Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Zuzana Š. (Mia design) ID 45693

Zuzana Š. (Mia design) ID 45693
chic-butik
mimibazar.cz/Miadesign
Oblast: Zlín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 3. 2007
Naposledy: 21. 4. 2021, 15:04
Aktualizace: 18. 4. 2021, 18:14
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 962
VŠECHNY FOTOGRAFIE 61
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 28 neutrálních hodnocení
Celkem: 28 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Jitka H. (Jiitu) ID 80782 , mimibazar.cz/jiitu (upraveno 1. 9. 2015, 10:17)
:-@ Bohužel,negatitvní hodnocení dávám zcela výjměčně,ale nyní musím.Paní má doma zboží více jak dva týdny,bohužel platba stále nikde (N) Nejsem jediná podle hodnocení kdo má s paní problém,proto rozhodně nedoporučuji,velmi nespolehlivá
Penízky zaslány,vše v pořádku
ODPOVĚDĚT
Lenka T. (LenkaTich) ID 78090 , mimibazar.cz/lenkatich (upraveno 19. 11. 2014, 16:03)
(N) 8o| :´( Dobrý den, od 23.4. objednány 2 košilky, úhrada provedena, po 3 měsících zaslána první košilka, druhá košilka stále nikde, jen samé výmluvy....paní se již půl roku stěhuje, nemá přístup na internet apod. V říjnu mi došla trpělivost a požádala jsem o navrácení platby, sice mi bylo SMS napsáno, že peníze vrátí. Bohužel stále nic. Myslím, že od 23.4. jsem prokázala úžasnou trpělivost a pochopení...... :-@ (6) :´(
ODPOVĚDĚT
Lenka T. (LenkaTich) ID 78090 , mimibazar.cz/lenkatich (19. 11. 2014, 16:04)
Penízky dnes dorazily a já děkuji.......... :-)
ODPOVĚDĚT
Klára V. (isida) ID 321809 , mimibazar.cz/isida (upraveno 5. 8. 2014, 20:11)
Zboží zaplaceno 30.6. - doručeno 4.8.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (28. 8. 2014, 22:24)
Platba se připsala na účet 2.7. a v červenci jsem obchůdky z důvodu dlouhé nepřítomnosti nevyřizovala. V albu bylo celý měsíc omluvné upozornění o nepřítomnosi. Za zpoždění s odesláním balíčku se omlouvám.
ODPOVĚDĚT
Miluše B. (M 007) ID 151065 (1. 11. 2013, 11:43)
:-( Negativní a neutrální hodnocení jsou u této prodávající oprávněné :-(
Komuinikace je opravdu zvláštní a trvá dlouho. Alespoň že se umí omluvit, to oceňuji.
Vyžaduje od kupujících vše okamžitě, ale sama se jako spolehlivý prodejce nechová.
Tímto je to z mé strany vyřešené.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 8. 11. 2013, 15:26)
Byla jste 3. zájemce na nošené šatičky po mé dceři, 1.zájemce nezaplatil včas, proto jsem nabídla šatičky 2.zájemci, ten se neozval, tak jsem šatičky nabídla 3. zájemci - Vám. Napsala jste, že si šatičky vezmete, ale hned druhý den se připsala platba od 1.zájemce, tak jsem je odeslala 1. zájemci. Vám jsem tedy už NEPOSÍLALA ŽÁDNÉ PODKLADY K PLATBĚ, NEPROBĚHL MEZI NÁMA ŽÁDNÝ OBCHOD! Napsala jsem omluvný mail, že 1. zájemce zaplatitl a šatičky jsem odeslala jemu - mám i důkaz, že šatičky dostal opravdu 1. zájemce.
ODPOVĚDĚT
Miluše B. (M 007) ID 151065 (1. 11. 2013, 14:44)
Paní Zuzano, to že jste prodala šaty 1.zájemkyni jste mi napsal AŽ PO MÝCH URGENCÍCH... Kdyby jste po mé odpovědi, že si je beru napsala, že už jsou prodané bylo by vše v pořádku a já nemusela čekat jestli se ozvete nebo ne!
Mimochodem jste mi napsala, že 2.zájemce jste si smazala, tak nabízíte šaty mě, ne že se neozval, jak píšete zde...

Zajímavé, že na hodnocení, které není pozitivní reagujete ihned, ale na urgence od kupujících už tak nepospícháte.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 8. 11. 2013, 15:18)
URGOVALA jste mne ať Vám pošlu podklady k platbě!! .... ZBYTEČNĚ! Šatičky jsem prodala 1. zájemci.
3. zájemkyně píše špatné hodnocení, když zboží prodám 1. zájemkyni - tohle je prostě MIMIBAZAR.
ODPOVĚDĚT
Miluše B. (M 007) ID 151065 (2. 11. 2013, 0:38)
Nejsem tady jediná, co jsem nebyla spokojená s vaší "rychlostí" (neutrálních a negativních hodnocení máte docela dost)
... po týdnu čekání jsem vás 16.10. žádala o podklad k platbě a vy jste odpověděla až po mé následující urgenci 30.10.
Omluvila jste se, to ano, a já vyjádřila názor na vaše obchodování - nic víc...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 8. 11. 2013, 15:32)
Mám přes 800 kladných hodnocení, zákazníci se ke mně vrací. Špatná hodnocení na mimibazaru jsou většinou neoprávněná - zákazník si zde běžně vylívá zlost, naváží se do prodejců a uráží je - jen kvůli své uražené ješitnosti a vedení Mimibazaru to toleruje. Zrovna tohle Vaše hodnocení je toho krásným důkazem, že může do hodnocení psát každej za blbosti co chce - tohle je prostě MIMIBAZAR.
ODPOVĚDĚT
Barbora K. (kocabar) ID 360950 (3. 2. 2013, 19:00)
Balíček dorazil v pořádku (clamp) Župánek je krásný! Dávám neutrální hodnocení díky dlouhé době odeslání, ale chápu, že se můžou vyskytnou problémy, kdy to dříve nejde. Jinak jsem spokojená. (Y)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (13. 2. 2013, 8:54)
Vyřizování objednávek se zpozdilo kvůli nepřítomnosti z důvodu nemoci, kdy jsem dlouhou dobu neměla přístup na net a opravdu nemohla nic vyřizovat.
Všechny zákaznice byly upozorněny mailem a byl vystaven vzkaz v albu, že nemohu vyřizovat objednávky. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Irena H. (pinonka) ID 201960 , mimibazar.cz/pinonka (upraveno 30. 1. 2013, 13:30)
Negativní hodnocení ruším, nakonec jsem se s paní Zuzkou domluvila na náhradním zboží, které dorazilo a je moc pěkné. Jen dodací doba je opravdu šílená. Ale třeba už bude v obchůdku fungovat vše, jak má.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 13. 2. 2013, 8:53)
Vyřizování objednávek se zpozdilo kvůli nepřítomnosti z důvodu nemoci, kdy jsem dlouhou dobu neměla přístup na net a opravdu nemohla nic vyřizovat.
Všechny zákaznice byly upozorněny mailem a byl vystaven vzkaz v albu, že nemohu vyřizovat objednávky. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Renáta Š. (Renule-) ID 173238 (23. 1. 2013, 11:55)
Milá Zuzi,
tak jsem se konečně po 5týdnech dočkala balíčku,hurááá :-)
Takovou dlouhou dobu jsem tady ještě nezažila,nemohu být spokojená...
Příště aspoň nepište,že jste ho už posílala...a já čekám na pošťačku jak blbec :-(
Kdo na balíček spěchá,tak raději neobjednávejte :-S
Renáta
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (13. 2. 2013, 8:54)
Vyřizování objednávek se zpozdilo kvůli nepřítomnosti z důvodu nemoci, kdy jsem dlouhou dobu neměla přístup na net a opravdu nemohla nic vyřizovat.
Všechny zákaznice byly upozorněny mailem a byl vystaven vzkaz v albu, že nemohu vyřizovat objednávky. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Irena S. (kvitko1970) ID 342893 (6. 12. 2012, 9:18)
Bohužel nemohu udělit pozitivní komentář. 31.10. jsem zaplatila balíček za 3 věci....v průběhu následujícího měsíce jsem si neustále dopisovala s paní Zuzanou, kdy mi bylo několikrát sděleno, že balíček odešel, pak se zjistilo, že neodešel, neb se údajně čekalo na čepici. Když už mi na konci listopadu ruply nervy, tak mi paní poslala podací číslo balíčku a ejhle, balíček odešel 30.11. Došel, ale bez čepice, tak teď další měsíc budu čekat na peníze?
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (6. 12. 2012, 11:40)
Dobrý den, nebyla jsem tu, nechávala jsem vzkaz i v albu a vše vyřizuji až od středy. O baretku vím - kolegyně mne informovala. Platba za baretek Vám byla samozřejmě vrácena. Vyřizuji vše až teď od středy - jak jsem psala ve vzkazu. Tak se omlouvám, že jsem se neozvala. Psala jsem to i Vám do mailu, že tady nebudu.
Váš mail jsem četla dnes a jsem ráda, že aspoň s rifličkami po naší Emě i botičkami jste spokojená.
Mějte se hezky.
Hezké vánoce
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (6. 12. 2012, 12:06)
Baretek nám dodavatel, bohužel, nebyl schopný ani po několika urgencích dodat, proto se na baretek již déle tedy nečekalo a odeslal se balíček bez něj. Balíček odešel v pátek, maily vyřizuji od středy večer - po mém návratu - takže dnes se platba odeslala.
ODPOVĚDĚT
Jana R. (oječka) ID 282736 (upraveno 20. 12. 2012, 8:57)
Dobrý den, zboží mám objednáno a zaplaceno již téměř měsíc. Nemám ani zboží ani peníze a paní absolutně nekomunikuje. Napsala mi jen jednou, že se na můj balíček zapomnělo a že ho hned posílá, ale už je to zase skoro 14 dní a nic. Takové jednání je přinejmenším neobchodní.

Doplněno 20.12. - deštník jsem nakonec obdržela, po více jak měsíci. Zboží je v pořádku a kvalitní, ale vzhledem k předchozím komplikacím dát pozitivní komentář prostě nemůžu. Vůči ostatním by to bylo nefér. Nic podobného se mi před tím nestalo.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 4. 11. 2012, 18:57)
Paní Rozíková, jsem ráda, že jste se ozvala!! Mrkněte, prosím, do vzkazů - je tam jediný vzkaz a ten je pro Vás!! Každý den, jsem jej aktualizovala.
Objednala jste u mne jako NEREGISTROVANÁ - proto jsem nemohla napsat vzkaz k Vám do alba. Schválně jsem Vás hledala na MMB jestli nejste náhodou registrovaná , ale nenašla. Protože, jak teď už vím, máte více mailů a objednáváte jako neregistrovaná.
Opravdu Vás nechci okrást o 330Kč za deštník - to fakt ne. Kdybyste objednala pod svou registrací mohla jsem Vám napsat přímo do Vašeho alba. Přečtěte si vzkaz. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (micina07) ID 149444 , mimibazar.cz/micina07 (14. 6. 2012, 14:12)
Dobrý den, já bohužel kladně hodnotit nemohu. Paní Zuzana u mě měla téměř 2 měsíce objednané zboží a čekala jsem na platbu. Nejdříve paní nevěděla co má vlastně objednané, poté, že už platbu odeslala, nakonec se jí nezdálo poštovné ( i když jsem ještě doplácela). Ovšem to až poté, co již platba byla údajně odeslána. Z mé zkušenosti nedoporučuji. Ivana.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 15. 6. 2012, 16:31)
A za co jste doplácela? Objednala jsem si dupačky a mikinku na miminko a platila jsem vám poštovné 50Kč!!! Za co jste doplácela ježišinku??
Objednala jsem si dupačky - poslala jste podklady k platbě, později jsem si přiobjednala ještě mikinu - poslala jste druhé podklady k platbě a já jsem platbu odeslala, ale tu první, bohužel jsem si to neuvědomila. Objednávala jsem toho, za poslední měsíc v různých e-shopech moc, tak jsem si neuvědomila, co kde mám objednané a co je na tom???? Upozornila jste mne, že jsem odeslala pouze platbu za první objednávku, omluvila jsem se vám a peníze i za přiobjednanou mikinu jsem poslala - i když pozdě, ale zaplatila jsem, ježiš, proč bych neměla??
Napsala jsem vám minulý týden 8.6., že je to doplacené - vy jste mi napsala - OK, Zuzko díky za info .... a za týden tady čtu váš negativ.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (micina07) ID 149444 , mimibazar.cz/micina07 (15. 6. 2012, 9:53)
Myslíte, že většina zde nakupujících by měla trpělivost čekat téměř 2 měs. na platbu? Poslala jsem vám celkové konečné pdklady po ukončení vaší druhé objednávky co jste měla po dvou dnech. Poštovné jsem požadovala 50 kč, i když bylo 59, ale samozřejmě už jsem to po vás nechtěla. Pokud je toho na vás moc a nestíháte svoje obchůdky, tak je to váš problém. Ne můj.
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (pompo3) ID 222349 , mimibazar.cz/pompo3 (upraveno 16. 6. 2012, 21:33)
Bohužel nemohu hodnotit kladně. Zboží nedoručeno a po zdlouhavých emailech doručeny zpět peníze.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (13. 6. 2012, 14:25)
Dobrý den, pokud zboží nedoručíme, tak samozřejmě vracíme platbu zpět.
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (zupri) ID 145764 , mimibazar.cz/zupri (29. 5. 2012, 14:08)
Dobry den, kloboucek dorazil. Jsem spokojena. Do popisu bych doplnila, ze se jedna o jemnouckou bavlnu a kloboucek je lehoucky. Podle fotky vypada hrubsi. Nicmene nam to vyhovuje.
Negativni hodnoceni kvuli dlouhe dodaci lhute. Ale jinak vse v poradku. Zuzana
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 29. 5. 2012, 20:21)
Dobrý den, v popisu to uvedeno JE. Vždy uvádíme, že se jedná o lehké, letní kloboučky. Zde důkaz:

http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=55470557
Zboží vám bylo odesláno včas, DO TÝDNE, od připsání platby - dle regulérních podmínek prodeje. S dodací lhůtou jste navíc byla, Vy osobně, seznáme ZVLÁŠŤ MAILEM. Mohla jste kdykoliv objednávku stornovat pokud se vám dodací lhůta TÝDEN zdála příliš dlouhá. Snad i dáreček navíc udělal radost.
Hezký den (F)
ODPOVĚDĚT
Ludmila Z. (sfire) ID 94364 (29. 5. 2012, 13:22)
(G) dnes dorazil. Až na to lítání na poštu a telefonování kůli odeslanému balíčku, který měl být odeslaný podle Vás minulý týden a byl odeslaný včera, jsem s obchůdkem spokojená. Vím, že jste psala že máte hodně objednávek já to chápu, ale vy neposíláte ani paragon? Takže za mě neutrální. Jinak přeji hodně spokojených zákaznic Lída
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 29. 5. 2012, 16:46)
Dobrý den, dle zákona nejsme povinni zasílat paragon - vše je uvedeno v PODMÍNKÁCH PRODEJE, se kterými jste souhlasila.
Např., že: paragony zasíláme na vyžádání, atd...
Hezký den (F)
ODPOVĚDĚT
Ludmila Z. (sfire) ID 94364 (29. 5. 2012, 17:52)
V pořádku, jen se ptám, nikdy se mi to nestalo, že bych nějaký doklad k zakoupenému zboží nedostala. Jen mě možná ještě mrzí Váš přístup, 2x Vám volám, neustále píšu maily kdy byl balíček odeslán, 24. 5. jste mi napsala, že balíček byl den předtím odeslaný, já lítám na poštu jak blázen(s dvěma malými dětmi) hledám balíček a nakonec se dozvím, že byl odeslaný až 28.5. a ani známka omluvy. To je vše. Jinak přeji taky hezký den...
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 29. 5. 2012, 20:17)
Lído, počkala jsem Vám s platbou až dostanete mateřskou, dle vašeho přání. Byl vám zaslán OMLUVNÝ MAIL o nepřítomnosti a o odeslání balíčku později, tam jsem se OMLOUVALA. Když jste volala OMLUVA padla i v telefonu. Omluv padlo dosti, si myslím. Ode mne je to také vše.
Mějte se hezky.
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Švárinka) ID 28827 (18. 5. 2012, 14:57)
Dobrý den, včera dorazil dlouho očekávaný balíček s kloboučky (se síťkou a stahovací gumičkou) a chlapeckou pirátkou. Kloboučky jsem objednávala na obvod 52 a 54 cm, přišly klobuky, kde je napsaná velikost 50 a 52. Jelikož jsem schválně objednávala větší, dětem sedí i tyto menší, takže měnit je nebudu. Kloboučky jsou celkem pěkné, ale na fotografii vypadají lépe - můj názor. Chlapecká pirátka odpovídá fotografii. Rychlost obchůdku hodnotit nebudu vzhled
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (18. 5. 2012, 15:44)
DĚKUJEME ZA VAŠE HODNOCENÍ. Doufám, že i malá pozornost, jako omluva za zpoždění, se líbila - samolepky budou dětem ve tmě i svítit.
Vzhled kloboučků je věc názoru, zatím jsme měli jen kladné reakce a zákaznice si kloboučky moc chválí. Samozřejmě respektujeme každý názor - co člověk, to názor.
Co se týče velikostí - jsem ráda že vel. sedí!! Velikosti uvedené výrobcem většinou NEODPOVÍDAJÍ. Kloboučky proto osobně přeměřujeme a zasíláme zboží přeměřené dle požadované velikosti zákazníka. Kdybych vám poslala kloboučky s označením 52 a 54 mohla byste je nosit tak vy. Jelikož takto označené klobouky od výrobce byly obrovské a neodpovídaly skutečnosti. Proto jsem vám kloboučky osobně přeměřila.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 120741 (10. 5. 2012, 19:48)
Zuzko,
dnes dorazil balicek s tunickou, leginkama a cepickou. Jste moc sikovna, obrazky jsou krasne, cepicka padne jak ulita (Y) (Y) Take dekujeme za samolepky :-$
Nebyla jsem ovsem spokojena s prubehem naseho obchudku. Jsem toho nazoru, pokud mate rizikove tehotenstvi, radeji Vasi praci ukoncete a venujte se sobe a svemu nenarozenemu miminku (L) Je pak skoda, kdyz jsou zakaznice nespokojene a vy nestihate. To nemyslim ani zle, protoze mi je jasne, ze to nemate lehke.
Preji Vam, aby vse
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (11. 5. 2012, 11:30)
Dobrý den, moc mne mrzí, že jste musela na balíček čekat 17 dnů, i když jsem slíbila dodání dříve. To se opravdu moc omlouvám!
Někdo má dodací lhůty 1-3 měsíce - takže já také budu raději prodlužovat dodací lhůty.
Bohužel se to zdrželo tím, že jsem měla zdravotní problémy spojené s těhotentsvím a musela jsem ležet v nemocnici kvůli miminku, proto se dodání natáhlo. Vaše zakázka ale byla již v době mé hospitalizace hotová.
Jsem ráda, že jste aspoň spokojená s mou prací, vše sedí a líbí se - to mám velkou radost :-)
Mějte se hezky
ODPOVĚDĚT
Renáta B. (RendaB) ID 33855 (upraveno 14. 12. 2011, 17:28)
Nakonce se vše vyřešilo. Penízky jsem dostala zpět. Paní se omluvila, ze zdravotních důvodů nemohla vyřizovat objednávky.
Musím napsat negativní hodnocení. Před více měsícem jsem si objednala 2 deky, zaplatila a marně čekala na zboží které nedošlo. Když jsem se ozvala paní řekla že zkontroluje a dá vědět....zase se nikdo neozval. Po dalších e-mailech které jsem napsala, mi paní zdělila že zboží už nemá a vrátí mi peníze. Ty ale stále nedošly.


Renata
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 14. 12. 2011, 19:21)
Dobrý den, za komplikace se opravdu velmi moc omlouvám.
Samozřejmě, že jste platbu dostala zpět, proč byste ji neměla dostat zpět??
Nezlobte se na mě, ale je to tu, jako žalování na základní škole.
Nabídla jsem Vám jiné deky nebo vrátit platbu. To, že chcete vrátit platbu zpět, jste napsala 6.12. v úterý a od úterý do soboty jsem nebyla na netu, všichni na mou nepřítomnost byli upozorněni. JAK VÁM MÁME VYSVĚTLIT, ŽE POKUD NEJSEM NA NETU, NEMOHU PRACOVAT?? Napsala jsem upozornění o nepřítomnosti, nechala vzkaz - všechno a stejně se tady musíte vyžalovat, jak jsem vám NEPOSLALA peníze během 4dnů, které jsem tu nebyla! Hned po mém návratu, v sobotu, Vám byla platba převedena zpět - máme stejnou banku.
Stačilo napsat vzkaz, sms, mail... Tohle mi přijde vyloženě jako žalování, ať každý vidí, jaká jsem podvodnice.
Minulý týden jsem odeslala víc jak 100 balíčků, balíčky odcházely TENTÝŽ DEN, co se připsala platba!! a ani jedna maminka mi nenapsala ani děkuji natož pozitivní hodnocení!! Ale jakmile se někomu něco nelíbí, okamžitě musí napsat negativ. HODNOCENÍ NA mimibazaru JE ÚPLNĚ K NIČEMU - tohle BEZDŮVODNÉ žalování mi bere chuť k práci.
ODPOVĚDĚT
Radek K. (icecream1) ID 47075 , mimibazar.cz/icecream1 (upraveno 10. 5. 2011, 22:11)
Paní Zuzanu žádám o vysvětlení, proč balíček od 12.4. stále nepřišel. Poslala jsem nespočetně emailů,ale odpověď kromě jedné výmluvy žádná. Stále prosím o podací číslo balíčku, ale toho se asi nedočkám :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@. Pokud se mi neozvete do zítřejšího poledne kontaktuji správce MMB a požádám o řešení (6) (6) (6).Radka
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (upraveno 2. 6. 2011, 20:59)
.
ODPOVĚDĚT
Radek K. (icecream1) ID 47075 , mimibazar.cz/icecream1 (11. 5. 2011, 15:44)
Dobrý den paní Zuzko,
balíček dnes po měsíci dorazil |:o) |:o) |:o) |:o) |:o).Včerejší záporné hodnocení beru zpět a musím tedy říci, že nášivky jsou opravdu luxusní (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp). Dlouhé čekání se vyplatilo a my můžeme konečně dělat parádu. Máte šikovné ručičky (clamp) (clamp) (clamp).Všem maminkám tedy mohu vzkázat, že nášivky stojí za to delší čekání |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o).
Děkujeme.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128965 (10. 5. 2011, 22:39)
opravdu můžu potvrdit že se paní ted hodně snaží a balíček jsem hned doma.Takže nebojte určo vše dobře dopadne)
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (11. 5. 2011, 9:11)
Děkuji Šárko.
Všem zákaznicím, co mají u mne objednávky - dnes mi psala jedna zákaznice, že jí přišel až včera balíček, který byl odeslán v pátek! Byl poslán jako klasický doporučený dopis za 37Kč, nebyl to žádný velký balík! Tak prosím o strpení - balíčky odcházejí a určitě dorazí.
