Petra B. (amalka22) ID 147921
|
mimibazar.cz/amalka22
|
Oblast: Havlíčkův Brod |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 27. 7. 2008 |
Naposledy: 25. 5. 2019, 23:10
|
|
|
|
|
|
Monika Š. (Karelia)
ID 16322
, mimibazar.cz/karelia
(upraveno 19. 4. 2013, 21:40)
|
Milá paní Brožová, musím na toto reagovat. Začala jste tím, že jste nás neustále přesvědčovala, že jste ten den změnila barvu....to NENÍ PRAVDA. Znovu opakuji, pošlete mi ten mail, pokud existuje!!! Vaše urážky, osočování a hrubé napadání nejsou na místě. Nejste ochotná ani nám poslat telefon, abychom to vyřešili, tak co vlastně chcete? Nehodlám se snížit na Vaši úroveň, ale měla jsem snahu to dořešit. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Petra B. (amalka22)
ID 147921
, mimibazar.cz/amalka22
(upraveno 20. 4. 2013, 11:24)
|
Tak na tohle zase musím reagovat já, a už naposled,protože s Vámi je to jako když mluvím s malým dítětemTen mail jsem Vám poslala snad už desetktát,ale stále si dokola tvrdíte tu svou písničkuO jaké hrubé napadání jde? Proboha paní vzpamatujte se!!!!.Nebudu s Vámi již nadále ztrácet čas Že se nestydíte tvrdit,že jsem snad něco zfalšovala a teď dokonce nová verze,že jsem důkazný mail nakonec neposlala Proč?Je tohle normální?Vždyť je to směšné.Ano,máte pravdu-telefonní číslo jsem Vám nedala -po tom Vašem přístupu a označení mé osoby za lháře jsem neměla nejmenší chuť s Vámi komunikovat jinak než mailem.Tak ještě jednou a naposled.Objednala jsem si 13.4 šedé legíny-ještě ten den jsem si rozmyslela barvu, vyhledala stejný mail(nepíši nové zprávy abych nemusela psát mailovou adresu prostě přirozeně pokračuji ve zprávě,aby se nemusela dohledávat historie obchůdku , adresa a vše znova vypisovat) a ˇpoprosila o změnu barvy.Tento mail Vám také posílám jako důkaz..Vy mi neustále tvrdíte a posílate maily s tím,že jsem mail zfalšovala.Ono to jde?Vy s tím máte nějakou osobní zkušenost?Jak můžu zfalšovat,aby dvě zprávy v jednom přeposlaném mailu měly v historii datum 13.4-odeslání zprávy taktéž 13.4 ty zprávy o uzavření obchůdku-následně změně barvy 13.4 a potřetí přeposláná stále stejná zpráva s dnešním datumem To jde?Paní Moniko.nikdo po Vás nic nechtěl pouze jsem ten den co mi přišlo jiné zboží poslala ihned informační mail,že došlo nechtěně k omylu a k tomu přeposlala tu starou zprávu.čekala jsem omluvu a jede se dál.Kdybych věděla na koho narazím Nechala bych to raději plavat a nekazila si den nekonečným a nesmyslnými debatámi,které nikam nevedou Jsou to jen punčochy!!!Můžete mi napsat číslo účtu a já Vám klidně nějaké drobné pošlu, třeba v hodnotě toho poštovného-z toho jste měla asi strach viďte?Abych náhodou nepožadovala výměnu na Vaše nákladyKaždý ať si udělá obrázek sám.Tak Vám přeji mnoho úpěchů v obchodování a nakupujícím vzkazuji ať si pořádně rozmyslí jaké zbožíčko opravdu chtějí,aby náhodou v tentýž den nezažádal i třeba zrovna o změnu barvy a paní nedej bože mail přehlédla(to se může stát každému),protože pak by určitě nepochodili a dostali nálepku zákeřný falšovač mailů Férové a čestné chování,to je to co uznávám Člověk přeci může přiznat chybu,jsme jen lidé.Stane se Bohužel mě z toho všeho zůstala hořka pachuť.Mějte se, Moniko |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|