Barbora P. (barapo) ID 3900
|
mimibazar.cz/barborap
|
Oblast: Kolín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 7. 2005 |
Naposledy: 11. 1. 2020, 10:40
|
|
|
|
|
|
Jindra CH. (jindruš)
ID 157236
, mimibazar.cz/jindrus
(24. 9. 2015, 10:27)
|
Vaši objednávku neeviduji. Pokud jste neobdržela potvrzení vaší objednávky, stačí zaslat email. Toto se neřeší přes hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora P. (barapo)
ID 3900
, mimibazar.cz/barborap
(24. 9. 2015, 10:43)
|
obě mé poptávky jsou evidované jak v poptávkách mých, pak i u zboží samotného. někde je problém. hodnocení je tu od toho, aby se hodnotilo. a není jen od toho, aby se udělovaly pozitivní smajlíci. pokud komunikace nefunguje, téměř se 100% jistotou reakce na hodnocení ano. to jen potvrzuje moje neutrální pocity, které jsou vyjádřeny neutrálním smajlíkem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jindra CH. (jindruš)
ID 157236
, mimibazar.cz/jindrus
(25. 9. 2015, 7:38)
|
Hodnocení je od toho , aby se hodnotil obchod,,,, který ovšem mezi námi neproběhl . Přepošlete mi emaily, které jste mi krom objednávky zasílala. Nejsem si žádných vědoma . Děkuji . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana F. (petrha26)
ID 229391
(upraveno 3. 3. 2013, 18:25)
|
Dobrý den, chci se zeptat zda jste již odeslala balíček? Už nevím, jak Vás kontaktovat. Psala jsem maily, vzkaz a nereagujete. Pokud jste balíček neodeslala do dnešního dne, tak již NEMÁM ZÁJEM!!!!! Peníze na účtě máte jakou dobu a nic se neděje... A žádám tedy o vrácení peněz na naš účet. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora P. (barapo)
ID 3900
, mimibazar.cz/barborap
(upraveno 5. 3. 2013, 17:08)
|
dobrý den, k vašemu mailu jsem se vyjádřila bez jakýchkoliv výmluv....je mi líto, ale vámi zmíněné maily, vzkazy a mnohá upozornění bohužel nenašly cestu do mé el. pošty. Dorazil jen jeden jediný a to zřejmě ten poslední, na který jsem ihned adekvátně reagovala a patřičně se také omluvila. Nikdy moje komunikace s nikým nevazla, netuším, proč s Vámi ano-někde zřejmě došlo ke komunikačnímu uzlu. Důvody okamžitého neodeslání balíčku jsem Vám uvedla, věřím, že byly důvěryhodne. Občas prostě člověk nestihne vše tak, jak by chtěl-zvlášť zaměstnána matka se dvěma školáky, bez babiček a zrovna v době změny zaměstnání. Vězte, že prodlení nebylo způsobené úmyslně, takové věci opravdu nemám ve zvyku. Peníze ihned odesílám na Váš účet zpět a ještě jednou prosím, příjměte moji omluvu. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 274504
(18. 7. 2010, 19:02)
|
Milá Barboro,co na Vaše hodnocení napsat?Rozhodně se mi nelíbí,že zde prezentujete moji soukromou korespondenci,která byla určena jen Vám,nikoliv celému MMB.Na můj vzkaz jste neodepsala,ani jste se nepokusila to se mnou vyřešit.Doufám,že se s Vámi již nesetkám... .Chápu Vaše rozhořčení,ale ozvala jsem se,jednala slušně a Vy jste nekomunikovala a navíc zde zveřejňujete soukromou korespondenci,což se mi právem nelíbí!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|