Simona Š. (sisa) ID 145717
|
|
mimibazar.cz/sisa
|
Oblast: Havířov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 17. 7. 2008 |
Naposledy: 17. 2. 2020, 20:39
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 76114
(6. 8. 2013, 21:30)
|
Zrušení objednávky po 10 dnech až když jsem se zeptala na platbu  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona Š. (sisa)
ID 145717
, mimibazar.cz/sisa
(upraveno 8. 8. 2013, 1:12)
|
Paní Veroniko, já se znovu omlouvám za opožděné zrušení objednávky ( omlouvala jsem se už jednou ), ale někdy toho je opravdu více na práci ( hlavně pokud máte mimčo a ještě jsou venku i doma šílená vedra...) a člověk nesedí jen u počítače. Až po objednání zboží jsem si bohužel všimla, že v popisku u zboží nebylo napsáno, čím je mantinel naplněn a dotazovala jsem se, pak jste mi napsala, že vatelínem a já podle obrázku soudila, že molitanem, který je podle mých zkušenostech lepší. Pozdě jsem zjistila, že stejný mantinel už doma mám, ale v bílém. Ano zboží jsem zrušila, ale vaše reakce je poněkud ....přehnaná? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 76114
(8. 8. 2013, 9:47)
|
Paní Simono nezlobte se,ale já vám vždy odpověděla obratem.Objednala jste si dva kusy mantinelu,zaslala jsem podklady,po týdnu jste mi napsala z čeho mantinel je ,ODPOVĚDĚLA JSEM OBRATEM!!! PO 6 DNECH JSEM SE ZEPTALA NA PLATBU A NAPSALA JSTE ,ŽE TO CHCETE ZRUŠIT,to jste mohla napsat po přečtení z čeho mantinel je ,tolik času to nezabere!Já pro vám mantinel druhý objednala a blokovala,STORNO SE DOVÍM AŽ KDYŽ SE ZEPTÁM NA PLATBU! A moje reakce je přehnaná? Já mám |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 76114
(8. 8. 2013, 9:50)
|
také hodně práce,rodinu,zahradu ,zaměstnání ale dělám co musím. Každá objednávka je závazná a pokud zákazník zboží nechce musí je řádně zrušit.Ne že prodejce čeká na platbu a dozví se ,že to zákazník nechce až když se zeptá kdy bude platba provedena. Zkuste se na to podívat ze strany prodejce,pochybuji,že by vám to nevadilo. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Simona Š. (sisa)
ID 145717
, mimibazar.cz/sisa
(upraveno 20. 8. 2013, 11:49)
|
Ano, taky jsem zažila jako prodejce různé storna objednávek, ale nikdy mě to tak nerozčílilo jako vás, teda možná trochu, pokud to byla dobírka. A to šlo o spotřebiče do kuchyně. Přece, když už jste se dala na tuto cestu, tak musíte být trochu obrněna trpělivostí. Zákazník náš pán! Přeji vám mnoho dalších úspěchů jak v práci, tak v rodině. Zdravím z Havířova!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|