ODPOVĚDĚT
Eva Martiníková (EMartiníková) ID 124807 , mimibazar.cz/emartinikova (upraveno 20. 5. 2011, 5:41)
díky za obchudek, vše sice neproběhlo tak jak mělo přesto díky za platbu a za obchudek. mějte se E.
ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (Mia design) ID 45693 , mimibazar.cz/Miadesign (6. 5. 2011, 11:34)
Milé maminky, jistě jste si všimly že od 27.4 jsem nebyla přítomna, takže jsem na vaše maily nemohla reagovat.
Dnes poprvé jsem na MMB a vidím tu spousť a chci poděkovat maminkám, které i když mají také zpožděnou objednávku tak se nepřidaly s negativem a na balíčky rády počkají.
Od 5.5. jsem schopna už plně pracovat a vše již vyřizuji.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (beststar) ID 53513 , mimibazar.cz/beststar (6. 5. 2011, 13:33)
Jak ale vidíte dle datumů uvedených v hodnoceních, nejedná se tu jen o tu vaší poslední týdenní absenci, víte, děti rostou docela rychle a to, že budu čekat na botky pomalu 2 měsíce bych ráda věděla dopředu než jsem zaplatila, doufám, že nebudu čekat ještě déle, aby mi dcera z těch bot zatím nevyrostla.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128965 (upraveno 10. 5. 2011, 22:39)
.-)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128965 (upraveno 10. 5. 2011, 20:43)
před 15dny mi paní napsala že měl balíček minulý týden odejít a že se na to podívá a následující den odešle.Balíček do dnes neodešel paní jsem napsala nespočetně mailiku a dvě sms.Odpověd žádná moc mě to mrzí a nechápu důvod!Doufám že se mi paní ozve a balíček pošle.Nejde mi ani o ty penízky byla to jedna aplikace na čepku ale o ten princip!Zatím dávám neutrální hodnocení a paní dávám ještě šanci do dnešního večera.Poté kontaktuji mmb.Šárk
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128965 (5. 5. 2011, 7:28)
upravila jsem hodnocení jelikož se mi paní neozvala telefon vypnutí.Takže to beru tak že paní nemá zájem.Včera jsem kontaktovala mmb.Poradily mi dát negativní hodnocení a pokud paní nedorařeší svoje závazky že se mám ozvat a budou ji kontaktovat oni.Proto vás žádám o odeslání mého balíčku,Tohle se mi stalo poprpvé a jsem naprosto v šoku co člověk dokáže udělat kvůli pár korunám :-S :-S (N) (N) (N) (N)Budu čekát do 15.5. poté to začu řešit s mmb.
ODPOVĚDĚT
Jarka L. (liskj) ID 48959 , mimibazar.cz/liskj (5. 5. 2011, 10:37)
DNES JSEM DOSTALA ODPOVĚD, ŽE SE DNEŠNÍM DATUMEM BUDOU VYŘIZOVAT VŠECHNY MAILY...TAKŽE JEŠTĚ VYDRŽÍM (hello) JARKA
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128965 (10. 5. 2011, 20:45)
Balíček mi od paní dnes dorazil .Ted už to bylo rychlostí blesku škoda že to tak nebylo hned ))Tak snad už to bude příště vše v pořádku.Věřím že paní nešlo o to nás nebo aspom mě obrat o pěnízky ale bohužel to nebylo tak jak by mělo :-)))Snad příště bude vše v pořádku) (Y)
ODPOVĚDĚT
simona j. (simi611) ID 122490 , mimibazar.cz/simi611 (11. 4. 2011, 10:00)
Dobry den,nerada pisi nejaka takova hodnoceni,ale pani mi slibuje aplikace uz mesic a take ma pres mesic zaplaceno,2x jsem ji volala a psala maily a vzdy mi prislibila ze druhy den odesle,ale takle tomu bylo jiz 4x a stale nic nedorazilo,psala jsem ji at uz mi vrati penize,ze nic nechci,objednam si jinde,takze prosim doufam,ze alespon penize vratite,je tu jedna maminka ktere nedorazili,ani ty!
ODPOVĚDĚT
Celkem: 28 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu