže si myslím, že jste je neposlala).Vaše trapné výmluvy už mě opravdu nudí. (N) Lenka
ODPOVĚDĚT
Monika S. (monsta) ID 234345 (25. 11. 2010, 18:16)
Dobrý den, kostýmek, který dorazil je jiné velikosti než jsem objednávala, docela mě to mrzí,protože nevím, jestli ho dcerka vůbec na sebe obleče. Chci jí ho dát jako dárek. Ale jak se vejde pětiletá Karolínka nebo osmiletá Nikolka do vel. na 0 - 2 roků to nevím. S pozdravem Monika
ODPOVĚDĚT
Adéla F. (adka) ID 91 (13. 12. 2010, 22:11)
Dobrý večer Moniko,
odeslali jsme Vám před týdnem kostýmek na výměnu námi zaslané špatně velikosti a tentokrát neodpovídáte Vy. Zajímavé. Asi malá satisfakce z Vaší strany? Jak jinak si vysvětlit takovou odmlku, kterou jste měla za zlou nám?
Ale chápu, že před Vánocemi toho máte moc. Adéla
ODPOVĚDĚT
Markéta K. (marki) ID 281 , mimibazar.cz/marki (12. 1. 2010, 15:46)
Tak já bohužel nejsem spokojená, byla mi omylem zaslána královská koruna pro dospělé a nikoliv pro děti (neodpovídá uvedená velikost u inzerátu a je velká i mně natož synovi). Na vzkaz, který jsem poslala hned po obdržení balíčku vůbec nikdo nereagoval. Koruna je nám bohužel k ničemu, zbytečně jsem utratila 95 Kč :-(
ODPOVĚDĚT
Adéla F. (adka) ID 91 (12. 1. 2010, 21:46)
Dobrý večer Markét, nepřišel mi mail. Je pravdou, že jsme nebyli na mailu dlouho, ale ani ve vzkazích jsem Váš nenašla. Korunu je možné vrátit, platbu Vám včetně poštovného obratem převedu. Prosím o napsání vzkazu přes MMB. Adéla
ODPOVĚDĚT
Ivana N. (Berousek) ID 45114 , mimibazar.cz/berousek (16. 12. 2007, 9:40)
Ahoj Adélko, (G) včera dorazil, tomu říkám rychlost (clamp) ^o) (Y), díky moc, a já se bála, že to pod (banky) nestihnem....Jsou totiž prodávající, které ode mne mají korunky už od začátku měsíce a (G) pořád nic.. No (N), Vy mezi ně nepatříte....Doporučuji Vás všem pro spolehlivý, rychlý a komunikativní obchůdek.. |:o)Přeji krásné (banky) (vanoce) a určitě někdy příště..... (hello) :-) :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu