Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Anna P. (Wikira) ID 201048

Anna P. (Wikira) ID 201048
Ing. Michal Potůček
mimibazar.cz/wikira
Oblast: Brno
Telefon: 607116789
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 2. 2009
Naposledy: 18. 6. 2017, 17:30
Aktualizace: 18. 5. 2016, 20:08
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1145
VŠECHNY FOTOGRAFIE 36
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
BLOGY 6
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Lucie K. (lucie.kovarcikova) ID 182149 (1. 7. 2011, 14:59)
Dobrý den,
brýle dorazily v pořádku a rychle, synovi dobře padnou. Jen si neodpustím připomínku ohledně poštovného, které bylo 90 Kč. Ve skutečnosti je však cena za balík 34 Kč - viz štítek na obálce. Obálka ale určitě nestála 56 Kč. Čili zhruba 50Kč rozdíl v poštovném se mi opravdu nelíbí a žádám alespoň vysvětlení. Na mail jste nereagovala.
Kovařčíková
ODPOVĚDĚT
Monika H. (hejhulka25) ID 327292 (5. 7. 2011, 18:43)
tak jestli paní nebyla pro obálku třeba v Ostravě,to by vycházelo :-p
ODPOVĚDĚT
Anna P. (Wikira) ID 201048 , mimibazar.cz/wikira (6. 7. 2011, 7:23)
Dobrý den,

cenu poštovného inzerujeme u každého zboží i v našich podmínkách prodeje. Vy si objednáte zboží za těchto podmínek, zaplatíte je předem a poté co Vám přijde si stěžujete na cenu?
S člověkem který si stěžuje, že rychle dostal kvalitní zboží za cenu kterou akceptoval při koupi je skutečně radost obchodovat.

S pozdravem

Michal Potůček
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (lucie.kovarcikova) ID 182149 (upraveno 15. 7. 2011, 19:43)
Přečtěte si pořádně mé hodnocení, nestěžuji si na rychlost dodání a kvalitu zboží. To bylo v naprostém pořádku. Pouze na poštovné, které nebylo adekvátní. Na to mám přeci právo. Svou reakcí jen zákázníky odradíte. Vám to skutečně připadá v pořádku a ta špatná jsem já-zákazník, která Vám včas zaplatila?
ODPOVĚDĚT
Anna P. (Wikira) ID 201048 , mimibazar.cz/wikira (6. 7. 2011, 7:23)
Dobrý den,

cenu poštovného inzerujeme u každého zboží i v našich podmínkách prodeje. Vy si objednáte zboží za těchto podmínek, zaplatíte je předem a poté co Vám přijde si stěžujete na cenu?
S člověkem který si stěžuje, že rychle dostal kvalitní zboží za cenu kterou akceptoval při koupi je skutečně radost obchodovat.

S pozdravem

Michal Potůček
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (lucie.kovarcikova) ID 182149 (15. 7. 2011, 16:20)
Přišel mi balíček s dětskými brýlemi. Nelíbilo se mi, že cena za poštovné byla o 50 Kč vyšší (viz štítek na obáce), než jsem ve skutečnosti zaplatila. Cenu jsem při objednávce samozřejmě respektovala, ale uznejte, že je to trochu nefér, když Vám balíček přijde v poloroztrhané obyčejné obálce za nejnižší možné poštovné. Navíc sluneční brýle, které se mohly poškodit. Po prodejci jsem žádala pouze vysvětlení, psala jsem mail, ale bez odezvy.
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (certice 512) ID 295191 (21. 4. 2011, 20:11)
Dobrý večer,
Balíček (G) dorazil včera v pořádku. Věci moc pěkné,jsem spokojená (Y). Ráda jsem s Vámi obchodovala.Přeji pěkné svátky velikonoční (velikonoce15).
Pěkný večer Zdravím Pája a Kačenka (child8)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu