Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049

ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049
ADELAINE trade s.r.o.
mimibazar.cz/mamitati
Oblast: Frýdek-Místek
Ověřená adresa
Telefon: 723224224
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 2. 2006
Naposledy: 18. 2. 2024, 18:54
Aktualizace: 16. 6. 2020, 15:53
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
28613902
DIČ 28613902
HODNOCENÍ 3120
VŠECHNY FOTOGRAFIE 300
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Ester D. (Ester-D) ID 83210 , mimibazar.cz/ester-d (3. 2. 2010, 18:47)
s obchůdlkem u p. Gábiny jsem tak úplně spokojená bohužel nebyla. dodací lhůta byla více jak tři týdny, kdy zdržení bylo dle sdělení p. Gábiny způsobeno PPL, to zase tvrdilo, že balíky byly dány k přepravě teprve den před jejich doručením.Jelikož budu brzy rodit, nevěděla jsem, zda bud doma dřív já s miminkem z porodnice nebo postýlka :). Navíc mi bylo naúčtováno poštovné 95,-Kč, které mělo být hrazeno prodávajícím, a to prý jaksi omylem. navíc jedna
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (3. 2. 2010, 19:03)
Dobrý večer,

Nezlobte se ale musím reagovat taky negativním hodnocením! Ani nevíte jak v poslední do PPL má v balíkách tzv. Bordel. Nejen že neustále chtěji adresy k dobírkám i týden zpětně ale i balíky ztrácejí :(
Co se týče 95kč dle podmínek prodeje k postýlce je vždy účtováno poštovné. Po rozkliknutí Vaší faktury ale sama musíte vidět že jedině co bylo naúčtován poplatek za dobírku. Tak kde prosím vidíte těch 95kč?
Příště si pros
ODPOVĚDĚT
Ester D. (Ester-D) ID 83210 , mimibazar.cz/ester-d (5. 2. 2010, 13:27)
negativní hodnocení pro mě???posílám Vám na meil sken faktury, která byla ve skutečnosti hrazena a která byla obsahem balíku.zde je jasně účtováno poštovné. nepořádek tak je zjevně nejen u PPL :)
ODPOVĚDĚT
Kateřina J. (Tobinek) ID 15968 , mimibazar.cz/tobinek (14. 1. 2010, 13:10)
Musim udelit bohuzel negativni hodnoceni, za objednanou matraci,ktera bohuzel neodpovidala uvedene kvalite, ale jednalo se o polsky nekvalitni produkt....potah rozhodne neni bavlneny, jak jste uvadeli,ale nejaka umelina, vsude kolem zipu vytahane nite -ocka z potahu matrace, a hrubost kokosovych vlaken je citit pres povrch matrace, kdyz jsem ji prejela rukou jsou citit jakoby trisky jedna vedle druhe, ktere vycnivaji pres povrch mtrace,na to se opravdu miminko polozit neda. Nicmene jsem po nekol
ODPOVĚDĚT
Markéta Ř. (věrouš) ID 24188 (13. 1. 2010, 13:47)
(N)přikládám záporné hodnocení.Objednané zboží mi došlo jen z půlky.Na mojí reklamaci a dotaz , mi bylo odpovězeno emailem po 14 dnech, že mi zbytek posíláte. .A opět nic se nedělo dalších deset dní.Neustále jsem jsem telefonovala a stále jiné odpovědi.Považuji toto jednání a zbůsob za neprofesionální.Včera mi konečně došel balíček se zbožím, které mi chybělo, podotýkám bez omluvy.Přeji všem lepší obchod.Markéta
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 15:09)
Můžete být tak hodná a poslat mi číslo objednávky? Nevím a netuším o co se jedná :)
Děkuji
Gabina
PS: Se mnou jste nehovořila!
ODPOVĚDĚT
Markéta Ř. (věrouš) ID 24188 (13. 1. 2010, 19:20)
Vy jste mi pouze napsala email,s tím, že je již nedodané zboží posláno,ale nic se nedělo dalších 10 dní a a Vaše kolegyně mi neustále říkala, že se mi ozvete. Tak se nestalo.Psala jsem emaily , telefonovala a žádná odezva.Č.o.09120269.
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 19:31)
Ano, už si vzpomínám, ale nedodané zboží nebylo naší vinou ! Avent holt začal do odsavaček dávat jen jednu lahvičku a nikdo z distributorů nás bohužel neinformoval. Byli jsme vůčí Vám férovi a lahvičku, kterou Avent do balení nedává jsme Vám poslali na své náklady. Nelžete že jsme neodpovídali na meily. Mám v historii plno odpovědí na Váše meily. Stejně tak tvrzení že se nikdo neozval 14dní? Pokud jste si mohla přečíst ve vzkazech i v eshopu měli jsme D
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 19:31)
:)
ODPOVĚDĚT
Markéta Ř. (věrouš) ID 24188 (13. 1. 2010, 19:59)
MIMIBAZAR.cz Gabriela Sikorová (ebutik) ID 10049 REAKCE NA VZKAZ Dobrý den, znovu žádám o vyřízení mé reklamace ohledně odsávsačky, která mi byla dodána bez příslušenství , které jsem si objednala.Děkuji Věra Stará tel.724060454.Vaše kolegyně mi řekla, že se mi ozvete a je to již 4 den a nic se neděje.Velice mě toto jednání mrzí.Věra ODPOVĚĎ Dobrý den, máme dovolenou do 4.1. již se mnou o tom hovořila a chybějící lahvičku dopošleme. P
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 20:02)
Nezlobte se ale nemám čas tady řešit něco co je již vyřešeno. Lahvičku jsme dodali, i když ji Avent již nedává zdarma.
Krásný večer
Gabina
ODPOVĚDĚT
Markéta Ř. (věrouš) ID 24188 (13. 1. 2010, 20:06)
Jde o princip.Já jsem si objednala a zaplatila zboží a to mi mělo být dodáno.Pokud to nešlo, stačilo napsat, je logické , že každý zákazník , který si objedná má dostat zaco zaplatil.Já se Vámi též dohadovat nechci a nazývat někoho lhářem , když se domáhá pouze svého, je smutné.
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 20:14)
Milá paní ale my jsme lahvičku poslali, dostala jste někdy meil nebo mluvili jsme že ji nedodáme? Vyšli jsme vstříc i naproti tomu ze již AVENT do balení navíc onu lahvičku nedává.A navíc jste dostala nový typ, který je kvalitnější. Ale to už je jedno.
Mějte se krásně a přeji krásné sny G.
ODPOVĚDĚT
Markéta Ř. (věrouš) ID 24188 (13. 1. 2010, 20:23)
Nechcete po mě, že Vám budu děkovat, já jsem si objednala zboží a nebylo mi dodáno.Znovu opakuji, nikdo z Vás mne neinformoval o tom, že již toto zboží nemáte a nemůžete ho dodat.To je myslím hodně důležité.Děkuji za omluvu!!! :-o a Vaše reakce svědčí o všem.S pozdravem Věra
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 20:39)
Já Vás ale ted nechápu? Děkování po Vás nikdo nechce. Odsávačky jsou originálně zabaleny a kolegyně nemůže do něj lést a detailně prohlížet balíček po balíčku. Nyní je ale vše v pořádku a hned jak jste psala, že tam lahvička nebyla jsme reagovali, že ji dodáme. Lahvičku tedy máte a zbytečně se obě okrádáme o čas, který lze využít lépe, nemyslíte :) Krásný večer přeji (C) G.
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (13. 1. 2010, 19:31)
DOVOLENOU. A ve vzkazech jsem se i hromadně předem omlouvala za frekvenci odpovědí, nemohu holt sedět 24h na netu a odpovídat. Jsem člověk nikoliv robot, stejně tak kolegyně se kterou jste hovořila telefonicky. Nicměnéně děkuji za obchůdek
Krásný večer
Gabina a Eva
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (papagajus) ID 233538 (24. 7. 2009, 12:48)
Bohužel na mimibazaru je uvedená cena za zboží jiná, než za kterou jsou ochotní prodávat. Měla jsem zájem o velkou 4 dílnou soupravu do postýlky, zde uvádějí cenu 779, ale v konečné fázi po mě chtěli 899, což se mi jako seriózní jednání nezdá. (N)
ODPOVĚDĚT
ADELAINE trade s.r.o (mamitati) ID 10049 , mimibazar.cz/mamitati (24. 7. 2009, 18:59)
Milá dámo, musím se bránit. 1000x se Vám vysvětlovalo že akce je na rozměr setu 120x90 nikoliv na 135x100 který jste chtěla. Stejně jste si nakonec nic nekoupila, tak nevím pro tento komentář. I ta Vaše dnešní registrace je podivná! :-@Nedoporučuji Vás, jste neschopná pochopit podmínky akce, je potřeba poslouchat co se Vám říká, nebo číst a né hned si udělat svou pravdu :-DMějte se krásně (hello)Gabina
ODPOVĚDĚT
Vendula K. (Feendik) ID 142746 (21. 1. 2009, 19:08)
Dobrý den, obchod s paní Sikorovou vypadal dost problémově, měla různé tvrzení co se zboží a jeho dodávky týkalo, komunikace celkově byla špatná. Nakonec, po měsíci a půl, povlečení s mantinelem dorazilo. Je krásné a já děkuji, že to nakonec dobře dopadlo. Kuchtíková (N)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu