Iveta H. (Kikuška) ID 3365
Iveta Honzíková
|
mimibazar.cz/ivetah
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Plzeň |
|
Telefon: 608119369 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 7. 2005 |
Naposledy: 26. 1. 2021, 21:59
|
Aktualizace: 28. 11. 2020, 21:45
|
|
|
|
|
Petra K. (petrakuliska)
ID 384135
(11. 2. 2016, 7:50)
|
Dobrý den, píšu ohledně té zelené bundičky z H&M vel. 116. Pěkná tedy rozhodně není má na spodním lemu dírky na rukávech taky. A na předním díle má jakoby flek od žehličky. Takovéhle vady se sluší napsat. Z bundy jsem zklamaná. Petra K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta H. (Kikuška)
ID 3365
, mimibazar.cz/ivetah
(12. 2. 2016, 14:35)
|
Petro, napstala jste mi: "Mám zájem." Na nic jste se nedotazovala.Mám tu hodně zboží a není v mých silách u všeho psát detailní popis, navíc se nakupujíci ptají na různé věci. Myslím, že cena bundy odpovídala stavu bundy. Navíc máte právo zboží do 14 dnů vrátit, nebo reklamovat. Ani jedno jste nevyužila, pouze jste napsala nelichotivé hodnocení. Vaše jednání nechápu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (petraluna)
ID 174632
, mimibazar.cz/petraluna
(20. 9. 2013, 13:42)
|
Dobrý den, taky nechápu první mail odeslán 12.9. pak ještě 3x a doteď žádná komunikace. Mám zájem o H&M komplet za 1290Kč. Nerozumím tomuhle stylu prodeje. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra N. (nagype)
ID 15743
, mimibazar.cz/nagype
(3. 9. 2013, 14:17)
|
Iveto, měsíc vám píši ohledně jedné bundy, a ačkoli se tu hlásíte, nepřišel mi žádný mail...je to vyčkávací taktika, až se ta bunda prodá za vyšší cenu? Nechápu... Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bronislava P. (Bronis)
ID 121141
, mimibazar.cz/bronis
(upraveno 3. 10. 2012, 13:19)
|
DĚKUJI ZA VYŘÍZENÍ MÉ REKLAMACE,NAKONEC JE VŠE V POŘÁDKU.BROŇA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka M. (utuš)
ID 117527
, mimibazar.cz/utus
(21. 11. 2011, 22:06)
|
Také píši spíše neutrální hodnocení měla jsem zájem o lyžařský komplet paní mi ani neodpověděla ale k mému překvapení dále tento komplet stále inzeruje! je to již měsíc a měla jsem opravdu vážný zájem nechápu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta H. (Kikuška)
ID 3365
, mimibazar.cz/ivetah
(8. 12. 2011, 20:22)
|
Písala ste mi v lete, a na mmb som mala odkaz že som na dovolenke. Boli sme celé prázdniny na Slovensku, nikdy viac ste sa už neozvala. To je zaujímavé, že ste si na to spomenula po viac ako 4 mesiacoch. Keby ste mala o komplet taký záujem, napísala by ste znovu, ale vy ste sa 4 mesiace neozvala a miesto toho mi napísala neutrálne hodnotenie... trochu divné, nemyslíte? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka K. (pitous)
ID 358397
(17. 11. 2011, 11:03)
|
Dobrý den lidičky,nedávno jsem psala negativ,že jsem naletěla,že jsem zaplatila,ale balíček od paní Ivety nepřišel,tak Vám chci dát vědět,že mi včera 16.11. dorazil,jsem ráda,že se vše vysvětlilo,škoda,že to trvalo tak dlouho.Chtělo by to trošku lepší komunikaci ze strany paní Ivety.Mějte se.Šárka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora P. (Barnico)
ID 201472
(upraveno 30. 10. 2011, 9:59)
|
Dobrý den paní Iveto, Vaše odpověď na objednávku přišla dost pozdě. Inzerované zboží nepřeměřujete, což u takto drahé věci jako jsou zimní bundy vyhledávám( hlavně když jsou skladem) Trochu mne to mrzí, bundička byla naším favoritem... možná to zkusíme jindy... hezkou neděli Bára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
GÁBINA J. (ornela)
ID 26386
(20. 10. 2011, 20:45)
|
Po více než 14 dnech souprava dorazila, ale chování paní je moc podivné a z toho důvodu nemohu doporučit. Pokud jsem nemocná a nemohu vyřizovat objednávky, nastavím si automatickou odpověď na mailu, nebo do vzkazů na svých stránkách uvedu, že jsem nemocná. Zatímco, podklady po dlouhém přemlouvání, nahánění, psaní a telefonování obdržíte, slůvka upozornění na to, že zboží odešle za 14 dní se nedočkáte. A ano, stále jsou nabídky aktualizovány. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta H. (Kikuška)
ID 3365
, mimibazar.cz/ivetah
(21. 10. 2011, 9:05)
|
Platba dorazila 28.9. a súprava bola odoslaná 6.10, takže to určite nebolo 14 dní, ale každopádne uznávam, že som to poslala neskoro. Objednávku ste poslala 18.9. a 23.9. som Vám poslala podklady pre platbu. V podmienkach predaja mám napísané, že na emaily neodpovedám obratom. Na hodnotenie máte samozrejme právo, len je treba napísať pravdu a nepreháňať. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana O. (Iva07)
ID 111618
, mimibazar.cz/iva07
(11. 10. 2011, 19:09)
|
Tak přidávám se k Vám ostatním Paní nereaguje na email, slušnost je se ozvat a ne dělat mrtvého brouka,pokud něco nabízím, tak se snažím to prodat a komunikovat s kupujícím...ale tady je to trochu jinak.... Nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana B. (*Ivka*)
