Adriána S. (imotenee) ID 172966
|
mimibazar.cz/imotenee
|
Oblast: Frýdek-Místek |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 11. 2008 |
Naposledy: 9. 11. 2011, 17:48
|
Aktualizace: 23. 6. 2011, 4:29
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(upraveno 17. 2. 2011, 14:15)
|
Dobrý večer, v pátek přišel balík se židličkou.. na první pohled vypadala moc hezky, ale po podrobnějším zkoumání bylo zjištěno více vad (prasklin v polstrování), než jste měla uvedeno v inzerátu, což nás dost mrzí, proto dáváme neutrální hodnocení. Jinak obchod proběhl bez komplikací. Hezký den. Pajka a sestra Eliška |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(14. 2. 2011, 19:34)
|
Nezlobte se, už jsemVám to napsala to e-mailu. Všechno bylo v inzerci popsáno i vyfoceno. Dokonce jsem Vám psala, v e-mailu, že vše je v naprostém pořádku kromě čalounění. Moc mě Váš přístup mrzí. I cena byla výhodná. V inzerci jsem přeci psala, že jedna prasklina je výraznější a znova jsem Vám psala i do e-mailu. Z původní ceny 4500,- kč jsem stoličku slevnila na tuším necelých osmset( teď bych se musela podívat). Mohla jste mi aspoň napsat, než budete ps |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(14. 2. 2011, 20:48)
|
Bohužel se nejednalo pouze o tyto dvě praskliny, ale byly tam ještě i další, o kterých v inzerátu uvedeno nic nebylo a také židlička nebyla zcela čistá...mrzí mě, že obě strany nejsou s obchodem spokojené, jak by tomu mělo být... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(14. 2. 2011, 21:01)
|
Stolička čistá byla, protože jakjsem již psala kontrolovala jsem ji pečlivě těsně před odjezdem. Pokud tam bylo nějaké znečištení muselo být opravdu velice malinké a velmi dobře schované. Já jsem před pdjezdem stoličku kontrolovala. Co se týče prasklin, viděla jsem pouze dvě a to jednu opravdu výraznější a jednu menší. Čalounění už má něco za sebou PROTO TA CENA. Nechci se dohadovat nemá to cenu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(upraveno 14. 2. 2011, 21:25)
|
Je to tvrzení proti tvrzení...nemá cenu se dále dohadovat...každý si přeje bezproblémový obchod, ale ne vždy se to povede... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(15. 2. 2011, 10:30)
|
Naprosto souhlasím, ale o to víc prodávajícího mrzí, když se snaží. Zboží jsem snažila dobře vyčistit a zabalit a a byla jsem pak v šoku, když někdo píše, že jsem zboží odeslal znečištěné. Vím, že o tom znečištění pořád píšu, ale naštvalo mě to. To pak vrhá světlo, že jsem nějaké špína, nebo, co. Mrzí mě to o to víc, že mi paní nejdříve napsala, jak je sedačka hezká a je spokojena a ještě napíše dobré hodnocení a o tři dny později |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(15. 2. 2011, 10:35)
|
napíše něco jiného. Nesedí paní ani uváděná data prodeje. Sedačku převzala v pátek večer, nikoliv v neděli večer jak paní uvádí. Myslím, že ještě v sobotu mi psala e-mail, že je sedačka hezká. Nejvíc mě mrzí, že paní hodnotila sedačku a ani ji v tu dobu neviděla, protože byla jen prostředníkem prodeje. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(16. 2. 2011, 19:11)
|
Paní Adriáno, to, co píšete, nemohu nechat bez povšimnutí. Nikdo o Vás nepsal, že jste špindíra, ani že byla židlička znečištěná...bylo napsáno, že nebyla zcela čistá, chápu, že jste mohla něco přehlédnout, což je samozřejmě lidské a každý rozumný člověk by to pochopil a nebylo potřeba se hned kvůli tomu "čertit". A co se týče napsání hodnocení, tak to si pamatuji zcela přesně...židlička byla přivezena sestře domů v pátek večer |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(16. 2. 2011, 19:12)
