Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 5 neutrálních hodnocení
Markéta D. (maceta1109) ID 503525 , mimibazar.cz/maceta1109 (4. 8. 2022, 10:27)
Paní Mirka je bezpochyby ochotný a vstřícný prodejce ... poznámka k jejím "předepraným látkám"... předepraná látka se rozumí látka nová a předepraná kvůli srážlivosti, nikoliv sepraná a používaná, vystřižená ze starého povlečení... neberte to zle paní Mirko, ale taková informace by měla být součástí inzerátu, foto ne vždy vše odhalí... (F)
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (9. 8. 2022, 23:00)
Látka byla předepraná /předeprané byli v celé velké nabídce asi tři kousky a za odpovídající peníz myslím že poslední jste si vybrala vy/-jsou to zbytky z mého šití, které už nějak nedávám ze zdr. důvodů - povlečení též nabízím nové a orig.balené. Pokud jste měla problém, měla jste dát vědět a látku vrátit - neozvala jste se... Jiná reklamace od nikoho vzhledem k ceně nebyla...
M.Š.
ODPOVĚDĚT
Hana G. (h4n4) ID 52558 , mimibazar.cz/h4n4 (upraveno 23. 7. 2015, 18:05)
U paní jsem si objednávala 16.6. trička a doteď 21.7. nemám ani balíček, ani vrácené peníze. Paní si dovolí mi tvrdit, že ji na poště BEZ PODACÍHO LÍSTKU, který údajně ztratila, řekli, že balíček normálně odešel a dokonce přesné datum, kdy byl vyzvednutý. Prostě LEŽ !!
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (upraveno 21. 7. 2015, 17:12)
Děkuji za fajn hodnocení MILÁ paní Gaislerová, bohužel nejsem asi tak dokonalá jako vy a fakt jsem někam před odjezdem na dovolenou založila podací lístek, který jsem do dnes nenašla.
Ale váš ranní mejlík mi pěkně míchnul žlučí a šla jsem na druhý pokus na poštu.
Balíček se tam včera vrátil jako NEVYZVEDNUTÝ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jen jsme otrhali polepky vrácení a máte ho odeslaný ZNOVU..!!
Poštovné 45,- za které jste si ode mne věcičky brala mě ve finále vyšel na 138,- ale to máte jako DÁREČEK za pozitivní přístup k lidem :) :)
Fotku tentokrát dobře uloženého podací lístku vám pošlu a doufám že tu toto vaše prazvláštní hodnocení vydrží...
Přeju krásné léto a méně stresu do života ...
ODPOVĚDĚT
Hana G. (h4n4) ID 52558 , mimibazar.cz/h4n4 (21. 7. 2015, 16:38)
Vám bych měla popřát naučit se více pořádku. Po vašich mailech jsem na poště byla a podle občanky žádný balíček nenašli...o tom víte, psaly jsme si..takže zase LEŽ, jen se chcete tady na svých stránkách ospravedlnit, ale balíček jste odeslala poprvé teprve dnes...také zajdu tedy znovu na poštu, řeknou mi, zda jsem tam měla nevyzvednutou korespondenci, o tom mají záznamy...ale až po dovolené, už to fakt nestihnu.
ODPOVĚDĚT
Hana G. (h4n4) ID 52558 , mimibazar.cz/h4n4 (23. 7. 2015, 18:00)
Tak na poštu jsem stihla a ujistili mě, že jsem za celý červenec žádnou nevyzvednutou korespondenci NEMĚLA....dnes jsem si po všech peripetiích balíček, údajně posílaný podruhé, vyzvedla, od paní ještě s přidaným tričkem... :-)..beru to jako vstřícný krok, ovšem kdyby se paní normálně přiznala, že prostě zapomněla nebo nestíhala, byla by asi celá záležitost jednodušší.
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (25. 7. 2015, 19:21)
Vstřícné kroky tedy nabízím téměř všem co si u mě objednávají víc věcí - pravidelné díky v hodnoceních to dokazují...
Na poště jsem nebyla já s vámi, stejně jako vy se mnou a mohu napsat vaše oblíbené slovo LEŽ.
Jsem ráda že balík máte doma a tím to pro mě končí... Ufff
(radost)
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (21. 7. 2015, 17:16)
Jj, všechny tu okrádám - a na vás a hlavně zbytečně prodělaném poštovném jsem vydělala úplně nejvíc (L)
A svou chybu o ztraceném podacím lístku jsem uvedla i tady a omluvila jsem se za ní i v mejlíku...
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 438059 (upraveno 24. 3. 2014, 21:22)
(N)bohužel uděluji hodnocení záporné paní jsem se ptata jestli dá slevu na tričko ,-) ale v zápětí jsem se koukala na hodnocení a hned mě přešla chut si něco objednávat :-o :-o :-o tak jsem jí napsala že brát nebudu a ona hned píše hodnocení tak to pak nějak nechápu *-) ptala jsem se jen jestli dáte slevu ale to neznamená že hned budu kupovat a není to v rozporu s pravid. na mmb,chtělo by to si přečíst pravidla....ale nejsem jediná co jsem se koukala na hodnocení Vaše stačí se kouknout na hodnocení starší a je vidět že nejsem sama bohužel to snad mluví za vše
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (upraveno 25. 3. 2014, 21:36)
Vzápětí..?? Druhý den jsem napsala NEUTRÁL,protože se mi to fakt ještě nestalo (paní žebrá o slevu) a když se tedy dám ukecat-přijede odpověd´ - BRÁT NEBUDU, na to jsem tedy dala neutrál... A na to mi večer paní napsala (už po udělení neutrálu) - okopírováno:
tak nakonec brát nebudu nemám na učtě už korunky :-( tak ho nechte volné moc se omlouvám...

Nejlepší je,že za vaše zvláštní chování neutrálem oplácíte + negativ..?? - nejhorší srážka je s blbcem...
Za dobrotu na žebrotu..
Ale stačí si přečíst moje hodnocení - tak to řešit nebudu a přeju vám krásný den ...
Mirka
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (afkusc) ID 68762 , mimibazar.cz/afkusc (27. 9. 2013, 22:43)
Dobrý den Mirko, jsem opravdu zklamaná z Vašeho jednání. Příště by mi přišlo víc fér, aby jste si napsala s maminkou soukromé maily, kde je možné napsat svůj názor. Nevidím absolutně nic špatného na tom zrušit z mé strany rezervaci, poděkovat a omluvit se. Nevím co se Vás na tomto dotklo. Když jsem si najela do Vašich starších hodnocení, koukám, že už nějaké negativy máte a jeden dokonce z objednaného zboží, kdy jste Vy na paní absolutně nereagovala.
ODPOVĚDĚT
Mirka Šulcová (A.krimk.A) ID 18795 , mimibazar.cz/akrimka (upraveno 4. 10. 2013, 18:09)
Doufám že se vám ulevilo, ale příště raději dvakrát měř a jednou řež.... Mejlů jsem napsala dost...
ZÁVAZNÉ objednávky jsou prostě ZÁVAZNÉ z toho důvodu, že nás k něčemu ZAVAZUJÍ... alespon´ tak to většina lidí chápe (L)............
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (afkusc) ID 68762 , mimibazar.cz/afkusc (28. 9. 2013, 10:16)
Vy si proste stale jedete to sve. Ja jsem sem d vam omluvila a s diky jsem rezervaci zrusila a vy se citite dotcena. Vic k tomu nemam co napsat,jen at si u vas daji maminky p ozor,kdyby si koupi rozmyslely,tak vy to neprijmate. Kouknete se do svych negativ,asi se s Vami neda lehce dohodnout. (L)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (afkusc) ID 68762 , mimibazar.cz/afkusc (28. 9. 2013, 10:27)
Ps. U kazdeho eshopu se da objednavka vcas zrusit,zbozi se da po obdrzeni ze zakona do 14dnu vratit,ale vy neakceptujete ani storno druhy den kdyz se ukazalo,ze jde o jiny odstin,nez vypadalo na prvni pohled. Kdybych tusila s kym budu mit tu cest,urcite bych si dala pres prsty,nez abych rezervovala. Tecka,vic o vas uz nechci slyset ,-)
ODPOVĚDĚT
Marie Z. (Mikešek) ID 68548 , mimibazar.cz/mikesek (upraveno 2. 9. 2012, 18:41)
Dobrý den milá Mirko,
děkuji za Váš mailík ohledně omluvy za blokaci zboží. Mrzí mě co se stalo, doufám, že jste již v pořádku. Nemohu ale hodnotit kladně, tak alespoň ruším negativ. Hezký den M.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu