|
Dana K. (kafotka)
ID 140397
(upraveno 27. 1. 2013, 20:49)
|
Dobrý den, na základě vyřešení situace měním hodnocení z negativního na neutrální. Po měsíci mi manželé vrátili peníze. Chci poděkovat uživatelkám MMB za podporu při řešení sporu a paní Mertové z podpory serveru MMB - bez její pomoci bych peníze dostala až soudní cestou. Supová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dana K. (kafotka)
ID 140397
(upraveno 27. 1. 2013, 20:50)
|
viz výše |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana K. (kafotka)
ID 140397
(upraveno 27. 1. 2013, 20:50)
|
viz výše |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Radka Kouřilová (polara)
ID 46547
, mimibazar.cz/polara
(22. 1. 2013, 18:03)
|
Nedá mi to než reagovat. Jste naprosto v právu, jejich chyba, že poslali obyčejně. Musí vám vrátit celou částku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dana K. (kafotka)
ID 140397
(24. 1. 2013, 10:47)
|
Dobrý den, ano, souhlasím s Vámi, že zboží mělo být zasláno doporučeně, tedy tak, jak bylo smluveno. Napište toto do hodnocení prodávajícího a doporučuji nadále řešit soudně. S pozdravem Mertová MIMIBAZAR - podpora mailto:podpora@mimibazar.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana V. (janinena)
ID 229856
(24. 1. 2013, 11:28)
|
Také se přidávám,paní Dana je každopádně v právu.Chyba je jednoznačně na straně prodávajícího.Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Ingrid M. (Inesita_T)
ID 224715
(24. 1. 2013, 12:13)
|
Tak tohle se prostě nedělá ..... ........ Nebylo by lepší odeslat zbytek peněz, omluvit se paní Dance, dohodnout se na smazání negativního hodnocení a vše urovnat, paní Michaelo? Špatně se s tím žije, je to krádež... A manžela už neposílat na poštu ..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Marie S. (merza)
ID 128401
(22. 1. 2013, 21:56)
|
taky mi to nedá nereagovat paní Dana je jasně v právu, doporučená zásilka s pojištěním by stálo 37,- takže ještě by měli 3,- k dobru, mohu Vám říct že já jsem komerční prodejce a balíku jsem poslala možná 3000ks a žádný doporučený balíček se nestatil, takže i kdyby byl pojištěný na 500,. v 99,99% by došel v pořádku, takže prodejce který Vám hodinky měl poslat jak jste byli domluveni je povinen Vám vrátit plnou cenu možná ani zboží neposlal a norm |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra L. (Marmil)
ID 153155
, mimibazar.cz/marmil
(22. 1. 2013, 23:27)
|
Přidávám se k maminkám - p. Dano jste v právu a to je jejich problém, že to poslali špatně, takže bych opravdu požadovala celou částku včetně poštovného A pokud by dělali problémy, tak bych to řešila jinou cestou Jak si vůbec toto můžou dovolit!!!!!?????? Držím palce Dany!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ingrid M. (Inesita_T)
ID 224715
(24. 1. 2013, 12:10)
|
Tak tohle se prostě nedělá ..... ........ Nebylo by lepší odeslat zbytek peněz, omluvit se paní Dance, dohodnout se na smazání negativního hodnocení a vše urovnat, paní Michaelo? Špatně se s tím žije, je to krádež... A manžela už neposílat na poštu ..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana N. (janeuw)
ID 63592
, mimibazar.cz/janeuw
(24. 1. 2013, 14:36)
|
Dobrý den, i já se přidávám na stranu paní Dany, paní prostě udělala chybu, buď chtěla vydělat na poštovném, proto poslala obyčejně, nebo možná balíček neposlala vůbec, to ví jenom ona. Ale v tom předvánočním shonu se klidně ztratit mohl. Každopádně je zodpovědnost na ní a měla by vrátit celou zaslanou částku, bohužel jí asi svědomí nic neříká. Paní Danu znám prostřednictvím MMB, už jsme spolu mnohokrát obchodovaly, a je to moc milá a spolehlivá maminka, takže držím palce. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka P. (Elilen)
ID 315168
(24. 1. 2013, 18:16)
|
Dani já teda zírám, jak v dnešní době někdo může poslat tak hodnotnou věc OBYČEJNĚ, jen úplný pako, to se na mě nezlobte. Pro mě jsou to zloděni, vrátit plnou výši částky, to je úplně samozřejmé, jejich vina, jestli chcou mít nálepku zloději, to se jim moc dobře žít nebude, držím palce Lenka |
ODPOVĚDĚT
|