|
(sestra se ten den vrátila s malou dcerou z nemocnice) a židličku jen krátce shlédla, proto mi psala ihned smsku, že vypadala hezky. V sobotu, za denního světla, si ji prohlédla podrobněji a zjistila, že nemá jenom ty dvě praskliny v čalounění, ale bylo jich alespoň 10 a byla náležitě zklamaná!!! Se sestrou jsem telefonovala v neděli, ale jelikož jsem ten den byla mimo domov a neměla jsem přístup na internet, psala jsem Vám v pondělí 14.2. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(16. 2. 2011, 19:13)
|
První hodnocení prodeje jsem psala v sobotu, ale považovala jsem za nutné ho poupravit po telefonátu se sestrou. Židličku jsem kupovala pro sestřinu dcerku a nevidím jediný rozumný důvod, proč by mi má vlastní sestra lhala a vymýšlela jsi. Sestra bydlí přes 100km daleko od nás, takže je pochopitelné, že jsem ji vidět nemohla. Nejlepší by bylo vidět kupovanou věc před prodejem osobně, ale bohužel nákup použitých věcí přes internet nese i svá rizika. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(17. 2. 2011, 14:33)
|
SAmozdřejmě se už nechci hádat, chci už tuto diskuzi ukončit. Každopádně jsem ráda, že jste napsaal, že nejsem žádná špína, to mě opravdu potěšilo. K čalounění- vidtelné byly dvě praskliny jedna větší - ta je vidět hned a jedna také viditelná menší. Pokud tam ještě paní nalezla další praskliny, opravdu nevím. Je fakt, že jsem je nadneseně řeknu nezkoumala mikroskopem a čalounění je dosti vzorované. Sice pochybuju, že jich tam bylo deset dalších, a |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(17. 2. 2011, 14:39)
|
ale každopádně jsem Vám i do e-mailu psala, že čalounění není v dobrém stavu. Čalounění od Camu mi prasklo už po roce u pultíku, to jsem naštěstí vyreklamovat. Vím bezpečně , že u sedačky všechno funguje, jak má a je v super stavu za dobré peníze. Vždyť nová stojí 4500,- Kč |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(17. 2. 2011, 14:48)
|
Já jsem paní prodala stoličku ze 4.500,- Kč původní ceny za 790,- Kč + 150,- Kč za dopravu. Vše funguje- polohování, zvýšování- snižování, oba tácky jsou hezké ani kostra neni zničená. To jsem přece nechtěla tak moc, když jen čalounění je popraskané. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(17. 2. 2011, 19:10)
|
Myslím si, že cena výrobku odpovídala jeho stavu (židlička byla používaná přeci dvěma dětmi, jak jste sama v inzerátu uvedla) a je pochopitelné, že se to na čalounění muselo projevit. Šlo jenom o to uznat, že tam mohlo být prasklin více a také, že jste mohla přehlédnout nějaké ušpinění na kostře židličky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriána S. (imotenee)
ID 172966
, mimibazar.cz/imotenee
(17. 2. 2011, 14:56)
|
To je dobře, že jste si vzpoměla přesně- jak píšete, že byla sestře židlička dovezena v pátek a ne v neděli, jak jste původně tvrdila. Hned 17.2 jste svou chybu opravila. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína P. (Pajka13)
ID 222881
, mimibazar.cz/pajka13
(17. 2. 2011, 19:05)
|
Už se zase chcete dohadovat? To si děláte legraci. První hodnocení jsem Vám psala v sobotu 12.2., a to byla sobota!!! Takže první věta v hodnocení, že židlička byla přivezena v předešlý den byla pravda!!! Upravené hodnocení jsem psala v pondělí večer a bohužel jsem tam neupravila den přivezení balíku, ale dnes jsem do hodnocení kvůli Vám napsala konkrétně pojmenovaný den přivezení balíku (jenom pro vás:PÁTEK)!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|