|
|
LENKA M. (LENYMAX)
ID 87684
, mimibazar.cz/lenymax
(4. 6. 2012, 20:42)
|
Tak bohužel opět na 3 maily neodpovezeno už nevím co a jak chci vědět co crosky měla jste je pred týdnem poslat a nic nutně je potřebuji |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Pavla S. (Pavlase)
ID 400471
(25. 5. 2012, 11:07)
|
Díky negativním hodnocením jsem včas neodeslala peníze...Díky a vám ostatním držím palce, ať je od této osoby dostanete zpět. Jen pro info všem, dotyčná s největší pravděpodobností nyní prodává na portálu Aukro pod následujícím nickem : bfesslov (2). I když předpokládám, že vy, kdo s ní máte zkušenost, máte v hlavě i její jméno  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Pavlína Z. (pafka)
ID 80
, mimibazar.cz/pafka
(upraveno 28. 5. 2012, 15:49)
|
mohu opravit původní negativní hodnocení: po delším čekání boty dorazily. škoda, že z nějakého důvodu (těžko říct, zda z liknavosti nebo třeba kvůli nezvladatelnému množství objednávek či z nějakého jiného osobního důvodu) nedošly v původně slíbeném termínu. ale vše dopadlo dobře a musím říct, že na moje maily paní fesslová odpovídala. takže já už mohu poděkovat a držím palce, ať jsou nakonec spokojeny všechny zainteresované strany. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
LENKA M. (LENYMAX)
ID 87684
, mimibazar.cz/lenymax
(23. 5. 2012, 6:06)
|
Dobrý den už po4 se ptám jak to vypadá scrosikama prosím odpověď nevím kam už napsat |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Hana B. (haka21)
ID 101091
, mimibazar.cz/haka21
(upraveno 28. 5. 2012, 10:37)
|
Dnes mi byly boty dodány |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina D. (martinaD)
ID 104379
(upraveno 18. 5. 2012, 14:37)
|
Prosim o zaslani botu nebo vraceni penez na ucet. Dekuji  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kamila P. (Přádovka)
ID 16448
, mimibazar.cz/pradovka
(4. 5. 2012, 7:59)
|
Dobrý den, i já jsem bohužel velmi zklamaná..sice mi paní Barbora včera téměř po měsíci peníze vrátila,ale jako prodávající doporučit nemůžu...nenabízejte to,co nikomu dodat nemůžete..zbytečně promarněný čas...Kamila  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra Topolčany (Top)
ID 47437
, mimibazar.cz/top
(upraveno 4. 5. 2012, 13:44)
|
Dobrý den Báro, děkuji za balíček s Crocs a vrácení peněz za nedodané boty. S pozdravem Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Libuse H. (lib34exe)
ID 202075
, mimibazar.cz/lib34exe
(24. 4. 2012, 19:55)
|
Barčo,je mi líto,že bunda nedorazila ani po šesti týdnech,ale vrácení platby bylo okamžité,jen doufám,že máte jen špatné období a obchůdky s Vámi budou dále v pořádku.Přeji hodně štěstí a dalším doporučuji.Líba P.S. Milé Dámy,není vždy vše v poho i když se snažíte sebevíc,ruku na srdce!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Alena S. (alumina)
ID 85803
(upraveno 24. 4. 2012, 9:52)
|
Stále zvažuji jaké hodnocení napsat. Boty jsem objednala, obratem zaplatila, paní slíbila odeslání po Velikonocích, pak na konci tydne a je konec dalšího týdne a já boty stále nemám. Mrzí mě to dřívější nákup mé známe byl oka, tak jsem dala na doporučení a asi se taky nedočkám a paní se bude odvolávat na nedoručený mail, nedodanou adresu a podobně jak níže v uvedených hodnoceních. Takže co, mám čekat boty nebo peníze zpět na účet? Děkuji Alena P.S. pro upřesnění, po napsání hodnocení (nevím zda to s tím má nějakou souvislost) mi přišel email, že balíček dnes odeslán. Tak nevím, snad to dokonce i dobře dopadne. Jenom nechápu logiku věci, proč paní bere objednávky, když to pak končí tím, že dostává negativní hodnocení. Ale co, každý jsme jiný, že. P.S.S. tak po všech útrapách mám zboží doma, sice pomotaná adresa a tak, ale i tak to dorazila. Přes všechny komplikace zboží v pořádku dodáno. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika Č. (sola)
