Světluše Hüttlová (Světluška.) ID 1819
|
|
mimibazar.cz/svetluska
|
Oblast: Praha - město |
|
Telefon: 722 766 667 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 14. 4. 2005 |
Naposledy: 2. 2. 2023, 21:13
|
Aktualizace: 8. 3. 2022, 11:44
|
|
|
|
|
Jana H. (Jana&Paťka)
ID 7101
(12. 9. 2017, 20:17)
|
Světlusko, děkujeme za nádherné boty a skvělý obchůdek. Rádi se k Vám vrátíme D O P O R U Č U J E M E |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Denisa D. (kelly)
ID 8087
(21. 12. 2011, 14:45)
|
Dobrý den paní Světlano,je smutné,že v případě reklamace přistupujete na praktiky velkoobchodních triků.Vyjádření odborných "znalců"z Adidasu je opravdu překvapivé.Lze předpokládat, že zákazník vzdá boj o navrácení peněz za vadné zboží, když mu doporučíte nový znalecký posudek a soudní cestu.I já jsem přehodnotila situaci,balík převezmu,nepoužitelné boty vyhodím a koupím synovi nové a budu doufat, že tentokrát koupím kvalitní boty, které splní svůj účel.Boty za 1000,-Kč od Vás,totiž jsou po půl roce nošení nepoužitelné. Přeji více spokojených zákazníků a co nejméně zklamaných z reklamací.Denisa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Světluše Hüttlová (Světluška.)
ID 1819
, mimibazar.cz/svetluska
(upraveno 21. 12. 2011, 23:17)
|
Deniso to nemyslíte vážně !!!!!!! boty jste koupila 24.8.2010 ! Já odnesla Vaše boty na reklamaci, reklamační protokol jsem Vám odeslala i s botkami - bohužel pro Vás reklamace dopadla špatně, s tím nic neudělám - máte právo se obrátit na státní zkušebnu ve Zlíně, to máte v protokolu také napsané, tak nechápu proč mi dávat negativní hodnocení, za to že jsem Vám nevrátila peníze, když bylo právo na mojí straně, to opravdu nechápu.(( Maminky mě tady na MMB znají, ví jaká jsem a jak jednám s lidmi - tak si udělají o tomto hodnocení obrázek sami.) První negativní hodnocení ze skoro 10500 kladných, opravdu děkuji !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana K. (háčkokáčko)
ID 295326
(20. 1. 2012, 7:08)
|
Paní Deniso,nezlobte se,ale co se týče reklamace bot,myslím,že paní Světlanka tohle neovlivní.... např .já si koupila boty SPRANDI- u nás v kamenném obchodě- doma jsem je vyndala ,a chtěla se pochlubit manželovi.... a jak jsem je nazouvala,vzadu na patě vyjela ta tvrdá vystýlka(nevím,jak to vhodně napsat-prostě to zpevnění).Boty jsem zabalila zpět,odnesla na reklamaci a měsíc čekala.VYJÁDŘENÍ VÝROBCE:nevhodně nazouvaná obuv-reklamace neuznána! |
ODPOVĚDĚT
|