Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
Denisa S. (Dendous)
ID 471689
(7. 12. 2016, 12:00)
|
Dobrý den. Balíček nakonec pro dlouhé anabázi dorazil. Zboží je pěkné. Komunikace mizerná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Soňa K. ((kubeli))
ID 301440
, mimibazar.cz/kubeli
(28. 12. 2016, 14:05)
|
Taky jsem paní psala asi 5 x na boty z toho mi 2x odepsala, že se podívá ve skladu a už se neozvala! Hrůza ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Blanka P. (GONITA)
ID 9506
, mimibazar.cz/gonita
(29. 10. 2016, 13:10)
|
Komunikace vázne,není možné se domluvit Objednám raději jinde.......... |
ODPOVĚDĚT
|
|
romana b. (mani)
ID 32507
(3. 6. 2016, 13:17)
|
Po měsíci pro mě stejně nic nevyřešeno. Dlouhá doba dodání, upomínání o peníze a boty jsou stejně každá jiná i po výměně.Už nemám čas ani náladu to řešit dále. Nelíbí se mi jednání paní, já sama bych se takto k zákazníkovi nechovala. Na email nereaguje, až po opakovaných emailech. Příště určitě zde nakupovat nebudu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ludmila P. (Lili91)
ID 569244
(upraveno 18. 5. 2016, 12:45)
|
Boty, které jsem měla objednané dorazily s několika denním zpožděním. Když jsem je poslala na výměnu za jinou velikost, trvalo to dalších 14 dní. Na maily paní Hanka odpovídá velice sporadicky, v telefonátu je velice příjemná, vždy slíbí, že se na objednávku podívá a zpětně zavolá, ale nebylo tomu tak. Nakonec, až po mém hodnocení, bylo vše vyřízeno a dokonce mi vrátila čásku za boty i včetně poštovného, které jsem uhradila při zpětném odeslání obuvi. Po měsíci byl obchod uzavřen. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ludmila P. (Lili91)
ID 569244
(upraveno 18. 5. 2016, 12:47)
|
:-/ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila P. (Lili91)
ID 569244
(upraveno 18. 5. 2016, 12:47)
|
:-I |
ODPOVĚDĚT
|
|
Sárinka P. (capecek)
ID 131380
, mimibazar.cz/capecek
(upraveno 17. 4. 2015, 12:30)
|
Posudte sami: Zbozi jsem si objednala 30.03. a prislo 15.04. Mezi casem jsem pani napsala 3 maily, odpoved prisla az na posledni, ve kterem jsem pani Hance napsala, ze se budu muset obratit na spravce mimibazaru, jinak mou korespodenci ignorovala, jelikoz noove zbozi vkladala kazdy vecer! |
ODPOVĚDĚT
| hodnocení bylo zamknuto administrátorem a nelze ho změnit
|
|
|
Aleš Ch. (barakudaxxl)
ID 137602
, mimibazar.cz/barakudaxxl
(16. 4. 2015, 20:39)
|
Ani já NEDOPORUČUJI , balíček Vám leží na poště a hodnotíte !!! Od 30.3.2015 jsem měla minimálně 3 x vyvěšeno že jsem NEMOCNI .Informovala jsem Vás i mejlem . RR454186984CZ 15.4.2015 68704 Traplice Uložení zásilky - adresát nezastižen. At každý posoudí, řádně jsem oznámila že jsem nemocná .!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sárinka P. (capecek)
ID 131380
, mimibazar.cz/capecek
(17. 4. 2015, 12:30)
|
Dle vasich jinych hodnoceni soudim, ze jste nemocna porad. Nekdy by bylo lepsi napsat lidem pravdu. Cekat 14 dni na zaplacene zbozi, bez reakce na me maily je trochu moc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Aleš Ch. (barakudaxxl)
ID 137602
, mimibazar.cz/barakudaxxl
(17. 4. 2015, 17:06)
|
Příště čtěte vzkazy na MMB a vývěsce !!!!! Slušností bývá aspon odepsat, kritizovat Vám jde dobře !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Linda D. (Lili.Dubská)
ID 530164
(upraveno 30. 3. 2015, 18:20)
|
Objednala jsem si dvoje boty,dvě velikosti a jedna mi přišla mensi(ty byly pro me),druhé pro sestru,boty jeste pres cely nart poskrabane.Na fa byly velikosti správně,ve skutečnosti však ne.Paní jsem psala před čtyřmi dny,nekomunikuje.Na balíček jsem čekala dlouho,už jsem paní chtěla psať,mela je ale jiné starosti s nemocnou dcerkou.Pani se mi ted ozvala a zaslala mi email,ktery mi posílala,ze rada boty vymění,žádný email mi bohužel nepřišel.Tak pokud je nějaké nedorozumění s paní se da domluvit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (Petrushe.p)
ID 77034
(31. 3. 2015, 7:51)
|
Paní Hanka je zkrátka nenapravitelná....viz moje hodnocení....Nakupující by k nim měly více přihlížet, aby pak nebyly zaskočené... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka Č. (cernanek)
ID 527392
, mimibazar.cz/cernanek
(18. 3. 2015, 8:27)
|
Z paní Hanky jsem také rozpačitá. Cardigan, který jsem si objednala a hned zaplatila,je sice hezky,ale přišel mi po 3 týdnech. A to jsem musela paní Hance porad psát a nakonec i 2x volat. Nakonec svetr dorazil. . Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (Petrushe.p)
ID 77034
(upraveno 21. 3. 2015, 15:55)
|
Špatná komunikace, výmluvy hodné školáka (zapadený balíček v autě, emaily chodily omylem do spamu, chyba pošty, nemoc celé rodiny, a co víc, dokonce i úmrtí v rodině). Na obranu paní Hanky musím říct, že peníze urychleně vrátila po udělení negativního hodnocení. Nejsem zdaleka jediná s touto zkušeností. POZOR, VARUJI !!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
| hodnocení bylo zamknuto administrátorem a nelze ho změnit
|
|
|
Aleš Ch. (barakudaxxl)
ID 137602
, mimibazar.cz/barakudaxxl
(18. 3. 2015, 10:52)
|
Doufám Petro, že jste se sebou spokojená, více to komentovat nebudu !!!!!! Rozhodně Vám přeji hezké dny , když ostatní mají ty smutné !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva L. (evina*)
ID 206898
(24. 2. 2015, 10:48)
|
Peníze za zboží mám na účtě.A tím je vše vyřešené. Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dita S. (Kler)
ID 10824
, mimibazar.cz/kler
(upraveno 26. 2. 2015, 10:53)
|
Vše bylo v klidu vyřešeno,peníze vráceny.Dita |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika M. (verásek)
ID 31683
, mimibazar.cz/verasek
(upraveno 10. 2. 2015, 10:52)
|
Hanko peníze vráceny, děkuji. Verča |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva S. (halovaeva)
ID 309970
, mimibazar.cz/halovaeva
(upraveno 28. 1. 2015, 16:00)
|
Díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucka Š. (Vydrýsek)
ID 4095
, mimibazar.cz/vydrysek
(upraveno 30. 4. 2014, 16:03)
|
UPRAVUJI HODNOCENÍ,DNES MI BYLI PENÍZE ZA KALHOTY VRÁCENY.. SICE TO TRVALO TÉMĚŘ 4 MĚSÍCE ,ALE VŠE JE JAK MÁ.. DOPORUČJI VÍCE KOMUNIKACE SE ZAKAZNÍKY A DODRŽENÍ SLIBENÝCH TERMÍNU,L. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana B. (ABRBPB)
ID 301671
, mimibazar.cz/abrbpb
(upraveno 26. 3. 2014, 23:12)
|
Dobrý den Hani,bohužel mi došla trpělivost a doufám,že peníze na mém účtu budou nejpozději v pátek.Jsem nucena to řešit takhle.U paní Hany jsem si objednala více věcí dohromady za necelých 1500 Kč,dvě věci jsem obratem vrátila do dnes nemám peníze za vrácené zboží.Moc mě to mrzí,ale jinak to řešit nelze.S paní Hanou si píšu už od 5.12 a od konce prosince čekám na své peníze,které dodnes nedorazily. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Aleš Ch. (barakudaxxl)
ID 137602
, mimibazar.cz/barakudaxxl
(20. 1. 2014, 13:02)
|
Romano, věci které jste si vybrala, máte, ty co jste nechtěla jste poslala nazpět, peníze máte od 14.1.určitě na účtě, viz. v mejlu máte doklad.Nevím kde je tedy chyba.Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana B. (ABRBPB)
ID 301671
, mimibazar.cz/abrbpb
(upraveno 23. 1. 2014, 14:51)
|
Hanko psala jste mi do e mailu, že jste dala příkaz na 13.1. a že převod trvá 2 dny, že musím počkat.Nepišete sem pravdu, já vám klidně pošlu výpis všech doručených plateb do dnešního dne a peníze z vašeho účtu, tam bohužel nenajdete.Nepřeji si, abychom se tady dohadovali.Prostě mi pošlete výpis z účtu a já to mohu řešit se svou bankou.Díky Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Romana B. (ABRBPB)
ID 301671
, mimibazar.cz/abrbpb
(upraveno 23. 1. 2014, 18:29)
|
Dobrý den Hanko, peníze dnes konečně dorazily. Věci, ktere jsem si objednala a nechala byly pěkné, za ty děkuji.Přeji vám hezky den Romana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Natália V. (Naťa)
ID 46740
, mimibazar.cz/natavojtekova
(10. 2. 2014, 9:36)
|
Přesně tenhle problém s paní jsem měla i já, týden posílala peníze, nejdřív napsala, že peníze hned odesílá pak že se ji neodeslali z účtu trapné výmluvy jako kdyby jsme nikdo neměli bankovnictví a nevěděli jak to funguje... a to bylo pouze 470 Kč a měla problém je vrátit !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Leoš Ć. (kjušánek)
ID 40513
(upraveno 17. 1. 2014, 20:22)
|
Balíček doručen. Jsem moc ráda,že náš boj skončil... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora J. (Bára05)
ID 413631
, mimibazar.cz/bara05
(upraveno 8. 1. 2014, 11:59)
|
Paní Hana nakonec peníze vrátila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana H. (Hanča74)
ID 378282
(20. 12. 2013, 8:18)
|
Peníze mi nakonec paní Hanka po měsíci poslala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea K. (Ájuška1)
ID 422103
(29. 10. 2013, 13:26)
|
Trička dorazily... bohužel o číslo větší, než jsem objednala... na e-mail už jste nereagovala... takže nevím... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
MARCELA Š. (T.Mugler)
ID 139723
, mimibazar.cz/TMugler
(upraveno 22. 10. 2013, 11:17)
|
Po delší meilové komunikaci, mám peníze zpět na účtě. Přeji paní Haně hodně spokojených zákazníků. Marcela. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena F. (hellaf)
ID 256282
(upraveno 7. 10. 2013, 9:46)
|
Odeslání zboží se pozdrželo, obopustrannou chybou v komunikaci. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|