Sárinka P. (capecek) ID 131380
|
mimibazar.cz/capecek
|
Oblast: Uherské Hradiště |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 5. 2008 |
Naposledy: 4. 12. 2019, 19:33
|
|
|
|
|
veronika š. (vercaa)
ID 18367
(13. 7. 2014, 8:34)
|
nezaplacené zboží vracím zpět do prodeje,-objednávka ze dne-Sárinka Pitrova (capecek) ID 131380 (29.6.2014, 8:00) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie B. (LucieBirke)
ID 489739
(upraveno 8. 5. 2014, 20:36)
|
Původně jsem chtěla dát negativní hodnocení,ale je to i má chyba-bohužel jsem si nepřečetla všechna i negativní hodnocení která paní má. Evidentně nemá zájem posílat objednané zboží,mám totožnou zkušenost jako jiní. 20.4. jsem projevila zájem o hračku,22.4. se paní ozvala na můj dotaz zda je hračka v pořádku a od té doby nic. 2x jsem jí žádala o číslo jejího účtu-bez reakce. A teď koukám, že mě jako zájemce vymazala ?????? Příšte budu číst raději všechna hodnocení,abych se vyvarovala takových nespolehlivých inzerentů |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdeňka Z. (Zdena-Dasa)
ID 77419
, mimibazar.cz/Zdena-Dasa
(2. 6. 2011, 14:25)
|
bohužel mi nepřijde moc férové smazat inzerát, když už se Vám na něj ozvou zájemci a bez upozornění vložit kolo znovu za vyšší cenu. Je lepší si předem rozmyslet a informovat se, než inzerát vložíte a ozvou se Vám zájemci. to je můj názor Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Sárinka P. (capecek)
ID 131380
, mimibazar.cz/capecek
(2. 6. 2011, 15:06)
|
Já myslím, že každý má právo si svůj inzerát pozměnit a jelikož není informován a učiní tak později, má právo i na slevnění zboží, či zdražení! Samořejmě by se více lidem líbilo zboží nakoupit co nejlevněji, nebo dokonce zadarmo? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zdeňka Z. (Zdena-Dasa)
ID 77419
, mimibazar.cz/Zdena-Dasa
(2. 6. 2011, 15:21)
|
měla jsem zájem o odrážedlo, které jste nabízela za 300 kč, vy jste inzerát bez upozornění vymazala a vložila je za 500 kč, což mi přijde nefér jednání, když se Vám už na něj ozvou zájemci Tudíž opravdu nechápu Vás negativ, informovala jsem o tom už i administrátory.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Sárinka P. (capecek)
ID 131380
, mimibazar.cz/capecek
(upraveno 2. 6. 2011, 19:40)
|
Zdá se, že jsem narazila na konfliktní typ! doufám, že se Vám ulevilo. Já snad sama můžu o svém nabízeném zboží rozhodovat jak chci. A pokuď se Vám to nelíbí, tak ho nemusíte kupovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Martina B. (malina79)
ID 235474
(3. 6. 2011, 7:46)
|
Souhlasím s Vámi, to by se cena mohla měnit neustále, tu paní moc dobře nechápu, ale oni si maminky rozmyslí kde nakupovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Martina B. (malina79)
ID 235474
(3. 6. 2011, 7:50)
|
A mimochodem, logické je, když člověk prodává, tak dá věc za tu nejvyšší cenu, aby potom mohl kdykoliv zlevnit, ale naopak věc zdražovat, to je prostě blbost |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka Š. (len83)
ID 202044
(22. 10. 2009, 10:06)
|
Po negativním hodnocení nemůžu dát jiné než neutrální,i když jsem se zbožím maximálně spokojená,autosedačka je naprosto senzační a bez jediné chybičky ale paní na začátku se mnou vůbec nekomunikovala až když jsem jí vložila ten špatný komentář ale za zboží dávám jedničku!Díky tak nakonec jsem se jí od vás přece dočkala,nevím zda vás doporučit či ne,jen více raději komunikujte předejdete tím před problémy,ten komentář nemusel takový být. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 37256
(9. 10. 2009, 17:01)
|
Prodávající do ukončení prodeje byla komunikativní, balíček byl odeslán ihned po její dovolené tak jak bylo domluveno . Jenže v tuto chvíli má chvála na prodávající končí. Inzerovaná bundička neodpovídala popisu a paní to v mailu vyřešila větou - no "to se omlouvám, ale asi jsem to popletla". Navíc bundička vykazuje flíčky, ale ty snad půjdou vyprat, protože bundička se zdá nevypraná, což prodávající odmítá. Znova bych zde nenakupovala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Sárinka P. (capecek)
ID 131380
, mimibazar.cz/capecek
(14. 10. 2009, 14:30)
|
Mohu komentovat jenom takhle: "Pokud nedko neco hleda, vzdy ma duvod si neco najit..." |
ODPOVĚDĚT
|