Milena Kubíková (mamka) ID 11210
|
|
mimibazar.cz/mamka
|
Oblast: Hradec Králové |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 25. 2. 2006 |
Naposledy: 7. 2. 2014, 10:11
|
Aktualizace: 12. 11. 2012, 0:06
|
|
|
|
|
|
Bohunka B. (bobes.11)
ID 92587
, mimibazar.cz/bobes11
(upraveno 19. 1. 2010, 10:02)
|
BOTIČKY SEM DAROVALA SESTŘE ALE DĚKUJI VÁM VELMI ZA OCHOTU S VÝMENOU |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Bohunka B. (bobes.11)
ID 92587
, mimibazar.cz/bobes11
(upraveno 19. 1. 2010, 9:48)
|
DĚKUJI ZA HODNOCENÍ OD VÁS JÁ ALE TAK SPOKOJENÁ NEBYLA A JAK VÁM JE MOHU VRÁTIT KDYŽ STE SE 3 DNY NEOZVALA A BOTY SEM UŽ MEZITÍM DALA SESTŘE TO DOST DOBŘE NECHÁPU
JEŠTĚ PÍŠETE ŽE DÁVÁTE MĚ NEUTRÁL NEVÍM ZACO ZE ZBOŽÍM STE BYLA SPOKOJENÁ A JÁ NAROZDÍL OD VÁS POSLALA BALÍČEK VÝMENOU IHNED VY ME AŽ SKORO PO TÝDNU TAK NEVÍM PROČ TOLIK ZLOBY OD VÁS KDYŽ VÁM VYTKNU CHYBU TOMU TAKY DOST DOBŘE NEROZUMÍM NA MÉ MEILY NEREAGUJETE RADEJI PÍŠETE ROMÁNY DO HODNOC |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Bohunka B. (bobes.11)
ID 92587
, mimibazar.cz/bobes11
(upraveno 19. 1. 2010, 11:47)
|
NEHLEDE NA TO ŽE SEM VÁM NIC DO HODNOCENÍ PSÁT NECHTĚLA A I SEM VÁM TO PSALA MEILEM SMUTNÉ ŽE VY I PŘESTO ŽE NEBYLO VÍC VECÍ V POŘÁDKU OD VÁS CO SE TÝČE ZASLÁNÍ I ZBOŽÍ A VY SE JEŠTE URAZÍTE SMUTNÉ  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Milena Kubíková (mamka)
ID 11210
, mimibazar.cz/mamka
(20. 1. 2010, 15:08)
|
Milé nakupující a spolupracující maminky,
Tato paní mi nabídla výměnu. Chtěla ode mne botky a ať si vyberu na jejím bazárku, tak jsem učinila. Mailem jsem s ní komunikovala dost, až mi už napsala, že nechce abych jí psala. S jejím zbožím jsem spokojená byla, ona se naštvala, že jsem neposlala výměnný balíček okamžitě, ale že jsem čekala na ten její a pak teprve jsem podnikla kroky já. Ano tak to bylo, ale já ji o svém postupu informovala - mailem |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Milena Kubíková (mamka)
ID 11210
, mimibazar.cz/mamka
(20. 1. 2010, 15:11)
|
POKR - a paní neměla námitek. Osočila mne i v mailu, že jsem jí slíbila něco, co nebyla pravda, takže jsem jí poslala celou naší mailovou komunikaci, aby sama mohla posoudit, zda to tak bylo - NEBYLO.
Je mi líto, někdy se to prostě nepovede, u mě je to tedy asi poprvé a zvažuji, že výměny dělat nebudu. Také jsem chtěla zboží vrátit, abchom si nevyčítaly, ale to už paní také nechce, přestože tvrdí,že boty nebyly OK ???!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|