![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
silvie f. (silvief) ID 18 (1. 12. 2011, 5:28) |
Dobrý den, dávám neutrální hodnocení. Po 2 měsících od zakoupení věci žádáte o vrácení zboží, jelikož v Tescu v letáku je nyní ta samá věc za stejnou cenu. Hrozíte špatným hodnocením.Nechápu, jak si to vůbec můžete dovolit? Když si zakoupím věc v kamenném obchodě a půjdu ji za 2 měsíce vrátit, myslíte, že mi ji vezmou zpět? K obchodování Vás nedoporučuji. ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Markéta V. (KetaV) ID 225679 (2. 12. 2011, 16:07) |
Dobrý den, paní mi dává "neutrální" negativní hodnocení bez předem uvedeného e-mailu. Zkoušela jsem se s paní domluvit e-mailem, jelikož jsem koupila použité zboží za plnou cenu jako nového i když v té době nikde daná věc nebyla ve slevě v letáku, jak uvádí u mého hodnocení. Bohužel musím tedy napsat, že díky jejímu (jak uvádí neutrálnímu) tj. "negatvinímu" hodnocení musím i já napsat "Vás nedoporučuji" nepřijde mi seriózní jednání, e-ma |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |