![]() |
|
|
|
|
![]() |
Eva P. (ewigkeit) ID 331836 , mimibazar.cz/ewigkeit (21. 2. 2012, 13:05) |
Dobry den, tricka dosla (11 dnu po provedeni prevodu...), dekuji Vam, ale mrzi me, ze jste nereagovala na me dotazy (vzkazy, emaily) ohledne objednavky a pak bohuzel i to, ze tricko (sede, hracky) bylo dosti spinave a na rukavku ma dirku. Chapu, ze cena nebyla vysoka, nicmene mam za to, ze tyto vady by mely byt uvedeny. Vracet samozrejme nebudu, jelikoz se to nevyplati. Mejte se hezky, Eva. |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Zdena F. (zdesi) ID 73049 (8. 8. 2008, 13:41) |
Kalhotky dnes dosly, rozhodne nejsou malo nosene, jsou dost pouzite a flekate ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana N. (Llevelyn) ID 9365 , mimibazar.cz/jananemcova (8. 8. 2008, 19:17) |
Možná stačilo mi napsat a mohly jsme se domluvit. Kvalita je velice subjektivní, ale fotky odpovídaly realitě a popisek byl pravdivý. Nebyly ani flekaté, aní příliš používané, měli jsme je jako parádní a moc je neužili. Já jsem zase rozčarovaná z vašeho jednání. FOTKA JE ZPĚT V ALBU. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 92280 (22. 2. 2008, 20:10) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana N. (Llevelyn) ID 9365 , mimibazar.cz/jananemcova (27. 2. 2008, 20:37) |
No, jelikož mi od vás nic nepřišlo, žádný mail, tak jsem věc považovala za "vyřízenou" byla jsem druhý zájemce. Račte si prosím zde občas přečíst má hodnocení jako nakupující, možná vám svitne, že chyba nemusela být jen u mě. Hezký den Jana | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Hedvika B. (biola) ID 38800 (11. 2. 2008, 11:15) |
![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana N. (Llevelyn) ID 9365 , mimibazar.cz/jananemcova (11. 2. 2008, 17:52) |
Musím říct, že paní Hedvika platila 30.1. a zboží jsem odesílala 7.2. V mých počtech je to TÝDEN a ne měsíc... lidé jsou různí. ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina V. (Caroll) ID 18712 (25. 10. 2007, 17:47) |
Dobrý večer Jani, mrzí mě, že jste to nechala zajít až tak daleko, ale jak jsem Vám avizovala v e-mailu píši Vám negativní hodnocení ![]() ![]() ![]() ![]() > Dobrý večer Jani, > právě jsem otevřela balíček od Vás. Objednávali jsme u Vás potřetí (předtím > za cca 6000,- Kč), ale po dnešním balíčku jsem byla slušně řečeno dost > naštvaná. > 1. objednali jsme si jako čtvrtí lego rytíře, měla jste jich 6ks, pokud jste > něco neměla, hned jste mi to napsala, při něm ne, proto jsem s ním počítala, > syn ho měl dostat k narozeninám > 2. platili jsme 2 týdny před synovými narozeninami, balíček včas nedorazil. > 3. zaplatili jsme, počítala jsem s odsouhlaseným legem, ale část nepřišla, > zvláště pak modrá lego podložka > 4. objednali jsme černého lego draka, přišel zelený > 5. objednali jsme set 6135 Spy shark, který měl být s originálním návodem, > který chybí - já sama ho takhle nesestavím, a syn už tuplem ne > 6. U dupla jsem pro dceru objednávala nový potisk pily, inzerovala jste jej > jako nářadí, ale potisk nepřišel s pilou, ale skutečně s nářadím, které už > máme. > Jani, i já mám dvě malé děti, ale teď bych nejraději celý obchod zrušila, > což dětem udělat nemůžu, syn už ví, že má balíček přijít. > > Proto Vás prosím o doposlání originálního návodu na set 6135 Spy Shark a > potisku pily. Píšete, že 174,- Kč vracíte, pro usnadnění posílám č.účtu: > 127350008/0300. > S pozdravem > Martina Voříšková, Sokolovská 123, 323 00 Plzeň |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana N. (Llevelyn) ID 9365 , mimibazar.cz/jananemcova (25. 10. 2007, 20:26) |
Uff.. to je dlouhé. Nenapadlo vás ani na chviličku, že je problém v technice? Ve vzkazech nic... vždyť tu píšu, že kdo mě nemůže sehnat, ať to zkusí jinudy.. telefonem, ICQ, přes vzkazy... občas zlobí technika. Takovéto veřejné výlevy asi nebudou to pravé řešení. Nebudu tu vypisovat co a jak, ale čekala jsem , že pošlete chybně zaslané zboží, kde jsem vám nabídla výměnu a NIC. Návod už odešel poštou před několika dny, když mi došlo, že výměnu neakceptujete. Tož tak... ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina V. (Caroll) ID 18712 (26. 10. 2007, 19:25) | |
Dobrý večer Jani, dnes nám byla doručena obálka s návodem, ale ZAPLACENÝ a slíbený POTISK PILY A PENÍZE NE ![]() ![]() ![]() Nevěřím, že Vám tak dlouho nefungovaly e-maily. A i kdyby, nechápu, když jste udělala tolik chyb, že jste se nesnažila mě opětně kontaktovat, když jak píšete jsem nereagovala, což bych byla sama proti sobě ![]() Mimochodem, návod jste, dle data, neposlala před několika dny, jak jste uváděla v hodnocení, ale den předtím. Nejspíše poté, co jsem Vám avizovala negativní hodnocení. Rovněž 2 týdny na zaplacení (koruny přijdou do 3 dnů) a odeslání balíčku se mi zdají dostačující-Vy jste mi balíček poslala až po mém dotazu-to už jste měla koruny týden na účtě. Proto včas nedorazil! Ale to už jsou detaily a nemá cenu to tady dále rozepisovat. Je mi jasné, že chybu na sobě nenecháte a pro mě tato zkušenost je ponaučením, že i když budu bezproblémová nakupující, né vždy je to výhra. Bohužel množství kladných hodnocení nezaručuje, že vše bude OK. Vám zase musí být jasné, že Vás NEMOHU dále DOPORUČOVAT, jako jsem to dělala doteď. ![]() Po Vaší reakci už ani nepočítám, že potisk i peníze dorazí. Každý člověk dělá chyby, ale záleží jak rychle je ochoten je napravit. |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Martina V. (Caroll) ID 18712 (31. 10. 2007, 19:41) | ||
Dnes dorazily korunky i za nedodaný potisk. Děkuji. Marti | ||||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Hana K. (23873) ID 67736 (14. 8. 2007, 19:46) |
Nejsem spokojena s vaší dodávkou lega - špinavé a hlavně neúplné. Stále marně čekám na odpověď jak to budete řešit. ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana N. (Llevelyn) ID 9365 , mimibazar.cz/jananemcova (14. 8. 2007, 20:59) |
Psala jsem vám, že chybějící kousky dopošlu... Možná si úpředstavujete jiné řešení, ale nic mě nenapadá. Mail přišel včera a zítra vám odchází balíček. Omlouvám se za nekompletní dodávku. NOBODY IS PERFECT ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |