|
|
Vendula M. (mojzeska)
ID 44680
(7. 9. 2018, 7:44)
|
Zboží objednáno 28. 8.2018, odpověď 28. 8. 2018 s tím, že se prodejce ozve co nejdříve … k 7. 9. 2018 stále bez další odpovědi … takže objednávám jinde  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Milan M. (MKosmetika)
ID 295415
, mimibazar.cz/MKosmetika
(7. 9. 2018, 11:10)
|
Dobrý den. Už jsem psala email, že se omlouvám. Měla jsem rozepsanou zprávu a nevšimla jsem si že jsem email neodeslala. Hezký den |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Monika Potůčková (babako.cz)
ID 288372
, mimibazar.cz/babakocz
(10. 3. 2017, 11:17)
|
Negativní hodnocení nemám ráda, ale jsem více než rozpačitá. První kontakt 27.2., každý dotaz čeká na odpověď minimálně 3 dny a teď, když jsem potvrdila 7.3. ráno po 9.hodině, že mám o zboží zájem a že jej chci na dobírku, protože komunikace trvá a trvá, se nic neděje. Objednávku jsem právě zrušila a byť jsou ceny super, výběr široký, už se sem nejspíš nepodívám. Jinde jsem napsala dotaz a paní mi odpověděla ihned.....  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Iva H. (Ivabel)
ID 481067
(upraveno 12. 3. 2017, 20:01)
|
Úplně stejná zkušenost Zaslala jsem svou objednávku, kde nechybělo vůbec nic. Po třech dnech mi mailem byla potvrzena, ale bez dodacích a platebních podmínek s tím, že mi bude ještě potvrzeno mailem. Další čtyři dny se nic nedělo, tak jsem mailem zase připomněla. Žádná odpověď. Po celkových 10 dnech čekání jsem svou objednávku zrušila a objednala u jiného prodejce zde na MMB, který okamžitě reagoval a byl velmi ochotný... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Iva H. (Ivabel)
ID 481067
(10. 3. 2017, 13:15)
|
Náchápu, proč to tomuto prodejci tak dlouho trvá a nekomunikuje. Jsem ochotna si na zboží i nějakou dobu počkat, ale musím vědět, na čem jsem!!! Komunikace je přece základem každého dobře fungujícího vztahu!!! A i bez eshopu lze efektivně fungovat a kdo to neumí, nemá tu na MMB co dělat  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lucie D. (Lucciella_L)
ID 481074
(5. 3. 2017, 21:09)
|
Uděluji neutrální komentář jen díky příznivým cenám - jinak bych musela být negativní. Komunikace přes e-maily hrozná (čekání 2-3 dny), telefonický kontakt? Telefon nikdo nebere (v údajnou pracovní dobu), pak přijde sms, ať napíši e-mail (který jsem posílala již před 2 dny). Objednávka proběhla 13.2., e-mail s podklady až 19.2., úhrada 20.2. Zboží dorazilo až 3.3. Když jsem se po týdnu domáhala zaplaceného zboží, bylo mi sděleno, že se teprve objedná |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Milan M. (MKosmetika)
ID 295415
, mimibazar.cz/MKosmetika
(6. 3. 2017, 14:22)
|
Dobrý den omlouvám se, dotazů a emailů je hodně. Objednávky se vyřizují všechny. Děkuji za pochopení. Hezký den |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Milan M. (MKosmetika)
ID 295415
, mimibazar.cz/MKosmetika
(6. 3. 2017, 22:38)
|
Prosím ještě pro všechny ostatní, email pro zprávy je pouze mkosmetika2014@gmail.com. Z druhého emailu chodí pouze informativní emaily o stavu objednávek. Děkuji za pochopení. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Denisa V. (dedelib)
ID 174498
(8. 3. 2017, 0:09)
|
Za me uplne stejna zkusenost...tezka domluva.....jeste jakztakz komunikace do doby objednavky... po zaplaceni komunikace zadna......zbozi pres urgence.ze to specha dorazilo az za 14 dni.....jiz jsem tu vyzkousela i dalsiho prodejce MK taky bez problemu.tak proc si nevybrat nekoho jineho a usetrit si nervy.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Michaela Trnová (textiladler)
ID 32536
, mimibazar.cz/textiladler
(upraveno 27. 2. 2017, 17:52)
|
- negativ upraven, vše dořešeno |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Milan M. (MKosmetika)
ID 295415
, mimibazar.cz/MKosmetika
(26. 2. 2017, 21:11)
|
Dobrý den platba je vrácena do zákonné lhůty. A jak jsem již psala i do emailu. Za normálních okolnosti se eshopům nedá vracet načaté zboží, jsem jedna z mála. Doufám, že nyní je již vše vyřešeno. Děkuji hezký den |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Michaela Trnová (textiladler)
ID 32536
, mimibazar.cz/textiladler
(27. 2. 2017, 17:49)
|
děkuji, platba je již na účtě, omlouvám se za toto hodnocení ale bohužel jsem neměla již jinou možnost jak se s vámi spojit a upozornit když mi nereagujete na mejly, to asi z druhé strany musíte pochopit... nejedná se pro mě o malou částku. Děkuji za pochopení. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Milan M. (MKosmetika)
ID 295415
, mimibazar.cz/MKosmetika
(27. 2. 2017, 20:06)
|
Dobrý den děkuji. Jinak i pro ostatní. Stačí prosím jeden email, vše vyřizuji. Dříve byl v provozu eshop. Bohužel MK zakazuje internetový prodej, eshop se musel zrušit a nyní objednávky vyřizuji jen po emailech, což je časově hodně náročné. Zatím aspoň takto, než nám to MK zarazí úplně ten prodej za tyto ceny. Tak prosím za trpělivost. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka B. (jitule458)
ID 136476
(21. 11. 2014, 14:06)
|
Dobrý den, |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|