Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Renáta Maráčková (amika) ID 12448

Renáta Maráčková (amika) ID 12448
mimibazar.cz/amika
Bazárek na Slovensku
Oblast: Jablunkov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19. 3. 2006
Naposledy: 11. 2. 2022, 15:23
Aktualizace: 26. 9. 2021, 10:51
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1629
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Ivana M. (machulka111) ID 517122 , mimibazar.cz/machulka111 (2. 7. 2017, 18:44)
Bohužel já musím neutrálně :-( měla jsem velký zajem o saty které jsem potřebovala na dovcu . Paní odpověděla pouze jednou a to , ze je má. Už bohužel nereaguje i přesto, ze se zde prihlasuje . Saty jsem zakoupila jinde . (nejdeto) (box)
ODPOVĚDĚT
kačka B. (kachnicab) ID 431936 (28. 5. 2012, 6:22)
Dobrý den již několikrát jsem vám psala ohledně zelených lodiče Anglický outfit... na platformě nedočkala jsem se odpovědi na žádný vzkaz prosim alespoň napište jestli je jeste prodáváte :´(
ODPOVĚDĚT
Martina Modesto (lobby) ID 6705 (21. 10. 2010, 20:41)
Od pani Renatky jsem kupovala boty,ktere jsem po dohode vracela.Penizky mi byly vracene bez postovneho,ani jsme se o nej nepodelily,na e-mail ohledne toho zadna reakce :´( Tratila jsem tak 2x postovne a musim priznat,ze me to zklamalo. Jinak komunikace dobra,asi toho ma pani hodne a jezdi na Slovensko,takze nijak extra rychla...Proto moje hodnoceni neutralni... I tak preji hodne spokojenych zakaznic,ale ja uz takto nakupovat nebudu.
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (Kubíčci) ID 7077 , mimibazar.cz/jiku (24. 10. 2010, 21:59)
Dobrý večer Martino,
musím se paní Renáty zastat, tedy nevím z jakého důvodu jste botky vracela, ale pokud Vám prostě nepadly, je samozřejmé, že si poštovné hradíte Vy a myslím, že je fajn, že Vám je paní vzala zpět :-$. Někteří prodejci účtují i storno poplatky když vracíte zboží.
Jitka
ODPOVĚDĚT
Vlaďka K. (Rebekare) ID 242396 , mimibazar.cz/rebekare (4. 11. 2010, 22:49)
MOJE SLOVA, TAKÉ KDYŽ MI NĚCO NESEDNE, RADĚJI OBRATEM PRODÁM, NEŽ ABYCH POSÍLALA ZPĚT A PLATILA DALŠÍ POŠTOVNÉ , KDYŽ JEJ OBRATEM RADĚJI PRODÁM..., KDYŽ BERU VĚCIČKY ZPĚT, KUPUJÍCÍ HRADÍ POŠTOVNÉ, KDYŽ NÁHODOU NĚCO VRÁTÍM,HRADÍM POŠTOVNÉ JÁ SAMA..., TO UŽ JE PROSTĚ OBCHŮDEK NA INTERNETU....., NĚKDY NĚCO NESEDNE, NĚKDY VYPADÁ FOTEČKA TROŠKU JINAK, ALE DAJÍ SE TADY SEHNÁT LUXUSNÍ VĚCIČKY ZA BOMBOVÉ CENY, NE???
ODPOVĚDĚT
Andrea Ch. (Vanesinka) ID 51509 , mimibazar.cz/vanesinka (16. 12. 2009, 9:47)
Tuto prodávající nedoporučuji (N) Už více jak 14 dní mám zájem o její zboží a paní vůbec nekomunikuje. Velice špatná komunikace.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu