|
|
Radomír K. (Blanuna)
ID 18628
(2. 1. 2013, 18:01)
|
Bohužel já p. Lýdii nedoporučuji . Zboží rezervováno cca 17 dní, platba nedorazila ani žádná zpráva. Až na můj dotaz paní napsala, že o zboží nemá zájem... takže za mě nedoporučuji  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lýdie J. (Lyduška)
ID 141137
, mimibazar.cz/lyduskajichova
(2. 1. 2013, 19:00)
|
Bohužel se musím ohradit proti prodejci Blanuna, protože jsme si absolutně neporozuměly a v e-mailové komunikaci to dokazuje dále... Dotazovala jsem se na zboží a na velikost - hlavně rozměry, veškerá komunikace probíhala mezi vánočními svátky a hlavně zboží o které jsem projevila zájem jsem si nerezervovala. Proto absolutně nechápu toto hodnocení. Bohužel, asi tento prodejce nezná zásady normální komunikace...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Radomír K. (Blanuna)
ID 18628
(upraveno 2. 1. 2013, 21:20)
|
Lýdie, nevím, proč zde lžete, protože jste si zboží rezervovala a žádala o podklady k platbě - vše mohu zaslat administrátorům, což jsem vám i sdělila, když jste mi psala, že mi také šoupnete negativní hodnocení - což se tedy také nedělá ... takže teď ze sebe s prominutím a v uvozovkách není potřeba dělat "hloupou", myslím, že to nemáte zapotřebí . Jsme dospělí lidé a jde je o "hadry", tak toto myslím není nutné. Promiňte, ale touto cestou se už s vámi nebudu dohadovat, nemá to smysl... Kkopíruji jen pro pořádek dle vás "POUZE DOTAZ": Dobrý den, Měla bych zájem o nabízenou světlou chlupatou mikinu. Prosím o napsání platebních specifikací. Děkuji a zůstávám s pozdravem Jíchová |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Lýdie J. (Lyduška)
ID 141137
, mimibazar.cz/lyduskajichova
(upraveno 3. 1. 2013, 13:36)
|
Blanko, Narozdíl od Vás jsem administrátory kontaktovala, vše jim přeposlala, než abych Vás dopředu negativně hodnotila. Možná by ve vašem případě stačilo lépe chápat a oddělovat dotazy na zboží a rezervaci! Po e-mailu s požadavkem na platební specifikace následoval ihned e-mail s dotazem na velikost zboží a rozměry s tím, že jsem upřesňovala, že váhám, zda nebude mikina malá. Už ani nepíši o slušnosti a a o vaší obchodní strategii - pomstít se, když někdo nechce vaše zboží! Absolutně nechápu, co si tímto dokazujete!!! Zatím narozdíl od vás jsem žádné negativní hodnocení nenapsala, ale pokud hodláte v takovéto konverzaci pokračovat bude to nevyhnutelné. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|