Jana L. (Hanale) ID 249210
|
|
mimibazar.cz/hanale
|
Oblast: Karviná |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 10. 2009 |
Naposledy: 20. 9. 2024, 8:36
|
Aktualizace: 20. 9. 2024, 8:36
|
|
|
|
|
|
Barbora K. (barbora k)
ID 168719
, mimibazar.cz/barbora k
(15. 1. 2014, 9:43)
|
U paní Jany jsem si zakoupila set oblečení, 2 ks odpovídaly popisu, jeden na půl a 1 sice tepláčky za 29,-Kč ale měly být krásné. Bohužel přišly tak, jak by je člověk právě sundal z dítěte který je nosil týden. Paní chtěla poslat celý set zpět, s tím že až příjde, pošle mě peníze. Šlo mě o princip, ale paní byla arogantní a hned ve 2 meilu napsala, že další obchůdek uzavírat nebudeme NEDOPORUČUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana L. (Hanale)
ID 249210
, mimibazar.cz/hanale
(15. 1. 2014, 14:13)
|
Proč nenapíšete hodnocení hned, jak ho řešíme?? Po více jak týdnu Vám to pořád vrtá v hlavě? V prvním meilu jsem nabídla vracení zboží, v druhém meilu potvrdila, že zaplatím i zpáteční poštu, ve třetím meilu potvdila nabídku na vrácení zboží. Beru zpět celou objednávku, tak jak to mám v podmínkách prodeje. Jak mám vyjít více vstříc? Na mikince za 39,- paní uznala, že je tam více než mých avizovaných minimum žmolků, tepláčky za 29,- byly údajně zašpiněné. Jednalo se o věci ve vel. 74. Paní chtěla vlastně jen omluvu, jak nakonec psala, jenže já na dálku nemohu posoudit, zda jsem se vůbec nějak "provinila", zboží prohlížím i popisuji poctivě a nemám zapotřebí posílat hadry na vyhození. Paní nicméně na vrácení zboží nakonec kývla. Chtěla ho poslat na dobírku, což jsem odmítla. Komunikaci paní ukončila slovy, že se z komára udělal velbloud a odmlčela se. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(5. 10. 2012, 11:25)
|
Dobrý den, bohužel nemůžu udělit pozitivní hodnocení. Obchůdek proběhl sice rychle a zboží je krásné, ale bohužel špatně změřené, takže nám na nic. Vrácení nebylo nabídnuto a ani omluva nepřišla, škoda... Podle paní je to riziko přeměřování a každý metr prý měří jinak, hmmm zajímavé... Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana L. (Hanale)
ID 249210
, mimibazar.cz/hanale
(upraveno 10. 10. 2012, 23:26)
|
ANI OMLUVA NEPŘIŠLA?? PŘEČTETE SI MEIL, HNED TEN PRVNÍ. A O RIZIKU PŘEMĚŘOVÁNÍ JSEM VÁM PSALA VÍCE NEŽ DOST, NEBUDU SE DÁLE ROZEPISOVAT. PEVNĚ VĚŘÍM, ŽE JE TO PRVNÍ I POSLEDNÍ NÁKUP. PŘEMĚŘUJI DENNĚ MINIMÁLNĚ 15 KS OBLEČENÍ A NIKDO Z NAKUPUJÍCH KROMĚ VÁS PROBLÉM NEMĚL... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(5. 10. 2012, 14:18)
|
promiňte, ale tohle podle mě není omluva: "Dobrý den, to je mi líto, leč je to riziko přeměřování, měřeno jinak a jiným metrem se to bohužel stane." Jaký metr máte??? Pokud neumíte měřit, tak radši nepřeměřujte! Ušetříte si čas a ostatním peníze... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana L. (Hanale)
ID 249210
, mimibazar.cz/hanale
(5. 10. 2012, 14:21)
|
Nebudu se k tomu již vyjadřovat a hlavně přeji ostatním, u kterých paní nakupuje, pevné nervy i žaludek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(5. 10. 2012, 15:28)
|
moc milé, jen naštěstí jinde jsem problémy neměla, až u vás |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Jana L. (Hanale)
ID 249210
, mimibazar.cz/hanale
(30. 11. 2012, 18:58)
|
Jasně, stačí přečíst vaše hodnocení. Jako prodávající samé superlativy, ale běda, jak se Vám jako nakupující něco znelíbí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenka K. (kenla)
ID 275243
, mimibazar.cz/kenla
(14. 7. 2013, 11:12)
|
docela nechápu, jak jste na tohle přišla... jediné špatné hodnocení jako "nakupující" mám jen od Vás... |
ODPOVĚDĚT
|