![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Klára B. (labakan) ID 224939 (upraveno 13. 3. 2016, 19:05) |
Podklady zaslány 26.2, 1.3.objednávka zrušená. v tomto případě zbytečně vynaložená práce a proto dávám za tento"obchod" neutrál ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jana J. (cvicitleka) ID 233951 , mimibazar.cz/cvicitleka (13. 3. 2016, 15:38) |
nesouhlasím, obchůdek jsem musela zrušit z určitých důvodů. Slušně jsem vám to oznámila. Někdo by vám to ani nenapsal. Zbytečně přeháníte. ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Klára B. (labakan) ID 224939 (13. 3. 2016, 19:08) | |
Dle obchodních podmínek se objednávky ruší do 24 hodin a né za 5 dní, tak nevím co to tu na mě zkoušíte. Kdyby se takhle choval každý, tak nedělám nic jiného než chystám balíčky a zase vybaluji, takhle se opravdu neobchoduje ![]() ![]() |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Jana J. (cvicitleka) ID 233951 , mimibazar.cz/cvicitleka (22. 3. 2016, 22:27) |
Já když prodávám zboží, tak čekám, až mně zaplatí a až potom balím. Já nemám žádnou zbytečnou práci. To máte špatně nastavené a nepište, že máte zbytečně vynaloženou práci . Takhle to dělá většina, co jsem se bavila. Normálně bych nedávala žádné hodnocení. A nepište, že jsem mstivá. Napsala jsem vám taky neutrál, za ten váš- nenechám si to líbit. To se nesmím ani ozvat na váš komentář? Když vy mně dáváte negativní, tak já taky. A s tím jsem skončila. | |
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Šárka M. (saricek) ID 4385 , mimibazar.cz/saricek (18. 2. 2014, 6:32) |
Milá Jani ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |