![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 76114 (11. 11. 2013, 20:10) |
Je mi líto nemám co hodnotit kladně ,paní si u mě objednala deku cituji aby nedošlo k omylu ,že šlo jen o dotaz "Dobrý den, koupím" dne 18.10. do dnes nemám bohužel nebyla objednávka uhrazena ani objednávky stornována i když jsem se 28.10. opětovně ptala na platbu. ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Veronika C. (chroust) ID 31050 (9. 10. 2013, 21:54) |
PANÍ PAVLÍNO, MŮŽETE MI ODPOVĚDĚT NA JIŽ TŘETÍ ZASLANÝ VZKAZ?? MÁTE U MĚ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ A NEUHRAZENO JIŽ 17 DNÍ ![]() ![]() ![]() DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |