|
|
Iveta Č. (raraskov)
ID 22022
, mimibazar.cz/cizata
(21. 11. 2016, 19:48)
|
Objednavka 6/11, platba do 21/11 nedorazila. Odeslana urgence 21.11., a az pote jste rezervaci Vami objednaneho zbozi zrusila... .... dekuji Vam , hezky den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina K. (Kollarova)
ID 311052
, mimibazar.cz/kollarova
(upraveno 24. 11. 2016, 7:50)
|
Dobry den, udaje k platbe od Vas mi vůbec neprisly, protože jsem jen poptávala, pote jsem nakoupila jinde, na Vasi urgenci jsem odpovedela, že jsem si zboží nerezervovala a omluvila se se nedorozumnění, vzdyt neni nikoho povinnosti nakoupit, jen pri dotazu na zbozi...myslie si, ze je nutne psat si takove veci do hodnoceni? Ja ani nemam tolik casu.. preji Vam prijemny adventni cas a radost z hezkych chvilek... Kata |
ODPOVĚDĚT
|