ID 297479
(11. 10. 2011, 12:22)
|
Tak se taky přidávám k těm nespokojeným. Já jsem paní Ivetu kontaktovala a chtěla bližší informace k zimní soupravě, paní se vůbec neozvala, což nepovažuji za solidní přístup. Stačí napsat pár řádek, třeba že se ozve později, ale neozvat se vůbec . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka M. (šmudřinka)
ID 223676
(10. 10. 2011, 21:24)
|
Dobrý den,tak já jsem taky velmi zklamaná chtěla jsem od paní bundu a nic. čekám a čekám na odpoveď..nechápu proč tam má psáno,že má bundy na skladě,ale odpoveď neumí takže asi tak |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana Š. (Šotka)
ID 203320
(upraveno 6. 5. 2011, 21:28)
|
Napsala jsem dnes negativní hodnocení,ale paní mi vysvětlila,že byla hospitalizována,tudíž beru mé negativní hodnocení zpět,protože bych nerada někomu kritikou uškodila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucia B. (Lucineecka)
ID 194094
, mimibazar.cz/lucineecka
(28. 4. 2011, 11:07)
|
Tak balíček právě dorazil , těšila jsem se na přebalovací tašku moc Jenom si prosím na MMb napište,že to není černá barvička,protože to podle fota tak vypadá a já jsem s tím počítala Mám červený kočárek a tmavě zeleno - modrá taška se mi opravdu k němu nehodí Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Franková (crazybaby)
ID 120407
, mimibazar.cz/crazybaby
(5. 1. 2011, 16:15)
|
Bohužel musím této mamince udělit negativ . Prodala mi poškozené zboží (rozjíždějící se zip u bundy) a po zaslání zboží zpět na její adresu tvrdila týden, že jí balík nepřišel. Pak se balík objevil, ale obvinila mě, že zip je v pořádku a že lžu .Takové chování není podle mého názoru vhodné a varuju tímto maminky, aby si dávaly pozor na zimní soupravu kytičkovanou z H&M. Je špinavá, flekatá a má poškozený zip Přišla jsem tímto obchode |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta H. (Kikuška)
ID 3365
, mimibazar.cz/ivetah
(10. 1. 2011, 22:00)
|
Vy máte ešte odvahu písať hodnotenie?Objednala ste a zaplatila za dva mesiace až po urgencii platby, najskor ste tvrdila, že som Vám miesto novej predala súpravu použitú (pri tom som Vám jasne do emailu napísala že je nosená, keď ste sa na to pýtala), o rozbitom zipe som ale nevedela a tak som Vám ponúkla vrátenie súpravy, ak je zip naozaj rozbitý, s tým, že Vám vrátim obidvoje poštovné.Prosila som Vás, aby ste mi to odfotila,to ste neurobila. Ani ste nemohla, pretože ten zip bol v poriadku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta H. (Kikuška)
ID 3365
, mimibazar.cz/ivetah
(10. 1. 2011, 22:00)
|
Súpravu ste poslala na úplne inú adresu, než som Vám jasne napísala do emailu a potom sa divíte, že balík týždeň nebol. A to nehovorím o tom, že zip je absolutne v poriadku a na súprave nie je nikde žiadny flek. Takže Vám išlo iba o to, aby ste zo mňa dostala zaplatené poštovné a to som Vám naozaj nevrátila, lebo ja som žiadnu chybu neurobila, tak neviem, prečo by som mala za to platiť. Že sa nehanbíte takto klamať!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana B. (Zuzka B.)
ID 55601
(23. 10. 2010, 7:18)
|
Dobrý den, vzhledem k Vaší rodinné situaci jsem se rozhodla vše neprotahovat a soupravu si ponechat. Stačilo říci dopředu, že nestíháte. Jsem taky jen člověk. Od objednání však uběhlo 16 dní, než balíček dorazil, tak pozitivní hodnocení dát nemůžu. S pozdravem a přáním uzdravení Vaší mamince Zuzka P.S. Jsem ve věci medicíny trošku vzdělaná, takže pokud byste chtěla pomoci při hledání info o nemoci, ozvěte se, udělám, co je v mých silách |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea K. (H a B)
ID 64787
, mimibazar.cz/hab
(19. 1. 2010, 9:43)
|
Souprava od paní Ivety je moc pěkná, jen barevně jinak sladěná, než uvedené foto. To by ani tak nevadilo, jako to, že jsou na ní ustřižené cedulky. Kupovala jsem ji s tím, že je nová a cíleně se ptala na vady. Kdybych tuto informaci věděla dopředu, zdála by se mi cena dost vysoká na outlet zboží. Ale jinak děkuji, synovi moc sluší. Andrea. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslava K. (Thomaska)
ID 26387
(14. 1. 2010, 19:04)
|
Dobrý večer, děkuji za zimní soupravu, je hezká, ale mám dvě výtky. Určitě bych si ji nekoupila, kdybych věděla, že k ní nejsou kšandy, které tam evidentně patří. Taky bych ráda věděla dopředu o tom flíčku na bundě vepředu, ale to je opravdu jen detail. Za ty kšandy se ale dost zlobím, protože jsou u lyžařských kalhot nutné a já je teď budu muset dokoupit za nemalý peníz. Mirka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata N. (Renata)
ID 108199
, mimibazar.cz/renatanagzova
(upraveno 18. 2. 2010, 14:24)
|
Objednala jsem u paní Ivety soupravu vel 92. Bunda přišla vel.92, kalhoty vel.86. Soupravu jsem tedy po dohodě vrátila paní Ivetě. S vrácenou platbou byl problém, peníze na účet jsem dostala až po více jak týdnu od odeslání balíčku. |
ODPOVĚDĚT
|