Martina K. (Tomikate) ID 145566
|
|
mimibazar.cz/Martinabernardova
|
Oblast: Náchod |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 16. 7. 2008 |
Naposledy: 5. 10. 2020, 22:17
|
|
|
|
|
|
Božena J. (aajulkaa)
ID 301766
, mimibazar.cz/aajulkaa
(upraveno 22. 1. 2018, 13:44)
|
Sice to byla delší doba, ale peníze mi byly vráceny |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena N. (pern)
ID 169207
(upraveno 29. 6. 2014, 19:59)
|
Zboží nedorazilo, peníze jsem obdržela zpět. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora Čermáková (Kuťásek)
ID 166678
, mimibazar.cz/kutasek
(upraveno 3. 2. 2014, 16:05)
|
Obchod neproběhl. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(upraveno 3. 2. 2014, 15:22)
|
Není to až takhle, ale rozvádět to tady nebudu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra H. (Horakova petra)
ID 376424
(10. 12. 2013, 15:59)
|
stále mi od vás nepřišel žádný balíček |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Janovská (Petra J)
ID 68726
, mimibazar.cz/petrajanovska
(upraveno 5. 11. 2013, 21:56)
|
DOBRY DEN VYHRALA SEM U VAS AUKCI PSALA SEM VAM A NEOZYVATE SE PENIZE SEM JIZ POSLALA PRED DVOUMA TYDNY BYLA BY STE TAK LASKAVA A NAPSALA ME INFO DEKUJU http://www.mimiaukce.cz/aukce.php?id=10412173 |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Kvapilová (Martina 79)
ID 51301
, mimibazar.cz/33
(upraveno 15. 8. 2013, 22:23)
|
pár nesrovnalostí,nechci to řešit po hodnocení,ale nakonec to vyšlo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(upraveno 15. 8. 2013, 22:28)
|
Já vím a děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka L. (Kaacule)
ID 486802
(upraveno 10. 7. 2013, 17:16)
|
Obchod nebyl úplně o.k, ale vše jsme vyřešily |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka H. (saroh)
ID 216564
, mimibazar.cz/saroh
(upraveno 7. 1. 2013, 10:06)
|
Z podložky jsem zklamaná,bohužel fungovala jen jeden den,ale za to paní nemůže. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anna Ž. (AninaZ)
ID 246063
, mimibazar.cz/aninaz
(25. 6. 2012, 15:04)
|
Bohužel hodnotím takto: špatná a dost drahá zkušenost, nové auto mi přišlo poškozené což jsem paní Martině ihned psala, nabídla mi že pošle za stejnou cenu JINY typ auta (na bazárku jej prodává o 200kč levněji) o které jsem zájem neměla. Byla ochotna mi vrátit peníze ale bez poštovného. A to je kámen úrazu, po XXX mejlech ( já a paní) kdo má a nemá reklamovat u PPL a na čí straně je vina mě přestalo kolotočování bavit a naštvaně jsem ,,oželela" 180k |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(25. 6. 2012, 23:04)
|
Poškozené auto ji bezplatně odvezla PPL zpět a já nabízela výměnou jiné auto.Už neměla zájem o žádné, což nechápu.Takže nic by to paní nestálo.Chtěla vrátit peníze, tak jsem je vrátila.Mohla si tedy auto reklamovat u PPL a peníze by dostala zpět třeba celé.Já udělala tu věc, že i když ji auto rozbila PPL, tak jsem auto vzala zpět, než se dlouze dohadovat s PPL o reklamaci.Ale poštovné jsem fakt nevrátila.I tak si myslím, že jsem udělala pro paní maximum. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna Ž. (AninaZ)
ID 246063
, mimibazar.cz/aninaz
(27. 6. 2012, 11:48)
|
Proč jsem nechtěla jiný typ auta jsem vám psala, kdo je oprávněn reklamovat u PPL také dobře víte. Tak paní ,,nechápavá´´ si sporných 180kč i ostatních peněz za reklamaci užijte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(27. 6. 2012, 22:05)
|
Kdo je tady nechápavý jste Vy, vážená dámo Vy jste přišla jen o těch 180,- za poštovné, ale mně se vrátilo poškozené auto, které už nemůžu prodat jako nové, ale po opravě už pouze jako použité! A nemůžu za to, že PPL auto rozbila.Takže se konečně proberte a neházejte vinu na mě.Já vám vyšla vstříc jak jsem nejvíc mohla.Kdybych to reklamovala u PPL, tak se měsíc nedočkáte žádných peněz! Takže spíš buďte ráda, že se to takhle vyřešilo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Anna Ž. (AninaZ)
ID 246063
, mimibazar.cz/aninaz
(28. 6. 2012, 20:24)
|
Jsem blahem bez sebe tak že dalších komentářů se zdržuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(29. 6. 2012, 8:20)
|
Takže další trapka na mimibazaru. Už mě nezajímáte |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea V. (saxik75)
ID 281183
(upraveno 14. 5. 2012, 20:57)
|
Neutrální hodnocení - protože obchůdek neproběhl zasláním zboží, ale vše vyřízeno tak, jak má být. Vráceny penízky, takže mohu říci - DOPORUČUJI i když vždy se nepovede obchůdek tak jak bychom asi všichni chtěli. Když dodavatel nedodá, prodávající nemá co poslat dál. Pěkný večer. A hodně úspěšných a spokojených obchodů a dnů. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dana B. (salinka30)
ID 146109
(26. 1. 2012, 19:48)
|
bohužel musím takto hodnotit zboží přišlo až po měsíci po zaplacení (paní má napsáno když vydraženou věc nezaplatíte do 5 dnů tak dává negativ ,tak může být ráda že hodnotím neutrálně...) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(27. 1. 2012, 8:15)
