![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Jitka H. (JitkaH) ID 4600 , mimibazar.cz/jitkah (upraveno 28. 4. 2011, 8:53) |
Dobrý den, bohužel k obchodu ani nedošlo, protože na moje zaslané nabídky několik dní nikdo nereagoval. Tato cesta je zřejmě jediná možnost, jak můžu objednávku zrušit. ![]() Dodatek: Po napsání tohoto hodnocení paní napsala omluvu, upravuji hodnocení z negativní na neutrální, chybovat je lidské. |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jan A. (dbshonza) ID 90063 (17. 5. 2010, 9:06) |
Musím se připojit. Platbu jsem zaslal 8.4.2010!!!! a stále nic. Telefon střídavě zvoní a nebo je nedostupný. Na e-maily nikdo nereaguje. Stále to přičítám nemoci pí. Nové ale již ztrácím trpělivost. Pravdou je, že předchozí obchůdky s touto paní byly zcela bezproblémové. | |
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jitka D. (Jipee) ID 151203 (18. 11. 2009, 20:58) |
Dobrý den, i já se bohužel připojuji k negativnímu hodnocení. Čekám již skoro 4 týdny na kombinézku. Je mi líto, že je maminka v nemocnici, ale stačilo jen dát na stránky "Nepřítomnost z důvodu..." a maminky by věděly, co se děje a určitě by vás tak nekamenovaly dotazy a měly by víc trpělivosti. Mamince přeji brzké uzdravení! Děkuji za odpověď, zda mám na kombinézku počkat. Jitka |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |