Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Kateřina S. (smilina) ID 71588

Kateřina S. (smilina) ID 71588
mimibazar.cz/smilina
Oblast: Vsetín
Telefon: 603140099
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 8. 2007
Naposledy: 24. 6. 2017, 11:38
Aktualizace: 9. 4. 2015, 23:12
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 321
VŠECHNY FOTOGRAFIE 13
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Maminky, do pátku jsem mimo mail.Všechny ožadavky vyřídím hned jak se vrátím.....Děkuji
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 7 neutrálních hodnocení
Marcela K. (2007marcela1) ID 265894 , mimibazar.cz/2007marcela1 (17. 11. 2016, 15:12)
:-| Moc nerada davam negativni ci neutralni hodnoceni :-| ale pani Katka si ode me objednala fusacek, od 9.11.mnela podklady a na muj email ze 14.11 nereaguje ackoliv jeste 15.11 byla na mmb prihlasena. Tak za me bohuzel nedoporucuji a o to vic me to mrzi, ze jsem fusacek posilala z Velke Britanie a dalsi maminka o nej mnela zajem ale nemohla diky velke zime v CR cekat a koupila jiny. Tak mi to prijde od pani Katky dost neferove jednani :-| :´( Jsme preci jen lidi a stacilo napsat a dat vedet.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 224124 (31. 12. 2012, 22:18)
Dobrý večer Kateřino, dnes kočárek konečně došel. Bohužel tedy místo 28 až dnes 31.12. Podotýkám, že dle domluvy, manžel čekal na PPLku celý pátek28.12., pak Vám volal, řekla jste, že dorazí v sobotu. Také nedorazil. Měli jsme zaplacený penzion až do neděle. Nakonec jsem se s dětmi vrátila zpět a tudíž celý pobyt byl zkažen...Kočár. vypadá celkem dobře, nevyšisovaný, pěkný. První věc, která mi na kočárku nešla napoprvé bylo polohování madla. Nak
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (smilina) ID 71588 , mimibazar.cz/smilina (2. 1. 2013, 10:44)
Ilono, své vyjádření jsem vám poslala do mailu. SMS s číslem balíku vám dorazila a bohužel služby české pošty ani PPL opravdu neovlivním. Je mi to líto, ale pro doručení jsem v čase svátků udělala maximum...
ODPOVĚDĚT
Aneta S. (anetik123) ID 368402 (upraveno 20. 5. 2012, 19:03)
Platba v pátek došla, zítra balíček odesílám. Díky, Aneta
ODPOVĚDĚT
Andrea Nováková (Andy86) ID 136640 , mimibazar.cz/andy86 (upraveno 22. 2. 2011, 9:51)
Kateřina ode mě chtěla koupit korbu a autosedačku Jané za výhodnou cenu, jaké pak bylo moje rozčarování, když se podívám do vašeho e-shopu a vy tam nabízíte spoustu kočárků, takže jste evidentně chtěla ode mě za dobré peníze koupit a dráž prodat.No každý musíme nějak vydělávat, ale tento druh výdělku se mi příčí.
Toto jednání mi přijde dost nefér, měla jste napsat rovnou, mám bazar a chci na vás vydělat dál.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (smilina) ID 71588 , mimibazar.cz/smilina (21. 2. 2011, 18:25)
Dobrý den Andreo, proč mám od vás ale negativní hodnocení?? Jen proto že se vám nelíbí že nabízím kočárky dalším maminkám??? Vy jste chtěla prodat, já koupit - proč z toho děláte problém??, Nemyslím si že bych si jen proto zasloužila negativní hodnocení. Stačí napsat že ji prodáte někomu jinému a já to budu respektovat. ....Nikdo vás přeci k prodeji nenutí.
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (apusa) ID 65058 , mimibazar.cz/apusa (21. 2. 2011, 21:02)
Nic mi do vaší debaty není, ale osobně si myslím, že negativní hodnocení není na místě.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (smilina) ID 71588 , mimibazar.cz/smilina (22. 2. 2011, 10:01)
Kačko, díky za podporu....
ODPOVĚDĚT
Eva S. (samuelek2008) ID 182708 , mimibazar.cz/samuelek2008 (22. 2. 2011, 11:24)
Souhlasím s Vámi,paní může být úplně jedno co se zbožím dále uděláte. (smich)
ODPOVĚDĚT
Irena M. (iris05) ID 248616 , mimibazar.cz/iris05 (2. 1. 2011, 0:39)
Jsem dost rozčarovaná z nulové komunikace . 1/12 jsem si objednala botky, 2/12 jsem zaplatila podle pokynů a odeslala potvrzení z banky s adresou, kam boty poslat. Pořád jsem čekala, kdy boty dorazí, říkala jsem si, že před vánocemi toho má pošta moc, tak že to asi déle trvá a dávala tomu ještě čas. Když balíček nedorazil ani 23/12, odeslala jsem vzkaz přes mmb s dotazem, kdy byl balíček odeslán, abych mohla případně urgovat poštu.Odpověď žádná a až 27/12 jsem si náhodně všimla, že se mi na účet vrátily peníze s poznámkou vratka za boty. O peníze jsem tedy nepřišla, ale naprostou ignoranci ze strany prodávající moc nechápu - očekávala bych alespoň jeden email nebo zprávu s vysvětlením (N)
ODPOVĚDĚT
jana š. (fiddorka) ID 78323 (upraveno 19. 3. 2011, 19:22)
Katko, děkuji za obchod
ODPOVĚDĚT
Eva P. (evapajer) ID 255013 (upraveno 14. 5. 2010, 14:39)
Nebylo vše podle mích představ ale i to se stává.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu