Adéla Ř. (Fidelfi) ID 188911
|
mimibazar.cz/fidelfi
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Frýdek-Místek |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 1. 2009 |
Naposledy: 15. 9. 2019, 21:28
|
|
|
|
|
Hana F. (teckaa)
ID 544473
(20. 4. 2015, 9:06)
|
Rada bych napsala, ze obchod doporucuji, ale chci byt objektivni. Pominu chladnejsi komunikaci , delsi dodaci lhutu zbozi, ktere bylo poskozene, ale okamzite vyreklamovane a nahrazene novym. Problem vsak vidim v tom, ze obchodnici i pres mou urgenci mi stale NEDODALI FAKTURU za zakoupene ZBOZI , i kdyz mi ji slibovali zaslat, na me maily nereaguji.... Zaver, zda vyuzit tento obchod si prosim udelejte sami... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(20. 4. 2015, 9:28)
|
Paní bylo zasláno zboží dle podmínek prodeje. Faktura byla dodána. Reklamace zboží byla vyřízena za 3 dny od obdržení zboží. Paní zřejmě nemá co dělat a proto denně nám v době vyřizování objednávky psala neskutečné množství e-mailů (neodpověděli jsme pouze na jeden). |
ODPOVĚDĚT
|
|
Květa K. (KáKá)
ID 157858
, mimibazar.cz/KaKaa
(upraveno 13. 5. 2015, 11:46)
|
. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea V. (Any)
ID 171762
, mimibazar.cz/Any
(29. 6. 2013, 21:05)
|
Pozor paní posílá zbozi na jinou adresu a pak píše negativní hodnoceni Nejdříve si zkontrolujte kam máte odeslat balík vážená paní.....nikdy jsem tu s nikým problém nemela |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(29. 6. 2013, 21:28)
|
Pani neuvedla jinou adresu. Bohužel nepřebira dobirky. Chyba je na straně zakaznika. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea V. (Any)
ID 171762
, mimibazar.cz/Any
(30. 6. 2013, 11:22)
|
Bohužel pani Adelko,ja vše přebírám vždy.Nikdy jsem tu neměla problém..... Nechápu vaše jednání! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(30. 6. 2013, 12:12)
|
Pri objednavce jste uvedla pouze jednu adresu. Na tom trvame. Je nam lito , že zakaznik neumi přiznat chybu. Na každy email je odpovidano. Denně chodi velmi mnoho objednavek, a všechny dorazi tam kde si zakaznik přeje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza B. (terca.alt)
ID 298725
(17. 9. 2011, 10:56)
|
Dobrý den, balík s kočárkem dorazil rychle. Po rozbalení krabice jsme zjistili, že chybí taška. Ta nám byla nakonec dodatečně poslána. S kočárkem jsme spokojeni, i když jednání prodejce nebylo zrovna příjemné. Maminkám doporučuji zkontrolovat si, zda je v balíku vše, hlavně příslušenství. Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(17. 9. 2011, 11:08)
|
KOČÁRKY JSOU 100% KONTROLOVÁNY U DODAVATELE NA PŘÍTOMNOST VŠECH DÍLŮ, COŽ MOHOU POTVRDIT I OSTATNÍ PRODEJCI TĚCHTO KOČÁRKŮ A PANÍ JSME NAPSALI, ŽE TAŠKA MUSELA BÝT SOUČÁSTÍ A TAKÉ I HMOTNOST ODESLANÉHO KOČÁRKU ODPOVÍDALA NA PŘÍTOMNOST TAŠKY V BALÍČKU. BOHUŽEL JSME NECHTĚLI OBVINIT PANÍ Z TOHO, ŽE POTŘEBOVALA TAŠKU K JINÉMU KOČÁRKU NEBO PRO JINOU PANÍ, TAK JSME JÍ NAPSALI, ŽE SE RADĚJI ZDRŽÍME KOMENTÁŘE CO BOHUŽEL NA ZÁKLADĚ JEJÍHO HODNOCENÍ UDĚLAT NAKONEC NEMŮŽEME PROTOŽE NÁS OBVILINA Z NĚČEHO CO NENÍ PRAVDA. TAŠKA JÍ BYLA NA NAŠE NÁKLADY ZASLÁNA. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza B. (terca.alt)
ID 298725
(17. 9. 2011, 19:35)
|
Znovu napíši, že jsme s kočárkem maximálně spokojeni. Na tom, že taška tam nebyla si budu trvat. Je to moje slovo proti Vašemu, takhle bychom se mohli dohadovat do nekonečna. Taška váží 40 gramů stejně jako folie, ve které byl balík zabalen. Svůj komentář ani přes Váš výhrůžný e-mail nezměním a pokud Vy mi chcete udělit negativní hodnocení, je to Vaše právo. Já jsem udělila hodnocení neutrální Vám, výrobek je perfektní, teď když je kompletní. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva M. (evca012)
ID 241736
(31. 3. 2011, 7:13)
|
Dobrý den,ráda bych vám poreferovala(když jste o mě měla takovou péči), že jsem s panem Kretíkem (Vaší konkurencí) byla naprosto spokojená.Obchodování s ním doporučuji všem!!!! Kočárek mi bleskově v pořádku dorazil, přesně ten typ jaký jsem chtěla.Za ten Váš nevhodný email naopak nedoporučuji obchodování s Vámi, protože vyřizovat si konkurenční boj přes zákazníky se fakt nehodí a nedělá!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(upraveno 31. 3. 2011, 9:23)
|
INFORMOVALI JSME POUZE PANÍ O TOM, ŽE NAŠE KONKURENCE VĚDOMĚ ZASÍLÁ JINÉ TYPY ZBOŽÍ NEŽ SI LIDÉ OBJEDNAJÍ. MÁME O TOM DŮKAZY A JSME JE SCHOPNI POSKYTNOUT. PANÍ SI VYŘIZUJE SVÉ PROBLÉMY NYNÍ NA NÁS, KTERÉ JÍ PORADILA PRÁVĚ NAŠE KONKURENCE, DOPORUČUJEME SE PODÍVAT NA HODNOCENÍ NA MMB I NA NĚKTERÉ ZABLOKOVANÉ ÚČTY Z DŮVODU PODVODÉHO JEDNÁNÍ (NAPŘ. ID 323208). |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva M. (evca012)
ID 241736
(31. 3. 2011, 12:32)
|
Napsala jsem jen svůj názor a trvám si na něm. Nic mazat nebudu!!!!!!Od první chvilky co jsem Vám napsala, že mám zájem o Vámi nabízený kočárek jen lžete, strašíte mě a teď už mi i vyhrožujete!!!Klidně napište správci ať mi účet zablokuje pro lež, ráda mu poskytnu důkaz o opaku. Pokud mě zažalujete za pomluvu, moc ráda Vás zažaluji za pomluvu a vyhrožování též!!Třeba si příště takové jednání se zákazníky rozmyslíte!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(31. 3. 2011, 17:37)
|
PROSÍM NIKDY JSME NEVYHROŽOVALI. SLUŠNĚ JSME NAPSALI, ŽE KOČÁREK NENÍ SKLADEM A PŘI OBJEDNÁNÍ U KONKURENCE AŤ SI PŘEKONTROLUJETE TO CO JSTE SI OBJEDNALA, PROTOKO KONKURENCE ZASÍLÁ JINÉ BARVY NEŽ JSTE SI OBJEDNALI PROTOŽE NEMÁ SKLADEM TO CO INZERUJE. JIŽ TO NEBUDU KOMENTOVAT. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(upraveno 22. 12. 2010, 12:09)
|
Dobrý den, děkuji za rychlé zaslání kočárku. Obchod však hodnotím neutrálně, neboť Vás již přes týden uháním o dodání daňového dokladu. Psala jsem si o něj (dle podmínek prodeje) před odeslání balíku (i tak si myslím, že by jste ho měla přikládat automaticky) a přes několik urgencí ho stále nemám. Takže Vás znovu žádám o jeho zaslání. Děkuji Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(26. 12. 2010, 21:30)
|
STÁLE NEMÁM DAŇOVÝ DOKLAD !!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(upraveno 27. 12. 2010, 20:34)
|
DOKLAD BYL PANÍ ZASLÁN DVA DNY PO ŽÁDOSTI DNE 23.12. BOHUŽEL POŠTA OD 24.-.26.12. NEDORUČUJE. TAKŽE NEVÍME JAK ZASLAT ZDA-LI POŠTOVNÍM HOLUBEM NEBO TO PANÍ PŘIVÉST OSOBNĚ. DÁLE V NAŠÍ FIRMĚ PROBÍHÁ DOVOLENÁ, NA KTEROU SI MYSLÍME, ŽE PO PŘEVÁNOČNÍM SHONU A OBJEDNÁVEK NA POSLEDNÍ CHVÍLÍ - MÁME KONEČNĚ NÁROK. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(27. 12. 2010, 9:18)
|
A po které žádosti??? Když nekomunikujete nemám jinou cestu než psát sem ! Je to Vaše povinnost a máte ho přikládat ke zboží automaticky nikoliv na vyžádání, takže se nevymlouvejte na Vánoce. Pokud ostatním nevadí, že mají zboží bez dokladu, tak mne ano . O návodu k montáži v polštině raději pomlčím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Adéla Ř. (Fidelfi)
ID 188911
, mimibazar.cz/fidelfi
(27. 12. 2010, 20:28)
|
DAŇOVÉ DOKLADY JSOU DLE ZÁKONA VYSTAVOVÁNY NA POŽÁDÁNÍ. TATO INFORMACE JE TAKÉ UVEDENA V PODMÍNKÁCH PRODEJE. BOHUŽEL KUPUJÍCÍ NEČTOU A ZA TO MY NEMŮŽEME. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(27. 12. 2010, 21:14)
|
ZAČÍNÁM TOHO MÍT AKORÁT TAK DOST. MOHU VÁM PŘEDLOŽIT NĚKOLIK EMAILŮ, KDE JSEM DAŇOVÝ DOKLAD VYŽADOVALA, VČETNĚ TOHO PŘED ODESLÁNÍM BALÍKŮ. PODMÍNKY PRODEJE ČTU VELMI DOBŘE, MÁTE TAM, ŽE JE DODATEČNĚ ZASÍLÁTE EMAILEM, TAKŽE NEVÍM, PROČ JSTE MI HO ZASLALA OBYČENOU POŠTOU ???? . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(28. 12. 2010, 18:25)
|
DOKLAD OBDRŽEN, DĚKUJI ! |
ODPOVĚDĚT
|