Vzhledem k širokému sortimentu zboží je veškeré zboží na objednávku. Termíny uzávěrek naleznete ve vzkazech. Prosím čtěte podmínky prodeje!!!
|
Radka J. (Ashton)
ID 101132
, mimibazar.cz/ashton
(22. 11. 2012, 11:05)
|
Dnes mi přišly od paní Romany peníze za nedodané zboží. Jsem za to moc ráda, ale negativní hodnocení nezměním. Za ty roky, co na MMB nakupuju, je to první hodně nepříjemná zkušenost a doufám, že i poslední. Přeji všem, aby se jim peníze co nejdříve vrátily. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana T. (Tafča)
ID 452362
(22. 11. 2012, 8:26)
|
V pondělí mi konečně přišlo od paní Romany zboží.Držím palce aby přišlo i vám ostatním. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Sabina H. (ziracek)
ID 307979
(22. 11. 2012, 6:42)
|
Dnes jsem obdržela od paní Romany peníze za zboží. Horší obchod jsem ještě neudělala. Kolik času, úsilí a rozčilování mě to stálo. Musela jsem i sepsat trestní oznámení, aby paní Romana začala jednat.Je smutné, že je to tak. Přeji všem, ať se jim peníze vrátí. S paní Romanou ale nikdy více  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Pavlína S. (pobudka)
ID 308054
, mimibazar.cz/pobudka
(19. 11. 2012, 17:29)
|
Tak milé maminky,dlouho jsem čekala na vyřízení mé objednávky.....OD KVĚTNA...ano píšu správně,nedivte se,že ji mám vyřízenou až teď......paní Romana ať se nezlobí,ale dřívější negativní hodnocení JÁ..nezruším.....jinak vám všem slušným maminkám DRŽÍM PALEČKY......pro rychlejší vyrovnání pohledávek......Pája |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Eva K. (eninka)
ID 53794
(15. 10. 2012, 17:09)
|
Opravdu nevím, co sem mám napsat. Je mi líto a chápu, že má paní Romana zdravotní problémy a že jde vše pomalu, ale už jsem dost netrpělivá, protože jsme si vyměnily několik emailů a stále nic, jen čekání, nemůžu nad tím jen mávnout rukou!Nikdy jsem nikomu nepsala ani negativní ani neutrální hodnocení.Tohle je poprvé.Jak dlouho ještě budu čekat a přijde vůbec něco?!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Mirka N. (bárt57)
ID 297873
(upraveno 7. 10. 2012, 16:40)
|
"Připojuji se také k naštvaným nakupujícím!!!!! Právě jsem zjistila, že jsem na tom stejně, také zaplacené zboží a od 19.9 na něj čekám marně.............". Opravuji své negativní hodnocení.Unáhlila jsem se ve své reakci, ale člověk nikdy neví.... .Paní Kamila se se mnou zkontaktovala a věřím, že v co nejkratší době mi balíček odešle.Přeji ji pevné zdraví a mnoho sil. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Irena S. (joel0)
ID 395179
(5. 10. 2012, 10:25)
|
Dne 12.9. jsem objednávala zboží, dnes část dorazila, tak věřím, že se paní Romana snaží ještě své pohledávky vyřídit. Věřím, že mi doraz í i zbytek peněz na účet a bude vše vyřízené. Nicméně jak vidím, účet byl pozastaven, ale i tak neztrácejte naději, pořád se dá ještě celá věc nějak řešit. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tatjana F. (VASJA)
ID 148598
(11. 9. 2012, 10:33)
|
Dobrý den Romano,dnes mi přišlo poslední z mé objednávky tričko,nechcí dávat negativní hodnoceni za moc dlouhé zaslání-dostala jsem vše co chtěla a na mejly jste mi také odpovidala,jen se to táhlo moc dlouho- od 31.07 do 11.09.2012.Děkuji za rýchlé zaslaní aspon bílého trika,které jsem potřebovala na vystoupení.Máte v obchůdkach vélký zmatek,snad se polepšite.Děkuji.Tanja  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
iva s. (dddd1)
ID 322834
(4. 9. 2012, 17:32)
|
Dobrý den Romano, dnes přišla moje vytoužená trika . Děkuji a zase si objednám, ale prosím o rychlejší vyřízení . Děkuji Iva S.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Zuzana L. (yoko7)
ID 281249
(10. 5. 2012, 16:37)
|
Paní Romano ,já bohužel musím zůstat u neutrálního hodnocení.Zbytečně dlouhá doba a zbytečně vyhrocená komunikace.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Vlaďka Ž. (Voloďka)
ID 2610
(upraveno 2. 5. 2012, 13:08)
|
Dobrý den. V lednu jsem této paní zaplatila skoro 1.800Kč za oblečení. Po dvou dlouhých měsících jsem dostala část oblečení, před měsícem jeden kousek s fakturou i na oblečení, které jsem ještě nedostala. Na zbývající oblečení čekám tedy už třetí měsíc a dneska mi po x-emailech v došel. S paní Romanou jsem tedy již vyrovnaná, ale za tu čekací dobu už s obchůdkem bohužel spokojená být nemohu...trvalo to moc dlouho, moc trpělivosti a schovívavosti mě to stálo.... Přeji hodně zdaru! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
sarka b. (adelinka)
ID 8267
(upraveno 6. 4. 2012, 15:05)
|
Dnes se vše vyřešilo,peníze vráceny |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Helena E. (eisnerka)
ID 160062
, mimibazar.cz/eisnerka
(13. 3. 2012, 12:25)
|
hezký den,po dlouhém čekání a hodně velké trpělivosti jsem obdržela balíček s tričkama,jsem ráda,že paní trička poslala,akorát to dlouho trvalo,trička jsou pěkná,díky Helena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Vlaďka Ž. (Voloďka)
ID 2610
(upraveno 4. 3. 2012, 22:16)
|
Na PŘEDEM zaplacené zboží v NEMALÉ HODNOTĚ 1.700Kč čekám již šestý týden. Už u posledních tří týdnů paní slibuje, že "příští týden zašle zboží" a pořád nic!!! Do mého odvolání záporné hodnocení zůstává....je to škoda! Mrzí mě to dost!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Martina J. (maja 74)
ID 74842
, mimibazar.cz/maja74
(30. 9. 2011, 11:25)
|
Dobrý den, posílala jsem vám email,ale neozvala jste se.Už hooodně dlouho čekám na trička a pořád nic,můžete mi napsat, kdy mi je pošlete? Martina Janková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kristýna K. (Kristýna 28)
ID 24587
, mimibazar.cz/kristyna28
(17. 9. 2011, 21:53)
|
Bohužel ne vše bylo ideální a s obchodem nejsem spokojena. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 307125
(29. 8. 2011, 0:56)
|
Paní Romano,dne 13.8.jsem Vám poslala peníze za bundu.Dnes je 29.8. a stále ji nemám..Dochází mi trpělivost..na email nereagujete..a jak jsem si zde přečetla Vaše hodnocení,tak nejsem jediná ke komu jste se takto zachovala..Obratem mi vraťte peníze,nebudu jako ostatní čekat měsíc a déle,než vy zboží pošlete!!!!!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ing. Soňa K. (malinkamal)
ID 168107
, mimibazar.cz/malinkamal
(26. 8. 2011, 10:05)
|
obchůdek sice proběhl, ale na věci jsem čekala dost dlouho, navíc mi nedošlo jedno triko, o čem jsem nebyla informovaná, přičemž paní se mnou předtím emailem komunikovala, když jsem se sháněla po balíčku, ale o tomhle se nezmínila Soňa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta H. (Markéta27)
ID 48422
, mimibazar.cz/marketa27
(upraveno 12. 8. 2011, 13:43)
|
Paní Romano stále nemám od vás zboží a už mi dochází trpělivost. Zboží jsem zaplatila 13.7. a do dnešního dne zboží nemám. Jednou jste se mi ozvala že jste byla nemocná a že v pondělí balíček posíláte. Dnes je pátek a pořád nic. na vzkazy nereagujete snad na ten to budete reagovat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|