|
Barbora O. (Barušák77)
ID 371650
, mimibazar.cz/barusak77
(22. 1. 2012, 14:53)
|
Tak až pod výhrůžkou, že na milou paní pošlu daňovou kontrolu, pokud do týdne nezaplatí, jsem se peněz dočkala... Co mě to ale stálo rozčilování a vymýšlení  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Barbora O. (Barušák77)
ID 371650
, mimibazar.cz/barusak77
(14. 12. 2011, 14:52)
|
Tak mne včera dorazila 1 ze 3 objednaných věcí ...a to mi slibovla mailem vrácení peněz... Naštěstí jsem zatím tu věc nekoupila jinde... Zbytek peněz, nemalá částka, stále nikde  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Veronika K. (veryyysek)
ID 387600
(13. 12. 2011, 12:49)
|
Tak já už mám ode dneška taky peníze zpátky, hurááá.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kateřina H. (horyna)
ID 49276
, mimibazar.cz/horyna
(7. 12. 2011, 21:31)
|
Hurááá, dneska mi bez jaké kolik informace dorazilo zboží. Přeji Vám všem, ať se taky dočkate. Katka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Alena Z. (juchu)
ID 167235
(6. 12. 2011, 20:18)
|
No sláva Konečně jsem peníze dostala zpět !!! Tak snad to paní Kamila dá do pořádku u všech maminek. Škoda jen, že nedává vědět, co se děje, nekomunikuje.S komunikací by to hned bylo o něčem jiném a určitě by se zde neobjevilo tolik negativních hodnocení. Tohle její chování fakt nechápu a nespolehlivý člověk nemá na MMB co dělat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Dana P. (Deenah)
ID 227283
(5. 12. 2011, 18:24)
|
HURÁÁÁÁ, MÁM PENÍZE ZPĚT! TAKÉ DOPORUČUJI PSÁT, OTRAVOVAT. DRŽÍM OSTATNÍM PĚSTI, AŤ SE JIM PENÍZE VRÁTÍ TAKÉ. JÁ SI SNAD JDU DÁT PANÁKA! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Klára V. (klaracv)
ID 194058
(5. 12. 2011, 13:21)
|
Tak u mě už vše napraveno, paní kamila peníze vrátila, tak snad v tom bude pokračovat. Držím vám palce, abyste je také dostali zpět!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Barbora S. (BaruskaSedlakova)
ID 203715
(16. 11. 2011, 17:02)
|
Já dnes dostala dlužnou částku zpět.Tak doufám,že pošle i vám ostatním.Držím palce a doufám,že takových lidí na mimibazaru není víc a nebude ( |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika H. (Wewa)
ID 16754
, mimibazar.cz/wewa
(16. 9. 2011, 22:17)
|
Dobrý večer, sedačky dnes dorazily v pořádku. I u nás došlo ke zpoždění dodávky. Se sedačkami i přiloženými kapsáři jsme zatím spokojeni - děkujeme. Doporučuji změnit si v podmínkách prodeje dodací lhůty a bude vše v naprostém pořádku. Veronika a  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea P. (adriane9)
ID 327244
, mimibazar.cz/adriane9
(8. 9. 2011, 12:47)
|
Zboží mám již objednáno 5 týdnů, kdybych paní nepsala emaily neozvala by se jsem velice naštvaná za komunikaci.V podmínkách prodeje máte dodací dobu cca 7-10dní já mám zaplaceno více jak měsíc a zboží nemám žádné.Nestojím o půlku objednávky mám dvojčata a kapsáře potřebuji dva! Jestli máte nějaký problém s dodavateli alespoň mi to napište a pošlete vešekré moje peníze zpět objednám si u jiného prodejce. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kamila Zemčíková (CATS)
ID 54646
, mimibazar.cz/cats
(8. 9. 2011, 17:00)
|
Uvedu Vaše hodnocení na pravou míru-zboží máte objednáno 3 týdny,není pravda,že nekomunikuji,vyměnily jsme si přes 20 meilů.Informovala jsem Vás,že mám skladem kapsář jen jeden,druhý mám objednaný a čekám na něj-Vaše odpověď-počkáte,nespěcháte. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Andrea P. (adriane9)
ID 327244
, mimibazar.cz/adriane9
(12. 9. 2011, 10:44)
|
Paní Kamilo jsem velice nespokojena a vidím že nejsem sama (viz.výše) myslím že s počtem 20ti emalů rozhodně přeháníte,navíc vaše odpovědi byli vždy na můj popud objednáno mám 6týdnů ale proč dohady naštěstí obchod skončil peníze i zbytek zboží je dodaný a za mě již nikdy více nákup u vás.Myslím že neutrální hodnocení je zde oprávněné.. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lucie S. (lupo1974)
ID 299481
(upraveno 8. 6. 2011, 20:52)
|
Dobrý den, bohužel objednaný slunečník po dvou urgencích nepřišel, i když se paní Zemčíková oháněla podmínkami prodeje, které ani po 14 dnech nedodržela.Sama jsem se musela upomínat , což mě nejvíce naštvalo nebyla jsem vůbec spokojena, ale i přesto doufám, že jsem jediná, jelikož takový přístup nepatří do obchodu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Olča Ložková Röschlová (Ložanka)
ID 54343
, mimibazar.cz/lozanka
(9. 2. 2010, 10:05)
|
Kamil, hodnotím náš obchod, jako neutrální, neboť jsem nebyla spokojená na 100% Vím, že to je především chyba dodavatele, ale pokud něco prodáváme, zodpovídáme za to My samotné, neboť z toho máme malé přivýdělky, že ano... V životě přijde člověk o víc, než o peníze, které jsem za nejvalitní podložku dala...Ovšem nejvíce mi vadí jednání ze strany dodavatele...Myslím, že pokud obchodujeme, měly bychom stát za zákazníkem... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|