|
|
Jan B. (Luxury_Shop)
ID 108734
, mimibazar.cz/luxury-shop
(12. 5. 2008, 18:10)
|
Dobrý den, jelikož na naše opakované emailové urgence nereagujete, jsme bohužel nuceni zvolit pro komunikaci s Vámi tuto formu Objednala jste si u nás kabelku za jejíž nevyzvednutí nám díky Vám propadla dobírka Posléze jste tvrdila, že jste odeslala platbu, která nikdy nedorazila. Rádi bychom po 3 měsících dokončili konečně obchůdek... Prosím ozvěte se nám, abychom celou vec mohli vyřešit. Je nám líto, ale v tuto chvíli paní Olinku rozhodně nemůžeme k dalším obchůdum doporučit pro několikaměsíční průtahy, propadlé poštovné apod.. P.S.: pokud se s námi pokusíte situaci vyřešit, rádi toto hodnocení změníme na kladné, děkujeme. Luxury_Shop |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
MAJKA L. (lasik1)
ID 38160
, mimibazar.cz/lasik1
(25. 3. 2008, 12:27)
|
Bohužel já musím paní olince napsat negativní hodnocení Objednala si u mně věc,já poslala podklady k platbě a uběhli 3 týdny a paní nereaguje na vzkazy ani na e-maily i když na MMb přihlášena byla.Žádné vysvětlení jsem od ní nedostala,proto já ji opravdu jako spolehlivou nakupujíci doporučit nemohu ,je mi to líto..... Majka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Olinka B. (SSarach)
ID 99393
, mimibazar.cz/ssarach
(25. 3. 2008, 20:33)
|
dobry večer moc mi mrzí ,že jsem nereagovala ale byla jsem nečekaně v nemocnici ,je mi líto že to tak dopadlo .moc se omlouvám Oli |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|