Marta B. (maxikocka) ID 147562
|
|
mimibazar.cz/maxikocka
|
Oblast: Plzeň |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 25. 7. 2008 |
Naposledy: 27. 11. 2023, 14:34
|
Aktualizace: 1. 10. 2023, 12:12
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 649501
(21. 5. 2021, 14:01)
|
Někdy se to může stát, že člověk zapomene na objednávku. Mohu se maximálně omluvit. Vždy věci z mmb řádně platím! Bohužel na mmb jsem skoro dva měsíce nic neobjednala. Důvěra může být opravdu křehká , také jsem zaplatila kolotoč nad postýlku a přišel nefunkční, hodnocení jsem neudělila.Vás tedy chápu, přesto Vaše zboží doporučuji a mě nezbyde nic jiného než se občas na mail z mmb kouknout. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra B. (Přímka)
ID 575790
(upraveno 14. 3. 2018, 14:41)
|
Bohužel zboží neodpovídalo tomu, co bylo uvedeno v inzerátu. Na obou mikinach fleky,ale uveden byl top stav. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta B. (maxikocka)
ID 147562
, mimibazar.cz/maxikocka
(14. 3. 2018, 7:45)
|
Mrzí mě, že jsem flíčky přehlédla, domluvily jsme se ale na okamžitém vrácení peněz včetně poštovného a omluvila jsem se..Neudělala jsem to schválně.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (Přímka)
ID 575790
(14. 3. 2018, 14:27)
|
Ano, jak píše paní, domluvily jsme se na vrácení zboží a peněz. Takze žádný problém. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta K. (ivetakolarova)
ID 394211
(11. 1. 2015, 14:45)
|
Zboží přišlo |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona R. (ilcca)
ID 119246
, mimibazar.cz/ilcca
(upraveno 29. 10. 2014, 13:58)
|
Já rozhodně nedoporučuji! Zakoupená sukně bez vad, jak uvedla v popisu prodávající, rozhodně bez vad nebyla. Sukně měla jednu drobnou vadu a to jeden obrovský a naprosto nepřehlédnutelný flek - mapu na velké části sukně - snad od vylitého hrnku kávy, nemohu posoudit. Já s koupí rozhodně spokojená nebyla, proto nedoporučuji a pokud bych takovou sukni někomu zaslala, styděla bych se a házela si popel na hlavu, rozhodně bych to nesváděla na děti! Už nikdy více! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta B. (maxikocka)
ID 147562
, mimibazar.cz/maxikocka
(22. 10. 2014, 20:06)
|
Mrzí mě, že mě tady ošpiňujete v hodnocení, sama vidíte, že je první.. Já jsem sukni posílala čistou, nebo jsem si to aspon myslela, nikdy bych naschvál poškozenou věco neposlala také jsem IHNED vrátila peníze k vám na účet. Nevím proč jste tak naštvaná.. To není fér |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ilona R. (ilcca)
ID 119246
, mimibazar.cz/ilcca
(22. 10. 2014, 20:10)
|
První špatné hodnocení rozhodně není, já číst umím. Rozhořčená jsem, jelikož i opožděné zaslání jsem si musela sama zjišťovat, proč balík ještě nedošel a kdo chce, může se v mém albu sám přesvědčit, v jakém stavu sukně přišla a mé rozhořčení pochopí. Pokud si myslíte, že zaslanou částkou zpět to je vyřešené, tak to je omyl. Spokojenost zákazníka není ve vrácené částce, ale spokojenosti s obchodem!!! V tom je veliký rozdíl! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora K. (Barča.g)
ID 61813
(14. 11. 2012, 13:41)
|
Tričko sice dorazilo, ale paní prodávající psala, že je bez vad a byly na něm fleky, které nejdou vyprat. Když jsem ji o této skutečnosti napsala, ani se neomluvila... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta B. (maxikocka)
ID 147562
, mimibazar.cz/maxikocka
(15. 11. 2012, 9:05)
|
nezlobte se prosím, flíčků jsem si nevšimla, snažím se všechny vady popisovat... V mejlu jsem to nějak zazdila. Omlouvám se.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniela D. (Danny123)
ID 127902
(9. 2. 2012, 20:33)
|
Paní Veronice děkuji za doručení bundičky, bohužel ale nejsem spokojená, neboť v inzerátu nebylo uvedeno, že suché zipy jsou nefunkční, což mi zklamalo, vysvětlení o nevšimnutí neberu, vzhledem k detailnímu nafocení flíčků a direk, takže bunda byla prohlížena a tato vada byla zcela evidentní. Bohužel nemohu proto dát vyloženě pozitivní hodnocení. Bude nutné zipy vyměnit a to je práce a náklady navíc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Denisa S. (Dé)
ID 234532
(2. 3. 2010, 9:47)
|
Bundička již dorazila na naši adresu. Jen zip u ní nejde rozpnout, jelikož jsou rozjeté zuby, ale to se spraví. jinak moc děkuji |
ODPOVĚDĚT
|