Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Jana V. (javel) ID 714

Jana V. (javel) ID 714
mimibazar.cz/javel
Oblast: Praha
Telefon: 731318420
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16. 2. 2005
Naposledy: 31. 12. 2018, 8:04
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 527
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Petra H. (Bella fashion) ID 7499 , mimibazar.cz/Bella-fashion (upraveno 10. 12. 2010, 13:35)
Klady:paní posílá peníze navíc (zřejmě jako omluvu za své chyby)
Na platbu jsem čekala 15dnů(ale dorazila :-) ),nevyzvednutý balíček-poté jsem obdržela email kde bylo uvedeno,že p.Janu mrzí špatný tón a jednání se zákazníkem a dokonce jsem se do paní hned pustila..vše začalo díky tomuto mému emailu:Dobrý večer,mohu se zeptat proč jste si nevyzvedla balíček?Vrátil se nám zpět. (D) Navíc umí "vytrhávat" věty z kontextu- to co píše dole je super upravené :-(
ODPOVĚDĚT
Jana V. (javel) ID 714 , mimibazar.cz/javel (upraveno 10. 12. 2010, 15:46)
Prosím posuďte jednání p. Petry, takto komunikuje v mailu:
"To si děláte srandu néé?? Vy mě tady napadáte za mé jednání a sama píšete nesmysli.Začněte se laskavě slušně chovat a neohánějte se tím,že jsem byla se synem v nemocnici a nebo víte co až Vás potká něco podobného....pouze jsem email změnila,ale to Vás nemusí zajímat je to má soukromá věc.Opravdu děs chování."
ODPOVĚDĚT
Jana V. (javel) ID 714 , mimibazar.cz/javel (upraveno 10. 12. 2010, 19:47)
Petro, pište už prosím pravdu:
- citovaný mail je bohužel slovo od slova stejný, jaký jste mi napsala. NENÍ UPRAVENÝ.
- "ZŘEJMĚ JAKO OMLUVU" - vysvětlila jsem vám rovnou, že posílám 20 Kč navíc jako omluvu za vaše příp. výdaje s druhým odesláním.
- "ČEKALA JSEM 15 DNŮ" - zpozdila jsem se O 6 DNŮ! Byly jsme předem 30.9. domluvené, že počkáte do 9.10. , platbu jsem poslala 15.10., protože syn marodil a já se nedostala do banky uložit. Na váš balíček jsem po zaplacení čekala skoro tři týdny, ale psala jsem a píši, že to plně chápu, protože jste měla nemocného syna.
- "NEVYZVEDNUTÝ BALÍČEK" - opět zapomínáte uvést, že šlo o ŘÁDNĚ ZAPLACENÝ balíček a že k nedodání došlo VINOU POŠTY. Já vás obratem kontaktovala s žádostí o druhé podklady, na které jsem čekala týden, což se pak vysvětlilo."
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu