|
|
Gabriela K. (Kabu)
ID 6941
(16. 8. 2018, 18:10)
|
Dobrý den, bohužel jsem poněkud rozčarovaná. Objednanou sukni jsem vybalila z balíčku celou provlhlou, evidentně byla zabalena naprosto nedosušená po čerstvém vyprání. Tudíž sukně poněkud zapáchá. Navíc je na sukni tmavý flíček, o kterém v inzerátu nebyla zmínka. Bohužel spokojená nejsem. A to jsem musela ještě urgovat zaslání podkladů k platbě. Na základě mé zkušenosti nemohu doporučit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika B. (Landa)
ID 82456
, mimibazar.cz/landa
(upraveno 26. 8. 2018, 23:24)
|
Tak to se omlouvám, máte pravdu, nejsem díky prázdninám teď často (většinou vůbec) na pc a sukni jsem opravdu zabalila a poslala ne moc dosušenou. Teď jsem Vám zaslala nazpět peníze a omlouvám se. Škoda, že jste mi nenapsala před mým prvním negativním hodnocením (1427 pouze kladných..)aspoň email, mohly jsme to vyřešit vrácením peněz rovnou. S pozdravem Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Gabriela K. (Kabu)
ID 6941
(17. 8. 2018, 16:44)
|
Dobrý den, děkuji za korektní přístup. Sama potvrzujete, že jste zabalila sukni nedosušenou, takže jste mohla předvídat, jak to dopadne ... A k nákupu jsem se vyjádřila zde v hodnocení právě proto, že e-mailová komunikace poněkud vázla. O to víc děkuji za Vaši rychlou reakci a věřím, že další zákazníci již budou opět spokojeni. |
ODPOVĚDĚT
|