Jana B. (janabruhova) ID 23340
|
|
mimibazar.cz/janakleinanderova
|
Oblast: Chomutov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 14. 9. 2006 |
Naposledy: 11. 1. 2017, 13:35
|
Aktualizace: 9. 1. 2017, 13:49
|
|
|
|
|
Kamila D. (kamids)
ID 237792
, mimibazar.cz/kamids
(8. 2. 2016, 7:35)
|
Bohužel mi nezbývá jiná cesta,než Vám napsat vzkaz do hodnocení.Koupila jsem od Vás bundičku,na které jsou čárky od propisky.Neustále Vám píšu emaily o adresu kam budičku poslat nazpět .Od 3.2. se mnou nekomunikujete, ač jste přislíbila vrácení peněz. Bohužel nemám Vaší adresu,kam bundu poslat !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (janabruhova)
ID 23340
, mimibazar.cz/janakleinanderova
(8. 2. 2016, 12:27)
|
Dobrý den....bohužel jsem se nedostala na net dříve...o víkendu počítač neotvírám. Adresu jsem poslala a není důvod se znepokojovat...Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka J. (lendak)
ID 16265
, mimibazar.cz/lendak
(upraveno 10. 12. 2012, 23:29)
|
Dobrý den. Koncem listopadu jsem Vám poslala peníze za Cleo de Nile a balíček ani odpověď nikde... Vraťte mi prosím peníze. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka J. (lendak)
ID 16265
, mimibazar.cz/lendak
(10. 12. 2012, 23:28)
|
Platba proběhla 26.11., dnes je 10.12. a balíček nikde! Proč tedy píšete, že máte panenku skladem?! Tři dny jsem čekala na odpověď a navíc jsem u Vás našla další negativní hodnocení o nedoručení balíčku... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka D. (nelad)
ID 65408
, mimibazar.cz/nelad
(20. 1. 2012, 17:04)
|
Dobrý den, možná jsme první z touto zkušeností, přesto: u paní Jany jsme si objednala 2 bundy s dodací lhůtou 2-3 týdny. Před ukončením lhůty jsme se s paní zkontaktovala a zjistila, že jednu z bundiček, které došly, stihla prodat (druhá nedošla vůbec, ale to se u H&M stává, neřeším). Takže pro mě nespolehlivá prodávající. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (janabruhova)
ID 23340
, mimibazar.cz/janakleinanderova
(upraveno 25. 1. 2012, 8:56)
|
LENI-BUNDY JSEM OBJEDNALA V POLOVINE PROSINCE:::BOHUZEL OBJEDNAVKA POTVRZENA NEBYLA A PODKLADY K PLATBE JSEM NEZASLALA. MRZI MNE TO ALE TAKTO SE TO NEKDY STANE ZE VECI NEPRIJDOU. TA BUNDA CO JSEM MELA IHNED NA PRODEJ BYLA VRATKA OD JEDNE PANI A V TOM MOMENTU JSEM SI TO NEUVEDOMILA : URCITE SPOLEHLIVA PRODAVAJICI JSEM A NEBYLO TO NIC PROTI VAM ABYSTE SE URAZILA. JESTE JEDNOU SE OMLOUVAM A VERIM ZE JSEM VAS NIKTERAK NEPOSKODILA.JANA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina V. (vichitz)
ID 234538
(5. 4. 2012, 14:07)
|
LENI JÁ ČEKÁM 6 TÝDNŮ TÝDEN PO ZAPLACENÍ JAK MI PANÍ PSALA ŽE UŽ ZBOŽÍ MÁ MI ODEPSALA ŽE VESTU POSLALA JINDE A BUNDA NEBYLA RESP.3 Z MNOHA BYLY PROŘÍZLÉ A JÁ HOLD MNĚLA SMŮLU ŽE SE NA MNĚ NEDOSTALO ALE CHTĚLA JI ZAPLATIT TAKY SAMOZŘEJMĚ A TED NAPSALA NEPŘÍTOMNOST TAKŽE ZATÍM NEMÁM ANI OBLEČENÍ ANI PENÍZE TO JE ZATÍM MOJE ZKUŠENOST TAK UVIDÍM JAK TO BUDE PROBÍHAT DÁL |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sandra M. (Sandruse82)
ID 70275
, mimibazar.cz/sandruse82
(11. 8. 2010, 8:16)
|
Já jsem teda obchodem s paní Janou byla velice zklamaná na šaty které jsem si měla vzít na svatbu, jsem čekala 3 týdny, přesto mi paní napsala 3 dny před odjezdem na svatbu, že šaty nebudou, že má jen v malé velikosti a jiné barvě..Každý týden jsem jí 2x připomínala,že je musím mít doma do 11.srpna,v ničem podle ní nebyl problém... Takže pro mě negativní zkušenost.Čekám na vrácení peněz, doufám že alespoň to proběhne v pořádku |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana B. (janabruhova)
ID 23340
, mimibazar.cz/janakleinanderova
(23. 8. 2010, 10:10)
|
Sandro,penízky máte na učtě.....omlouvám se ,ale bohužel s H&M to tak někdy je,že přijde uplně jiná velikost ,nebo jiná věc...prosím za prominutí a ještě jednou se omlouvám...Jana. |
ODPOVĚDĚT
|