Lenka a Mirek N. (Jaa.24) ID 182493
ing.Miroslav Neumann
|
mimibazar.cz/jaa24
|
Oblast: Zábřeh na Moravě |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 11. 2008 |
Naposledy: 20. 6. 2020, 7:50
|
|
|
|
|
|
Iveta B. (ywette)
ID 46273
, mimibazar.cz/ywette
(16. 1. 2014, 20:00)
|
Záclonu jste mi psali jako bílou, nepoužívanou, či jen velmi sporadicky. Rozhodně bílá vypadá jinak, také bych uvítala informaci o tom, že je sekáčová. Byla se slevou, tak jsem to asi mohla tušit...? Na maily nereagujete, tak píši toto hodnocení... Za mě spokojenost není. Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka a Mirek N. (Jaa.24)
ID 182493
, mimibazar.cz/jaa24
(upraveno 16. 1. 2014, 21:40)
|
Dobrý den ,v podmínkách prodeje je uvedeno ,že se jedná o bazarové zboží v různých stupních opotřebení. Na emaily jsme reagovali standartně.Napsala jste ,že to necháte ,tak jsme dál nic neřešili. Na barvu můžeme mít každý svůj názor ,pro nás je bílá. Váš email: Dobrý den věci došly děkuji, plavky ok, u záclony není barva bílá jak jsem se ptala a už vůbec jsem nikde nečetla, že je ze sekáče. Tak to mě mrzí. No byla ve slevě, tak to nechám, ale ráda bych příště někde upozornění, že kupuji sekáčové věci . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka S. (bruhasou)
ID 242990
, mimibazar.cz/bruhasou
(21. 4. 2011, 22:13)
|
Nevím ale bohužel zde nemohu jinak hodnotit bohužel obchůdek nevyšel obědnala jsem si a měla a mám velké zdrav potíže proto jsem neměla čas ani náladu být na netu a tudíž nereagovala na email o platbě když mi manžel oznámil že mi přišel email s výhružkou negat hodnocení tak jsem ho poprosila aby odepsal a omluvil se a vše vysvětlil bohužel stejně jsem byla křivě obviněna že na bazárku vkládám zboží atd jenže to že mám aktualizace atd na bazárku neznam |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka a Mirek N. (Jaa.24)
ID 182493
, mimibazar.cz/jaa24
(upraveno 23. 4. 2011, 8:54)
|
Vážená paní, že nemluvíte pravdu je doložitelné. Nevíme proč mluvíte o přeměření /nebylo/ a zároveň kupujete -mám zájem..to,že jste objednala vám bylo doručeno v balíčku.Byl vám zaslám e-mail 3 dny po posledním termínu platby a váš manžel odpověděl a zrušil objednávku...Měli jste i po tak dlouhé době nezaplacení možnost zaplatit a to jste nevyužili. Avizujete vzkazem ,že budete večer zadávat zboží, denně aktualizujete.Prodáváte s neznalostí základních pravidel prodeje. Zmařená objednávka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka S. (bruhasou)
ID 242990
, mimibazar.cz/bruhasou
(25. 4. 2011, 22:44)
|
nehodlám se s nikým dohadovat to co zde píšete neodpovídá skutečnostem a jak jsem již psala to že mám aktualizace atd neznamená že u pc sedím já !!!!!!v mé nemoci jsem štastná za kařdou pomoc rodiny . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka a Mirek N. (Jaa.24)
ID 182493
, mimibazar.cz/jaa24
(4. 5. 2011, 8:23)
|
Základem nakupování na tomto servru je několik zásad : zejména číst podmínky prodeje a hlavně znát a používat zákony ČR. Odstoupit od nákupu a stornovat jej můžete obecně do 24 hod. A vy 10 dnů nic a pak stornujete...To jaksi nejde pokud celou dobu nekomunikujete a to mohl za vás i kdokoliv jiný jak sama uvádíte. Nejste první ani poslední kdo takto na MMB vystupuje,nakupuje, neřídí se pokynu nákupu a má vždy pravdu. |
ODPOVĚDĚT
|