Prosím,zasílejte své adresy. Děkujeme!! email: mahdichou@seznam.cz , na vzkazy a objednávky odpovídáme do 48 hod :o) PO-PÁ
|
Petra S. (Petra87630)
ID 307210
(22. 12. 2010, 20:13)
|
V jedné z náušnic chyběl kamínek a nebyly ani trochu tak krasné jak na obrázku, byly do černá. Lepší bych koupila u Vietnamcu. Tímto nemůžu nikomu takový dar dát pod stromek. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
El S. (Mahdichou)
ID 217869
, mimibazar.cz/mahdichou
(29. 12. 2010, 12:40)
|
Dobrý den, náušnice můžete reklamovat, ale bohužel žádný email či vzkaz od Vás nepřišel. Jen toto hodnocení  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Janka J. (gweninka)
ID 326386
(19. 12. 2010, 22:09)
|
Dobrý deň, náušničky prišli v poriadku, jediné čo mi vadí, že tam bol odpadnutý jeden kamienok :/ ktorý sa ale dá dorobiť. Inak všetko prišlo ok. Prajem pekné sviatky Janka J.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
El S. (Mahdichou)
ID 217869
, mimibazar.cz/mahdichou
(upraveno 20. 12. 2010, 23:38)
|
Dobrý večer, naušničky je možné i vyměnit. Také Vám přeji krásné a pohodové svátky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marie L. (Lajbys)
ID 102640
(8. 11. 2010, 21:58)
|
Paní Andrea mi vyšla vstříc,že mi za povlečení vrátila zpět peníze, jelikož bylo kazové , ale mrzí mě, že jsem musela za zboží platit 2x60Kčpošt.a to mi už nevrátila . To že bylo povlečení nižší gramáž mi tak ani nevadilo,s tím jsem počítala,ale že bude kazové jsem nevěděla.V inzerátu bylo(super krásné povlečení ...)Fleky byly dost vidět a radost jsem z toho tedy neměla .Proč mám tedy platit 2x za poštovné,pokud nebyla vina na mé straně? To by správný obchodník neudělal. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
El S. (Mahdichou)
ID 217869
, mimibazar.cz/mahdichou
(10. 11. 2010, 16:43)
|
Bohužel, povlečení před odesláním se nedá zkontrolovat, jelikož by již nebylo originálně zabalené a to by se Vám jistě také nelíbilo. Dovnitř nevidím. Kazové povlečení Vám nebylo schválně odesláno, já povlečení nevyrábím jen prodávám. Navíc v podmínkách prodeje stojí, že při reklamaci je vrácená částka pouze za zboží, nikoliv za poštovné a s tím jste souhlasila, pokud jste si objednala zboží. Nižší gramáž byla rovněž uvedena v popisu zbož |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika Č. (nemakovapanenka)
ID 108652
, mimibazar.cz/nemakovapanenka
(28. 9. 2010, 22:42)
|
Dobrý večer, děkuji za balíček s povlečením. Mrzí mi jen, že na polštářích není žádné zapínání/chybí knoflíky i dírky/ jako je na dece. Na jedné dece jsou špatěn ušity dírky takže to nesedí s knoflíky. Zítra na to vlítnu a něco s tím udělám, povlečení potřebuji v pátek jako dárek, proto ho neposílám zpět. Vy za tohle asi nemůžete, protože to bylo v originálním obale od výrobce, ale ten by si na to měl dát pozor. Díky za obchůdek Veroniak |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Hana K. (HARANA)
ID 200572
(15. 3. 2010, 10:23)
|
Dobrý den, povlečení dnes dorazilo, jsem trochu zklamaná - u zeleného neodpovídají barvy ani provedení, na obrázku je krásné, ve skutečnosti bohužel NE , druhé povlečení je pěkné i lépe ušité. I přesto děkuji |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Mia T. (Miaesthe)
ID 276253
(24. 2. 2010, 18:52)
|
Dobrý den,dnes mi dorazil balíček,jsem trochu zklamaná,povlečení je sice pěkné,ale vybrala jsem si fialové a přišlo modré....no nevadí,tak snad příště to bude lepší. Děkuji i tak Mia  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|