Martina S. (Martina6230) ID 8632
|
|
mimibazar.cz/martina6230
|
Oblast: Hradec Králové |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 12. 2005 |
Naposledy: 16. 1. 2025, 12:07
|
|
|
|
|
Ludmila P. (PUSINKA56)
ID 558064
(7. 12. 2015, 17:43)
|
Dobrý večer,budu ráda,když mi balíček dorazí do konce týdne...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(7. 12. 2015, 18:58)
|
Platba dorazila dnes, nevím, jak rychle Vám přeprava balík doručí, zítra odesílám  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Karolína Š. (Kajda12)
ID 6960
, mimibazar.cz/kajda12
(1. 2. 2012, 12:02)
|
Bohužel nemohu udělit jiné, než neutrální. Nepřišla jsem o peníze, ale za neobdržené zboží jsem je dostala až po mé urgenci a to po měsíci od zaplacení ......... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(1. 2. 2012, 14:28)
|
Vysvětlila jsem Vám, co jsem udělala za chybu, hned jak jsem se ji dozvěděla a nabízela vrácení peněz. Psala jste, že počkáte, jak se situace vyřeší... Někdy mi přijde, že se nevyplatí psát zde na MMB pravdu, ale lež, kterou chce zákazník slyšet. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lucie H. (Lucimaja)
ID 54723
, mimibazar.cz/lucimaja
(upraveno 29. 9. 2011, 12:44)
|
Bohužel..měním své hodnocení obchůdku s paní Martinou ...jen nemohu napsat pozitivní,neboť nám po 20 dnech dorazily botky o číslo větší než jsme objednaly... Cedulky byly vyměněné za jiné Botky jsou nádherné,ale obchůdek k ničemu....Asi paní Martina myslela,že nám za tak dlouhou dobu vyroste nožka a tak raději poslala větší........ |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(5. 10. 2011, 23:45)
|
Paní Lucii jsem se omluvila a nabízela možné řešení, jak situaci vyřešit. Její platba dorazila také s 13 denním zpožděním od objednání . |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Mgr.Lucie K. (Lůca Kov.)
ID 3030
, mimibazar.cz/luca kov.
(8. 4. 2011, 19:23)
|
Dobrý den Marti, ačkoliv obchůdek nevyšel, děkuji za rychlé vrácení platby. O tepláky pro manžela mám stále zájem, takže až balíček vyreklamujete, třeba se najde, tak to zkusíme znovu. Díky. Škoda že obchůdek nevyšel. Ale snad vyjde co nejdříve. Přeji jen lepší zážitky s poštou !!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lucie Podařilová (Lumidek)
ID 6637
, mimibazar.cz/lumidek
(27. 3. 2011, 9:58)
|
Obchůdek nevyšel, bohužel se to netýká jenom mne, mrzí mě to kvůli oslavenci, ktery tedy timto nedostal svůj darek. Příště by to chtělo více pozornosti, jake zbozí posílátel.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(30. 3. 2011, 11:06)
|
Ano, bohužel obchůdek nevyšel, omluvila jsem se Vám i oslavenci, věřte, že mě tato nepříjemná situace hodně mrzela a vysvětlila Vám, jak k této chybě pravděpodobně došlo. Společně jsme tuto situaci vyřešily, i když vy jste byla jen jako prostředník, který objednával pro kamarádku. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Věra M. (stambi)
ID 34413
(21. 6. 2010, 17:19)
|
Dobrý den, naše komunikace trvá již měsíc a já stále nemám objednaný a zaplacený balíček doma. Naposledy jsem Vám psala 17.6. a prosila o kopii pod.listu a kopii reklamace, kterou jste údajně dávala na Vaší poště. Bez odezvy. Nerada tohle dělám,ale za dobu mé registrace zde, se mi tohle ještě nestalo a jsem opravdu rozladěná. Prosím, dejte vše do pořádku.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(23. 6. 2010, 20:42)
|
Dobrý den,máte pravdu, že naše komunikace probíhá již delší dobu. Myslíte, že se nesnažím dát věci do pořádku, už přes týden máte na svém účtu peníze za zboží zpět, já bohužel nemám nic, ani zboží, jen sepsanou reklamaci s poštou. Dokonce jsem Vás vysvětlila i jaká situace mě potkala a vždy se Vám omluvila, proč jsem se neozvala. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Valentýna K. (Valentyna 238)
ID 153678
(10. 6. 2010, 12:38)
|
Dobrý den, plachta na pískoviště dnes přišla, děkuji za zboží, s kvalitou jsem spokojena. Očekávala bych ale v průběhu našeho obchodování srozumitelnější komunikaci: o tom, že jde plachta do výroby v podobě, na jaké jsme se domluvily, ani o tom, že ji expedujete, jsem neměla ani tušení. Balík mě tedy dnes trochu nemile překvapil, protože jsem u sebe neměla potřebnou hotovost. S pozdravem Týna Křížová, Pelhřimov. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina S. (Martina6230)
ID 8632
, mimibazar.cz/martina6230
(10. 6. 2010, 12:58)
|
Dobrý den, informovala jsem Vás o tom, že síť nechám vyrobit. Ale bohužel firma, která sítě na míru vyrábí, mi nedává vědět, kdy síť budu vyrobena a je expedována, mají toho hodně, což je pochopitelné a já bohužel v té firmě nepracuji, abych hlídala, kdy mé zakázky jsou hotové. Je jasné, že když Vaši objednávku potvrdím, tak si uchystám hotovost, protože můžou být obchůdek rychlý a expedovat mohou hned druhý den. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka P. (opagy)
ID 99130
(upraveno 27. 11. 2009, 22:24)
|
Dobrý večer Moniko dorazil... sice jste psala že jste poslala ve středu ale poslala jste ho až v pondělí no nevadí... zbytečně člověk čeká na balíček když jej máte ještě doma! Děkuji za ochotu vyměnit capačky za větší.... Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|