|
Paní chce být asi zajímavá, že píše hodnocení až po měsíci a půl. Ale když se mně vrátí balíčky s odtrženýma adresama zpět, tak těžko můžu vědět kam patřily.Jakmile se paní ozvala, balíček ji odeslala znovu.Psala jsem ji to na meil a omluvila se.Zřejmě ale nepochopila, že chyba je na straně pošty a ne u mě.A jinak balíčky posílám do 7 pracovních dnů! |
ODPOVĚDĚT
|
|
fifi k. (fifi4444)
ID 341460
, mimibazar.cz/fifi4444
(23. 11. 2011, 18:24)
|
Tak už dnes balíček dorazil, jen mě mrzí že fakt pozdě a to inzerujete do 7 pracovních dnů a to fakt nebylo. Neměla jsem co dát k narozeninám, celkem trapas. No nic, nechci to už rozebírat |
ODPOVĚDĚT
|
|
Diana H. (Diana Horová)
ID 83633
, mimibazar.cz/dianahorova
(23. 8. 2011, 7:26)
|
marti, už je to docela dost dlouho co jsem vyhrála ohřívačku. stále vám sem někdo přidává kladná hodnocení za proběhnutý obchod. nechci vám to kazit. ale mrzí mě, že se mnou vůbec nekomunikujete. diana horová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina H. (KacLac)
ID 55596
(4. 3. 2011, 7:38)
|
Martino , nemůžu než napsat alespon neutrální hodnocení ikdyž bych nejraději použila negativní!! Poslala jste mi dvakrát vadné zboží a ještě to svádíte na mne či na poštu , o vrácení peněz ani neuvažujete , tak se chci o Vašem přístupu podělit s ostatníma maminkama , pokud máte alespon trochu svědomí pošlete mi penízky na účet 242336068/0300 , díky Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(upraveno 4. 3. 2011, 12:07)
|
Ano, poslala jste mě rozbité zboží a já Vám poslala úplně nové a odzkoušené.Pošta Vám nedala vědět, že balíček máte na poště a 14 dní se tam válel.A po dalších 14 dnech mně napíšete, že zboží je opět rozbité?? Tak to ne!! Vždy vše vyreklamuji a bez problémů, ale tohle se mě nelíbí! Měla jste si to jít vyreklamovat na poštu! Takhle by mě mohl využívat každý A nehledě na to, že od Vás se mně želva vrátila z rozbitým krunýřem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
hana k. (brabantík)
ID 65629
(3. 3. 2011, 9:27)
|
Dobrý den, balíček přišel v pořádku. Vyhrála jsem twister. Není zde český návod.. Jsem trochu zklamaná přístrojem, kdybych ho viděla předem ve skutečnosti, tak bych se aukce nezúčastnila. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka H. (Rokynek)
ID 213380
(3. 2. 2011, 17:32)
|
Nejsem spokojená s doručením, měla jsem zaplaceno už týden a půl před doručením. Ještě k tomu jedna lahvička s čističem na nehty byla prasklá a musela jsem ji vyhodit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(upraveno 4. 2. 2011, 9:12)
|
Kdybyste si pořádně četla moje podmínky prodeje, tak se dočtete jakou mám dodací lhůtu Jestliže byla prasklá lahvička, tak to asi nebude moje vina, ale bohužel přepravou a ani jste mě o tom nenapsala až tady do hodnocení.Takže hodnocení jste mě dala za to, že nečtete podmínky a za to, že pošta poškodí balík?? Takže Vážená paní, příště čtěte podmínky a pak hodnoťte!! Původně jsem dostala negativ, ale sami administrátoři uznali, že bezdůvodně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika B. (n.ikolecka)
ID 341167
(12. 1. 2011, 19:42)
|
Dobrý večer, lampička mi došla už pře 5.ti dny, moc Vám děkuji , nicméně se mi nelíbí, že lampička došla jiná než máte nafoceno už jednou jsem tuto lampičku (tu co máte focenou) koupila od jiného prodávajícího, ale rozbila se mi. Chtěla jsem tedy novou a tak jsem doufala, že to bude ona, když obrázek byl stejný. Děkuji za obchod, bylo to rychlé a díky i za počkání , ale mrzí mne, že uvádíte jiné zboží . Mějte se pěkně, s po |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(27. 1. 2011, 9:37)
|
Paní je asi malinko zvláštní Když lampičku obdržela, napsala mně meil, že je to sice trochu jiné, ale že i toto vyhovuje a je spokojenost. Tak pak nechápu tento obrat a toto hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka M. (lupanana)
ID 280122
(22. 6. 2010, 15:00)
|
Dobrý den Martino,dnes dorazil balíček.Trochu mě tedy zarazila kvalita výrobku,ale uvidím až vyzkouším. děkuji hezký den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (siriss)
ID 44777
, mimibazar.cz/siriss
(4. 2. 2010, 17:40)
|
dorazil v pořádku, klávesnice je docela pěkná, jen jako velké mínus bych zmínila, že sice píše česky, ovšem nejsou na ni české klávesy vyznačeny, což je dost velká nevýhoda a v inzerátu by to mělo být zmíněno... Pro školní děti je tudíž naprosto nevhodná, když ještě netuší kde ty správné klávesy leží... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Tomikate)
ID 145566
, mimibazar.cz/Martinabernardova
(18. 2. 2010, 19:49)
|
Klávesnice je úplně normální jako ostatní.Neshledala jsem na nic špatného. Vše jak má být.Ani jsem jinou klávesnici neviděla. Ctrp, Enter, Tab, Caps Lock, Shift, Backspace atd. Úplně normální klávesnice. |
ODPOVĚDĚT
|