![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Žaneta Z. (pinkys) ID 67780 (15. 5. 2009, 15:13) |
Paní Hana,nekomunikuje a neodpovídá na emaily .Vyhrála aukci a neodebrala ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Stanislava K. (stanulinka) ID 31447 (14. 11. 2008, 17:25) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Hana K. (gerdulina) ID 94581 , mimibazar.cz/gerdulina (upraveno 18. 11. 2008, 18:34) |
Neměla jste férové jednání. S nikým jsem ještě neměla takový problém jako s Vámi. Tak nevím, koberečky jsem vyhrála v aukci 29.10., uhradila jsem je 1.11. - takže jste měla peníze na účtě tak 4 - 5.11. - v pátek 7.11. jste mi psala že odpoledne nebo nejpozději v pondělí odešlete balíček. V úterý 11.11. jste mi napsala, že jste balíček ještě neposlala. Čtvrtek 13.11.- žádná změna - koberečky nemám. Ve čtvrtek jste mi zase napsala, že jste balíček ještě neposlala, že možná v pátek. To mě natolik rozčílilo, že jsem Vám napsala nehezký mail a taky jsem v něm psala, že pokud to nenapravíte, tak se spojím se správcem a budu žádat nějaký postih. Až po tom nehezkém mailu, jste mi konečně v pátek odepsala, taky dost nehezký mail a napasala jste mi, že jste konečně poslala můj balíček - po 14 dnech od platby! Nemůžete se mi divit. Jednala jste dost nefér. Kdyby jste mi hned na začátku - např. v prvním mailu napsala, že to bude trochu déle trvat, tak to pochopím. Ale hrát mrtvého brouka a den po dni se vymlouvat je opravdu doooooost nefér. Nakupovala jsem např. u jedné maminky a ta mi hned v prvním mailu (možná že to měla i v podmínkách) napsala, že jelikož už chodí do práce, tak odesílá balíčky vždy následující sobotu po připsání peněz na účet - tohle je férové jednání. Každý by si toho měl brát na svá bedra tolik, kolik sám zvládá. |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |