Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Renáta Š. (Rouseanne) ID 2117

Renáta Š. (Rouseanne) ID 2117
mimibazar.cz/rouseanne
Oblast: Benešov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28. 4. 2005
Naposledy: 24. 5. 2022, 18:20
Aktualizace: 21. 10. 2019, 14:23
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 257
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Mám malého mimíska a na poštu se nedostanu moc často, proto pokud na poslání balíčku spěcháte, upozorněte mě prosím, aby jsme se domluvili zda je to v mých silách.
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Kateřina O. (oplka) ID 32939 , mimibazar.cz/oplka (29. 7. 2013, 21:50)
:-SMěsíc čekám na platbu |-)
Sliby...chyby....NEDOPORUČUJI :-(
Kateřina
ODPOVĚDĚT
Zlata V. (koiša) ID 31560 , mimibazar.cz/koisa (upraveno 9. 5. 2013, 12:30)
K obchodu nedošlo - bohužel, ale platba mi byla po 14 dnech vrácena - naštestí, takže měním hodnocení na neutrál. Paní ty Barbienky zřejmě neprodává.
ODPOVĚDĚT
Edita L. (Poppaea) ID 5418 , mimibazar.cz/poppaea (23. 6. 2009, 10:41)
VYŘEŠENO ----------- Dobrý den Renato,
opět se připomínám s nevyřešenou platnou za balíček. Balíček s oblečky Scala a podložkou Belville samozřejmě do dnešního dne nedorazil a nepřišla ani platba, o kterou jsem Vás žádala. Takže znovu: pošlete mi částku Kč 386,- na účet číslo 163683897/0600. Byla bych opravdu ráda, kdyby tato záležitost byla co nejrychleji za námi. Věřte, že ani mně nebaví Vás více než dva měsíce uhánět.

(N) (N) (N) (N) (N) (N). Edita
ODPOVĚDĚT
Edita L. (Poppaea) ID 5418 , mimibazar.cz/poppaea (21. 5. 2009, 10:09)
VYŘEŠENO--------- Dobrý den Renato, je mi líto, ale nedala jste mi jinou možnost než udělit Vám negativní hodnocení. Již měsíc mám u Vás objednané a zaplacené hračky. Do dnešního dne (přestože jste mi již před 14 dny po urgencích slibovala, že zboží posíláte) nic nedorazilo. Na vzkazy a maily nereagujete a zboží prodáváte vesele dál... žádám Vás o vrácení zaplacené částky na můj účet, který jsem Vám již posílala. A každý kdo se chystá u Vás nakupovat by měl počítat s tím, že obchod může dopadout i takto. Edita
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu