|
|
Aneta N. (Anetinka555)
ID 264059
, mimibazar.cz/anetinka555
(22. 12. 2020, 10:41)
|
Dokud jsem měla zájem o kabát, paní odepisovala okamžitě. Jakmile kabát došel a požadovala jsem výměnu za jinou velikost, komunikace docela vázla... přestože kamarádce, která měla zájem o jinou věc odepisovala zase okamžitě. Nakonec jsme se domluvily na vracení peněz. Ty přišly po 18ti dnech. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dominika Waloszková (Mina May)
ID 234999
(28. 8. 2014, 11:46)
|
Před necelým rokem mi manžel u této dámy objednal k Vánocům peněženku Desigual. Tu použila svátečně od února 2014. Na konci července 2014 ji manžel reklamoval, protože se u ní odřely hrany a uvnitř se vypárala látka kapsy, o které jsem ani netušila, že v peněžence je. Reklamační řád hovoří o tom, že zboží musí po dva roky odolat bežnému užívání bez vad. Paní se nám vyjádřila, že je to běžné opotřebení a reklamace není uznána - klička v našem ubohém zákoně, jež opět znevýhodňuje spotřebitele. Takto profi obchodník nejedná. Nedoporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|