ID 1383
, mimibazar.cz/monika
(upraveno 8. 2. 2012, 9:16)
|
Věci krásné,jen dlouhá čekací doba. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Irena Š. (tukanek)
ID 3799
(upraveno 5. 12. 2011, 14:18)
|
Paní Báru mohu jako prodávající doporučit. Irena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana Z. (Jájouch11)
ID 99903
, mimibazar.cz/jajouch11
(8. 8. 2011, 0:05)
|
No tak že konečně obchod vyřešený, peníze vráceny ufff ale pro mě už nikdy více a ostatním radím dobře si toto rozmyslete!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana K. (hanka.ny)
ID 22652
, mimibazar.cz/hanka1979
(4. 8. 2011, 10:47)
|
Též jsem měla objednané CROCSy (9.6.) a dnes mi paní Bára vrátila peníze na účet. Jsem ráda, že mám obchod vyřešený - totéž přeji všem ostatním  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jarmila W. (wei)
ID 121360
, mimibazar.cz/wei
(1. 8. 2011, 16:28)
|
Přidávám se do skupiny rozčarovaných zákazníků. 12. 6. jsem objednala patery CROCSy (s dobou dodání 2-3 týdny-potvrzenou paní Bárou mailem), podklady k platbě přišly za 12 dní (paní se omluvila, že měla rodinné problémy-to bych pochopila), já zaplatila. Na můj dotaz 13.7. jsem se dozvěděla, že se balík ztratil a vše je přeobjednané (prý je to ve vzkazech - ano bylo). |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jarmila W. (wei)
ID 121360
, mimibazar.cz/wei
(1. 8. 2011, 16:33)
|
Stát se to se může... 31.7. jsem po zásilce pátrala znovu, přišla mi následující odpověď: -Dobrý den, zaslala jsem Vám penízky na účet, měla byste je tam mít, moc se omlouvám objendávek bylo moc a nějak jsem přecenila své síly to zvládnout. Moc se omlouvám nějaké botky mám skladem mrkněte zda byste něco nevybrala, příšít týden opět nějaké přibydou.. Nezlobte se Hezkou neděli Bára - Jediným pozitivem celé transakce je, že peníze se na účtě objevily. A já jsem o zkušenost bohatší. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Denisa M. (kitar)
ID 283989
(21. 7. 2011, 9:29)
|
Dobrý den.Také se přidávám s tím, že paní neodpovídá na e-maily.Moc mě to mrzí.Jeden obchůdek proběhl super a na další dotazy žádná odpověď.Přitom albíčko super.Ráda bych objednávala.Prosím paní kdyby se ozvala.Denisa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta V. (markeťáček)
ID 222639
(upraveno 16. 5. 2011, 13:14)
|
Tak bohužel i já se musím přidat k negativnímu hodnocení . Objednala jsem si u paní kabát Desigual za 2.000,-Kč a bylo mi slíbeno, že dodávka bude do 14. dnů. Už je to měsíc a kabát nikde a paní na moje maily nereaguje . V žádném případě nedoporučuji u této paní cokoliv objednávat Nakonec se mi paní ozvala a vše vyřešila vrácením peněz. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Aneta H. (Razitkooo)
ID 263572
(upraveno 29. 5. 2011, 13:50)
|
Bohužel po dvou emailech na které paní nereaguje a neodpovídá, musím napsat své první negativní hodnocení. Objednala jsem si u paní brýlky, které mi nejdříve s malým spožděním dorazily, ale v jiné barvě než jsem objednala. Paní se mi omluvila a dohodly jsme se, že je pošlu jiné zájemkyni a paní Fesslová mi objedná brýle v barvě, kterou jsem chtěla. Teď je zhruba přes měsíc a paní mi brýle ani peníze neposlala a na emaily, jak už jsem psala, neodpovídá./////// Dopsáno 29.5.2011 //////// nakonec se mi paní Fesslová ozvala a domluvili jsme se na vrácení peněz.. peníze mám na účtě, takže je vše z moji strany v pořádku. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|